7

110 16 2
                                    

Kapı tekrar açıldı ve bu kişi yiyecek ve boş bir kova getirdi. Steve onları almak için ayağa kalktı ve Loki için yeni kıyafetler ve makas getirilmesini istedi. Hizmetçi tek kelime etmeden gitti.

Yemek tepsisinde bir kase et suyu, biraz peynir, ekmek, az miktarda meyve ve biraz su vardı. Steve onu Loki'ye taşıdı ve yere bıraktı. Çorbayı dikkatlice aldı ve kaşığı Loki'ye verdi.

Loki'nin elleri titriyordu. Çorbayı kaşığa ve kaşığı ağzına sokmayı başardı, ancak et suyunun çoğu sakalından aşağı aktı. Loki kaşığı kaseye geri bıraktı ve yüzünde kendinden nefret eden bir ifadeyle arkasına yaslandı.

Steve, ona yaklaşırken, "Zayıfsın, muhtemelen susuz kalmışsın," dedi. "Kaşığı tekrar al." demeden önce mahkumun su içmesine yardım etti.

Loki bir kez daha mavi gözleri aradı. Askerin kendisine güvenmesini istiyorsa, askere güvenini göstermeliydi. Elini kolun üzerine koydu.

Steve elini Loki'nin etrafına dolayarak kaşığın titremesini durdurdu. Kaşık et suyuyla doldurulup Loki'nin ağzına yerleştirilirken ellerini yönlendiriyordu. Hiçbiri Loki'nin çenesinden aşağı damlamadı. Çorbanın yarısı bitene kadar bunu tekrar tekrar yaptılar.

"Artık yeter," dedi Loki.

Kase tekrar tepsiye konuldu. Steve bir parça ekmek kopardı ve Loki'ye verdi. "Sadece dene."

Loki birkaç küçük ısırık aldı. "Bana neden bu kadar nazik davranıyorsun?"

"Nezaket değil. Bu genel bir ahlaktır.” Sonra daha yüksek bir sesle, "Hiç kimse böyle davranılmayı hak etmiyor, sen de dahil." dedi.

Loki gülümsedi. Bir o kadar da yüksek sesle konuştu. "Duydun mu Thor? Belki de bunu babana iletmelisin.”

Steve hafif bir kahkaha attı. "Ne zamandır biliyorsun?"

"Sen gelmeden önce. Seninle ve muhafızla birlikte indiğini duydum.”

"Sana orada olduğunu söylemediğim için üzgünüm. Senin hâlâ tehlikeli olduğunu düşündü ve ben de her ihtimale karşı bağırma mesafesinde kalmasının en iyisi olduğunu düşündüm.

"Akıllıca bir önlem." Loki, önündeki adamın yüzünü inceledi. "Kızıl Kafatası'nın sana neden bu kadar takıntılı olduğunu anlayabiliyorum. Sen onun olmadığı her şeysin.”

Steve gülümseyerek, "Bunu iltifat olarak kabul ediyorum," dedi. "Thor'un bize katılmasında bir sakınca var mı? Eminim endişelenmiştir.”

“Gerçekten öyle. Su leğeni getirdiklerinden beri volta atıyor.” Loki elindeki ekmeğe baktı. "Onu görmemeyi tercih ederim. İstersen gidip korkularını giderebilirsin.”

"Hayır," dedi başını sallayarak. "Sen yeni giyinene ve sakalını kesene kadar gitmiyorum."

Loki başını salladı ve elindeki ekmeği yavaşça yemeye başladı. Steve daha sonra ona biraz peynir verdi ve Loki ondan birkaç ısırık aldı.

Aniden, Loki kapıya baktı. "Frigga genç muhafızla birlikte geliyor."

Steve daha yakından dinledi. Tabii ki, onlara doğru gelen iki çift ayak sesi duydu. Muhtemelen Thor'un hala beklediği yerde bir an durdular, sonra yeniden yeniden yürümeye başladılar.

 Muhtemelen Thor'un hala beklediği yerde bir an durdular, sonra yeniden yeniden yürümeye başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin