64

53 7 5
                                    

Seyirciler nefeslerini tuttu ve heyecanla konuşmaya başladılar. Steve, "Hayır!" diye bağırırken Loki onu duymamazlıktan geldi.

"Bilinsin," diye devam etti Loki, kalabalığı bir kez daha susturan yüksek bir sesle. "Bilinsin ki, benim şampiyonum sizinkiyle bire bir boy ölçüştü. Teslim olmak benim kararım. Ve şampiyonumla yaptığım anlaşma gereği, bu metal tasmayla zindana dönüyorum ama başka hiçbir kısıtlamam yok. Ve ben... suçlarımın bedelini öderken bedenime başka hiçbir kısıtlama getirilmeyecek,”

Odin konuştu. "Söylediklerinin hepsine katılıyoruz." Gözünü sahada duran Midgardian'a çevirdi. "Bugün iyi dövüştün Kaptan. Halkına onur getirdin ve asla mümkün olduğunu düşünmediğim şeyi yaptın. Loki'nin kendi özgürlüğünü feda edecek kadar seni önemsemesini sağlamayı başardın."

"Onun kararına katılmıyorum, efendim." Yüzbaşı Rogers kafasını iki yana salladı.

"Önemli değil," diye bilgilendirdi Odin. "Sen onun şampiyonusun. Karar onun. Ama siz Midgardlıları merak ediyorum. İki oğlum da sizin dünyanızdan, sizin halkınızdan çok şey öğrendi. Ve Loki'nin daha fazlasını öğrenebileceğini düşünüyorum."

"Yapabilir, baba," diye haykırdı Thor, umuda tutunarak. "Onu Midgard'a gönderirseniz, Kaptan'dan ve diğer İntikamcılar'dan çok şey öğrenebilir."

Tony, Natasha ve diğerleri koltuklarında rahatsızca kıpırdandılar. Loki'yi kendi dünyalarında istedikleri pek söylenemezdi.

Loki söylenenleri düşünmeye çalıştı. Midgard'a mı gönderilmişti şimdi? Zindanlara mı yoksa ele geçirmeye çalıştığı gezegene mi gönderilmeyi en az tercih edeceğinden emin değildi. En azından zindanlar onun anladığı ve bildiği bir alemdi. Midgard, Thor'la düzenli olarak ziyaret ettikleri günlerden bu yana çok değişmişti.

Steve, "SHIELD'da veya Tony'nin binalarından birinde kalabilir," dedi.

Milyarder koltuğundan kalkarak, "Bir dakika," dedi. "Loki'yi öylece yanımıza alamayız. SHIELD, Thor'un kendisiyle ilgilenileceğine inanarak onu buraya getirmesine izin verdi... bir daha asla geri dönmeyecek!"

Odin, "Büyüsünü kullanamayacak," diye garanti verdi Tony'e. “Ancak dilini kullanacak. Bu yüzden orada dikkatli olmanız gerekecek. İsterseniz o gelmeden önce dudaklarını diktirebiliriz.”

İntikamcılar dehşete kapılmıştı, ancak bunu seslendiren tek kişi Steve'di. "Ne?! HAYIR!"

Tony, İntikamcı arkadaşlarını işaret ederek, "Biz," diye vurguladı, "hiçbir konuda anlaşamıyoruz. Bunu Direktör Fury veya siyasi sonuçlarla ilgilenmesi gereken başka biriyle ele almanız gerekecek. Diğer türlü bizim kararımız belli, onu dünyamızda istemiyoruz.”

"İyi," dedi Odin. "Toplantıyı ayarla. Thor benim temsilcim olarak gidecek. Sorun çözülene kadar Loki eskisi gibi odasında kalacak." Asgard Kralı, kuzguni saçlı oğluna baktı. "Hala kefaret edecek çok şeyin var, Loki. Ve çöpe attığın güven kolay kolay kazanılmayacak. O tasmanın çıkarılması uzun zaman alacak.”

Yaramazlık Tanrısı, "Güven hakkında konuşacak birisin," diye alay etti. "Güven hakkında öğrendiğim her şeyi senden öğrendim."

Odin, çocukken ona düşkün olan adama üzgün üzgün baktı. Memnun etmeye bu kadar hevesli olan bu çocuğun nereye gittiğini merak etti. "Muhafızlar, Loki'ye odasına kadar eşlik edin."

Loki'nin ela gözleri Kaptan'a kilitlendi. Başıyla teşekkür etti ve gardiyanları hapishanesine kadar takip etti.

Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin