"Peki ya Tesseract?" Direktör Fury sordu.
Natasha ekrandaki görüntüsüne baktı. O ve Clint, Albuquerque merkezindelerdi. Fury ve Coulson Helicarrier'da. Stark ve Banner New York'ta.
SHIELD'in tek gözlü başı devam etti. "Stark ve Banner'ın incelemesine izin verilecek mi?"
"Henüz bilmiyorum, efendim," diye bilgilendirdi onu. "Thor bize geri dönmedi. Ama pek fark yaratacağından emin değilim. Loki'ye göre Tesseract'ı düzgün bir şekilde kontrol etmek için sihir gerekiyor. Bunu anlamamıza yardımcı olması için sihirli yeteneklere sahip birine ihtiyacımız var.”
Tony konuştu. “Bilim sihirdir. 100 yıl öncesinden birine teknolojimizi gösterin, bunun hokus pokus olduğuna yemin etsinler. Bunu anlamak için sadece erişime ve zamana ihtiyacımız var.”
Fury aynı fikirdeydi. "Yine de Stark ve Banner'ın bir göz atmasını isterim. Bilim adamlarımızın sahip olduğumuz tüm süre boyunca onu çalıştıramaması, oradaki iki şeytani dehanın da çalıştıramayacağı anlamına gelmez.” Bilim adamlarının jestlerini ve yüz ifadelerini görmezden geldi. "Sen ve Rogers başka ne öğrendiniz?"
"Loki ameliyat edildi," dedi gerçekçi bir şekilde. "Şey, kesilip açıldı, yarıldı. Kızıl Kafatası, büyüsünün kaynağının vücudunda bulunabileceğini düşündü ve onu aradı. Görünüşe göre Loki'nin büyüsünün çoğu kendini hayatta tutmak için harcanmış."
Clint, "İlk geldiğinde bu kadar zayıf olmasının ve bok gibi görünmesinin nedeni bu olabilir," dedi.
Müdür Fury bilgiyi aldı, üzerinde düşündü. "Kaptan Rogers şimdi nerede?"
"Asgardlıları bilgilendiriyorum, efendim."
"Hala Loki'yi zindandan çıkarmayı mı umuyor?"
"Sanırım, efendim."
"Pekala, o oradayken, bilim adamlarımız için iyi şeyler söyleyeceğini umalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanımın Düşmanı : Steve × Loki
FanficAsgard zindanlarında zincirlenmiş olan Loki, Steve Rogers ile konuşmak ister. Kötü adam ondan ne istiyor? Ve karşılaşma Steve'i nasıl etkileyecek? Bölümler kısadır.