Daha büyük olasılıkla küp, onları öğenin gerçekte olduğu yere götürmek için kullanılacaktı. Bu durumda, neden Loki Tesseract'ı geri almasın? Ah, ama tüm fedakarlık olayı vardı. Ayrıca, bir işgal gücü gerekli olmasa bile, bir orduyla girmek her zaman en iyisiydi. Her ne kadar nihai hedefin bu olduğunu varsayarsak, belki de basitçe küpü geri almak daha iyi olurdu. Ama değildi. Ve böylece ordu gönderildi ve ordu başarısız oldu. Ve şimdi ne Tesseract'a, ne İskandinav tanrısına, ne de Thanos'un tanrısı için herhangi bir kurbana sahiplerdi.
Keşke Red Skull'a Loki'yle büyüsünün sırlarını keşfetmesi için daha fazla zaman verilseydi. Yine de hiçbir zaman bir bilim adamı olmadı. O bir vizyonerdi. Dr. Arnim Zola bilim adamıydı. Belki de küçük adam Loki'nin sırrını keşfedebilirdi. Kızıl Kafatası elinden gelenin en iyisini yaptı. Ve en azından Asgardlı'nın işbirliğini sağlamaya yardımcı oldu.
"Ve?"
Kızıl Kafatası önündeki yaratığa küçümseme ile baktı. "Ona hazır olduğumu söyle. Ona söyle... Sözde tanrının yapamadığını teslim edeceğim." Topuğunun üzerinde döndü ve uzaklaştı.
Öteki, Dünyalı'nın gidişini izledi. Kırmızı yaratığın çok fazla özgürlüğe sahip olmasına izin verdiklerini düşünüyordu. Ama bu onun kararı değildi. Ölüm'e ve dolayısıyla Thanos'a hizmet ediyordu. Ve böylece kırmızı yaratığın rahat ettiğinden daha fazla özgürlüğü vardı.
Kızıl Kafatası gittikten sonra Öteki, efendisine giden kayalık basamakları tırmandı. Thanos uzaya baktı.
"Kızıl Kafatası sabırsızlanıyor."
Yanıt yoktu.
"Kendi Dünya'yı işgaline başlamak istiyor." Haberci tekrar durakladı. "Ona bunun ne zaman olacağına yalnızca senin karar vereceğini söyledim." Başka bir duraklama. "Onu daha ne kadar kendimden uzak tutabilirim bilmiyorum. Her gün daha cesur oluyor."
Thanos bunun üzerine konuşuyordu. Sesi tıngırdayan bir bas gibiydi. "Artık onunla baş edemez misin? Seni değiştireyim mi?"
Öteki ellerini vurdu. "Hayır, Lordum. Ben sadece seni bilgilendirmek istedim... onunla kendin ilgilenmek istersen diye."
"İstemem. Dünya'yı yeniden işgal ettiğimizde işimize yarayacak."
"Ama Tesseract'ın kaldırıldığı kesin."
"Evet." Thanos'un gözleri parladı. "Ve şimdi küp ve Koridor kesinlikle birlikte olacak." Öteki'yle yüzleşmek için döndü. "Dünya hem bir dikkat dağıtıcı hem de Ölüm'e şanlı bir kurban olarak hizmet edecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanımın Düşmanı : Steve × Loki
FanfictionAsgard zindanlarında zincirlenmiş olan Loki, Steve Rogers ile konuşmak ister. Kötü adam ondan ne istiyor? Ve karşılaşma Steve'i nasıl etkileyecek? Bölümler kısadır.