Steve buraya nasıl geldiğinden pek emin değildi.
Loki'yi tuttuğunu hatırlıyordu. Dakikalar önce çok güçlü olan tanrı kollarında titriyordu. Loki'nin merdivenlerden yukarı çıkmasına yardım ettiğini hatırlıyordu... birinin onları ayırdığını da hatılıyordu. Red Skull'ın cesedinin götürüldüğünü ve Thor'un ona Infinity Gauntlet'ten bahsettiğini hatırlıyordu. Ve bir eldivenin gerçeği değiştirebilecek kadar çok güce sahip olduğu fikrine duyduğu inançsızlığı hatırlıyordu.
Ve şimdi Asgard'ın zaferini kutlayan bir ziyafetin ortasındaydı.
Gürültülü. İnsanlar masal anlatıyordu. Düşen yoldaşları veya belirli cesaretle kadeh kaldırırlardı. Ama en cesur, en çok borçlu oldukları kişi ortada yoktu.
Steve tabağındaki yemeğe baktı. Et vardı, çok et ve biraz sebze. Önünde de bir maşrapa bal vardı. Soluna baktığında, Thor'un cesur bir tavır takındığını, gülümsemesinin ara sıra içtenleştiğini görüyordu.
“Erlkin'e! Düşmeden önce o uzaylılardan 20 tanesini vurdu!”
"Erlkin'e!" herkes karşılık verdi ve içti.
Sonra Volstagg yükseldi. "Sif'e!" Tüm gözler kadın savaşçıya çevrildi, boynunun etrafında mor iz vardı. "Adamları bizim savaşçı kadınla boy ölçüşemezdi. Narvik Şelalesi'nde gidişatı tersine çevirdi!”
"Sif'e!"
Kaptan içki kadehini aldı ve ayağa kalktı. "Loki'ye!" Bağırdı ve salon ölümcül bir sessizliğe büründü. Duyulacak tek ses, yiyecek artıkları için yalvaran ve havlayan hayvanların sesiydi. "Loki'ye!" dedi tekrar ve masalarda ziyafet çeken çeşitli insanlara baktı. "Cesur eylemleri olmasaydı, düşman Sonsuzluk Eldiveni'ne sahip olacaktı ve biz var olmayabilirdik bile."
Sessizlik. Uzun bir an için sadece sessizlik vardı.
Taş zemini tırmalayan bir sandalyenin sesi geldi. Frigga yükseldi. Kadehini kaldırıp, "Bugün sadakatinin Asgard'a bağlı olduğunu kanıtlayan oğlum Loki'ye," dedi. Gözleri Kaptan'ınkilerle buluştu ve birbirlerine baş salladılar.
Yine uzun bir sessizlik.
Thor ayağa kalktığında Steve tam içki içmek üzereydi.
"Kardeşim Loki'ye," dedi. Sesi neredeyse Frigga veya Steve'inki kadar yüksek değildi. "Bugün bizimle savaştı. Bugün ona kardeşim demekten gurur duyuyorum.”
Yalnız bir ses, herkesi şaşırtarak, "Loki'ye" diye yanıt verdi. Normalde her şeyde çok sessiz olan herkes Hogun'a döner. Ancak diğerlerinden farklı olarak Hogun, sözlerinin doğruluğunu biliyordu ve bunu kabul etmeye hazırdı.
Odin oturduğu yerden usulca, "Loki'ye," dedi.
Herkes bir içki aldı ama Kaptan Rogers, Frigga ve Thor oturana kadar sessizlik devam etti. Yavaş yavaş, gürültü seviyesi tekrar yükselmeye başladı. Ancak çok gürültülü hale gelmeden Kaptan Amerika, Kral Odin'e Loki'nin neden burada onlarla kutlama yapmadığını sordu.
Odin, "Loki'nin eylemleri onu tüm suçlarından arındırmıyor," diye açıkladı. "Titan'ın Sonsuzluk Eldiveni'ni kullanmasını o durdurmuş olabilir ama onu buraya ilk getiren ve ona erişmesine izin veren oydu. Asgard'ın bir savaşçısı olan Sif'i öldürmeye çalışmak gibi küçük bir meseleden bahsetmiyorum bile."
Kaptan, "Onları buraya getirme konusunda başka seçeneği yoktu," diye hatırlattı Kral'a. "Ve Sif oğlunuza pek nazik davranmadı. Ve bu sebeplerden hiçbiri onu tekrar zindana kilitlemek için yeterince geçerli değil.”
Odin tek sağlam gözüyle Midgardlıyı inceledi. Kararlılık ve kendini beğenmişlik görüyordu. Sohbeti bitirmenin tek bir yolunu biliyordu. "Loki yaptıklarından dolayı yargılanacak. O zamana kadar zindanda kalacak.”
Sanki Asgard, Loki hakkında adil bir yargılama yapabilirmiş gibi , diye düşündü Steve. Ama başka bir fikri vardı. "Öyleyse dövüşerek yargılamayı öneriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanımın Düşmanı : Steve × Loki
FanfictionAsgard zindanlarında zincirlenmiş olan Loki, Steve Rogers ile konuşmak ister. Kötü adam ondan ne istiyor? Ve karşılaşma Steve'i nasıl etkileyecek? Bölümler kısadır.