35

81 11 6
                                    

Su bittiğinde, Steve tahliyeyi tekrar tıkadı ve küveti yeniden doldurdu. Ayağa kalktı ve Frigga'nın Loki'yi tekrar indirmesine yardım etti. Loki'nin yüzündeki asık suratlı ifadeyi fark etti, çıplak vücuduna geri dönen gerilimi fark etti. "Thor, neden sen... Loki banyosunu bitirirken Kraliçe'yi dışarı çıkarmıyorsun. Belki siz ikiniz onun saçını kesecek birini bulabilirsiniz," dedi Steve. "Loki ve ben iyi olacağız."

Thor annesinin yanına gitti ve kolunu ona sardı. "Hadi gidelim anne."

Frigga, Loki küçükken yaptığı gibi saçlarını okşadı ve ardından Thor'un onu götürmesine izin verdi.

"Teşekkürler," diye mırıldandı Loki sessizce.

"Sorun değil," diye cevap verdi Steve ve Loki'ye el beziyle biraz sabun verdi. Başka bir bez aldı. "Öne eğil, ben de senin sırtını yıkayayım." Musluğu kapattı ve Loki'nin hareket etmesini bekledi.

Loki öne doğru eğildi, sabunu kumaşa sürdü ve kollarını yıkadı. İkinci kumaşın sırtında ve boynunda hareket ettiğini hissediyordu. Çok iyi hissettiriyordu ve kaslarının yeniden gevşemeye başladığını fark etti.

"Pissin," diye yorum yaptı Steve.

Bu Loki'nin dudaklarında bir gülümseme oluşmasına neden oldu. "Ne kadar pis olabileceğim hakkında hiçbir fikrin yok."

Askerin kaşları çatıldı. Anlaması bir dakika sürdü. "Bu bir cinsel ima mıydı?"

"Görünüşe göre öyle değildi." Steve'in elindeki bez sırtından aşağı inerken sırtını düzeltti.

"Seni seviyorlar, biliyorsun," dedi birdenbire Steve.

"Kim?"

"Annen ve erkek kardeşin." Omuzlarındaki gerginliği tekrar gördü ve lifi üzerlerinden geçirerek gerginliği gidermek için biraz bastırdı.

Loki bir süre sessiz kaldı. Kasları Kaptan'ın dikkatine yenik düşerken, düşünceleri onlarla yaşadığı deneyimlerden geçiyordu. "Neden umurunda?"

“Birisinin umrunda olmalı. Ve sen de ailenden bunu kabul etmek istemiyor gibisin."

Nasıl oluyor da bu iki cümle Loki'nin kalbini katılaştırmak için bu kadar uğraştığı halde delip geçebiliyordu? Acıyı ve kendinden nefreti gözlerinin arkasında hissediyordu ama buna boyun eğmeyi reddetti. "Sana ihtiyacım yok."

"Bana ihtiyacın olduğunu asla söylemedim." Steve sessizce, "Belki benim sana ihtiyacım var," diye eklemeden önce bir duraklama oldu.

Loki'nin göğsü sıkıştı. "Anlamıyorum."

"Beni buraya çağırmadan önce ülkeyi dolaşıp içinde uyandığım dünyayı öğreniyordum." Loki'nin boğazından sarkan metal tasmanın altını yıkamaya odaklandı. "İyiye gidiyordu, ama dürüst olmak gerekirse, hala pek bir amacım varmış gibi hissetmiyordum." Loki onu görememesine rağmen omuz silkti. "Bana bir amaç verdin... yine."

"Amacın Kızıl Kafatası'nı öldürmek olmalı, benimle ilgilenmek değil." Yaramazlık Tanrısı kendini suçlu hissetti. Bu çok saçma, kesinlikle saçmaydı. Kaptan ona sadakatini sorgulatıyordu ki bu aptalcaydı çünkü tek sadakati kendineydi. "Bugünden sonra seni bir daha görmek istemiyorum."

"Kızıl Kafatası'nı öldürene kadar," diye bitirdi Steve onun yerine.

"O zamana kadar bile görmek istemiyorum." Loki, sözlerinin bir anlığına aralarında dudaklarının arasından çıkmasına izin verdi. "Senin için hiçbir şey umurumda değil, Yüzbaşı. Sen bir amaç için bir araçsın. Ve senin acımanı ya da endişeni istemiyorum.”

"Benim için hiçbir şey umurunda değil mi?" Steve meydan okudu. "Beni öptüğünde hissettiğin bu değildi."

Loki, yeşil gözleri parlayarak Kaptan'a bakmak için döndü. "Gitmen için seni öptüm."

"İşe yaramadı."

"Hayal kırıklığına uğratacak kadar."

"Gerçekten mi?" Steve, Loki'nin umursadığını ikisine de kanıtlamak için onu öpmeyi düşündü. Ancak asker çok uzun süre bekledi ve küvetteki adam geri döndü, sırtını güçlü bir şekilde tekneye yaslattı. An gitti. Steve rahatlamış mı yoksa hayal kırıklığına mı uğramış bilmiyordu. Kalktı ve sakalını kesmek için bir şeyler aradı. Bir makas buldu ve onları banyoya geri götürdü.

Asker, Loki'nin çenesini tuttu ve bıyıklarını kesmeye başladı.

Loki, "Bunu daha sonra kendim yapabilirim," diye bilgilendirdi onu.

"Eminim yapabilirsin," dedi Steve çeneye konsantre olurken ve asla yeşil gözlere bakmadan. "Ama ben buradayım ve bunu şimdi yapıyorum."

Loki başka bir şey söylemdi. Askerin istediğini yapmasına izin verdi. Midgardian'a bu kadar yakın olmak, açıkta kalan gırtlağına makas saplamayacağına ya da aynı derecede yaşamı tehdit edici başka bir şey yapmayacağına güvenmek garipti. Bu…heyecan vericiydi…korkutucuydu. Ve sonra bitti. Loki, çok uzun mu yoksa çok kısa mı olduğundan emin değildi.

Steve, Loki'nin küvetten çıkmasına yardım etti ve ona bir havlu verdi. Frigga, oğlu için bazı kıyafetler hazırlamıştı ve Loki yeşil tunik ve siyah pantolon giydi. O zamana kadar Frigga ve Thor, Loki'nin saçını kesmek için orada olan yaşlı bir beyefendiyle geri döndüler. Hala çenesinin altında bitmesine rağmen Loki'nin çok uzun zamandır sahip olduğundan daha kısa kesti.

Loki aynaya baktı ve artık kendisine daha çok benzediğine karar verdi. Yansımasına memnun bir gülümsedi. Sakalı iyiydi. Hemen soluna bakar ve Steve Rogers'ın ona baktığını gördü. Gülümseme kayboldu.

Loki, "Yorgunum," dedi.

Frigga bir şeyler yemesi gerektiğini söyledi ama reddetti. O sadece uyuyabilmek için herkesin gitmesini istiyordu.

Steve, Kraliçe'nin yeni temizlenen adamın yatmasına yardım etmesini izledi. Eldivenlerini, kapüşonunu ve miğferini alıp hızlıca vedalaştı. Thor onu takip etti.

"Her şey yolunda mı dostum? Endişeli görünüyorsun.”

"Her şey yolunda. Sanırım sadece Kızıl Kafatası ile meşgul.”

Thor elini Steve'in omzuna koydu. "Yaptıkların için sana yeterince teşekkür edemem."

"Yapma Thor. Sadece..." Gözleri Loki'nin odasının kapalı kapısına baktı. "Ona göz kulak ol. Ve bir şeyler yediğinden emin ol.”

"Geri dönmeyecek misin?"

Steve, Loki'nin onu orada istemediğini açıklamaya çalıştı. Thor, bunun doğru olmadığına dair ona güvence vermek istedi. Kaptan, çıkardığı üniformasının parçalarını giydi ve Gök Gürültüsü Tanrısından onu eve geri götürmesini istedi. Uzaklaşmayı sevmiyordu ama kalması için de bir sebep yoktu. Ve ayakları tekrar Dünya'ya bastığında, sanki bir parçası hâlâ Asgard'daymış gibi hissediyordu.

Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin