67

55 9 4
                                    

Tanıdık bir ses, "Bana seni burada bulacağım söylendi," dedi.

Loki, Kaptan Rogers'ın mavi gözlerine baktı.

"İlk günün nasıl geçti?" diye sordu Steve.

“Kabul edilebilir. Bana eylemlerin algılanan değeri üzerine bir inceleme yazdırıyorlar.”

Kaptan anladığından emin değildi ama yine de başını salladı. "Seni öğle yemeğine çıkarabilir miyim?"

Loki gülümsedi. "Bu çok uygun olur."

Alt kattaki kafeteryaya indiler. Sırada duran Steve, her iki yeşil plastik tepsiyi de yiyeceklerle doldurmaya başladı. Loki hiçbir şey söylemedi. Giderek daha fazla şeyin eklenmesini izledi.

Kasiyere vardıklarında Steve ikisini de ödeyeceğini belirtti.

"Tatlı arkadaşın kim?" diye soruyor çilek sarısı saçlı kadın.

Loki, kimi kastettiğini anlamak için etrafına bakınırken Steve, "Adı Loki."

Kadın Loki'ye gülümseyerek baktıktan sonra gözlerini tekrardan Kaptana çevirdi.


"Bana ne zaman çıkma teklif edeceksin?" para üstünü ona geri verirken sordu.

"Bunu yaparsam kocanızın bunu takdir edeceğini sanmıyorum," diye yanıtladı sıcak bir gülümsemeyle Steve.

"Oh, peki, sen benim listemdesin, bu yüzden onun fikrinin pek bir önemi yok."

Steve'in kafası biraz karıştı. "Liste mi?"

Kadın gafifçe güldü ve ona bunun için endişelenmemesini söyledi. İkisine de göz kırptı ve başka müşterileri ile ilgilenmeye devam etti.

Kaptan, insanların dışarıda yürümesini izleyebilecekleri pencerenin yanındaki küçük bir masaya ilerledi. Tepsilerini boşalttı ve ikisi de oturdu.

"Gece yarısı," dedi Steve, Loki'nin gözlerinin içine bakarken. "Mavi gözleri hiç bu kadar koyu gördüğümü sanmıyorum." Makarnasından ve peynirinden bir ısırık alıp tekrardan Loki'nin gözlerine baktı.

"Her zaman sanatçısın," diye nefes aldı Loki.

"Beğendim. Ama üniformaların yeşil olmasını isterdim... mavinin ipuçlarıyla koyu bir orman yeşili." Kaptan gülümsedi. "Neyse, bana gününü anlat."

Loki anlattı. Ardından, sanatçıyla bu konuyu ve onu çevreleyen duygularını konuşmanın ne kadar kolay olduğuna şaşırdı. Steve'in yemeğini neredeyse bitirdiğini fark ettiğinde aniden durdu. "Çok konuştum. Lütfen sen de bana gününü anlat... ve neler yaptığını... ve Midgard'a yapılan saldırıyı nasıl yendiğini."

"Dünya," diye düzeltti Steve nazikçe. “Burada Dünya deriz. Ve sorun değil. Senin konuşmanı dinlemeyi seviyorum.” Kaptan bir fikir edinene kadar kısa bir sessizlik oldu. "Yenilmezler bu gece bowlinge gidiyor. Gelmelisin."

"Empoze etmek istemem."

"Etmezsin. Thor orada olacak.” Steve komplocu bir şekilde eğildi. "Korkunç bir bowling oyuncusu." Loki kıkırdarken arkasına yaslandı. "Ayrıca, eğer gelmezsen eksik bir oyuncumuz olacak."

Loki, "Bovlingin ne olduğunu bilmiyorum," diye itiraf etti.

"Sorun yok. Sana öğreteceğim." Loki'nin gözlerindeki endişeyi gördü. "İstersen gelip izleyebilirsin. Randevu gibi olacak...ah hayır...çünkü herkes orada olacak." Steve dudağını ısırdı. "Bak ne diyeceğim, masana döndüğümüzde adresi ve saati yazacağım. O zaman gelmeye karar verirsen, nerede olacağımızı bileceksin.”

Loki başını salladı. "Şimdi lütfen bana gününü anlat."

Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin