7. Bölüm:Şüphe
*Gel birlikte gidelim.*Siz: günaydın.
Hayran çevrim içi oldu.
Hayran yazıyor..
Hayran: günaydın.
Hayran: ben rüya falan mı görüyorum?
Hayran: harbi bana yazdın mı sen?
•ben rüya falan mı görüyorum?
Siz: Hayır.•harbi bana mı yazdın?
Siz: evet.Siz: neden şaşırdın ki?
Siz: yazmayayım mı?
Hayran: tabii ki yaz!
•neden şaşırdın ki?
Hayran: yani genelde ben hep yazıyordum ya ondan.Siz: doğru.
Siz: yani ne bileyim sen yazıyordun ben de yazmadım.
Siz: müsait olduğumda yazarım o zaman.
Hayran: beklerim o zaman. :))
(Görüldü)Markete girdiğimde bakışlarımı telefondan çektim. İçeride Mahmut Amcanın oğlu Osman vardı. "Günaydın kolay gelsin." diye içeriye girdiğimde bakışlarını elindeki telefondan çekip bana döndü.
"Günaydın, sağ ol. Hoşgeldin." dedi gülümseyerek.
Gülümseyerek başımı salladım ve ekmek dolabına ilerlediğimde mesajı görüldü olarak bırakmamak adına mesaj gönderdim.
Siz: markete girdim iki dakika bekler misin eve çıkınca yazayım sana?
Mesajı gönderdiğim gibi Osman'ın telefonuna düşen bildirimle gözlerim kocaman açıldı. Ekmeğe uzanan elim durdu. Başımı ağır ağır ona çevirdiğimde onun da bana baktığını gördüm.
SADECE BÜYÜK BİR TESADÜF!
DAHA FAZLASI OLAMAZ!
Sanki hiçbir şey olmamış gibi direkt iki ekmeği poşete koydum. Eğer beni meşgul eden sen isen öldürürüm oğlum seni!
Tamam yeşil gözlü esmer ve uzunca boylu olabilirdi ama bu yine de samimi olduğumuz ve böyle bir şey yapabileceği anlamına gelmiyordu.
Neden kendimi kötü hissettiğimi anlamıyordum. Yani diyelim ki o hayır deriz olur biter. Böyle karamsarlığa ne gerek vardı?
Ekmeğin parasını ödedikten sonra marketten çıkmadan gelen iki bildirim ile durup omzumun üzerinden Osman'a baktım. Telefonu önünde açıktı ama telefona değil önündeki bilgisayarla oyun oynuyordu.
Yani şimdi o muydu değil miydi?
Tamam bakıyoruz eğer mesaj çok kısa ise kesin mesaj atan o diyoruz ama eğer uzun ise iki saniyede mesaj göndermiş olamaz bence diyerek konuyu kapatıyoruz.
Marketten çıkınca telefonu açıp tekrar Whattsapp'a girdim.
Hayran: beklerim tabii beklemem mi?
Hayran: sen dersin de beklemem mi?*
Siz: şimdi ben birisinden şüpheleniyorum ama..
Hayran: nasıl yani şüphelenmek?
Hayran: birisi mi takip ediyor seni?
Hayran: şu an gizli olmam umrumda olmaz gelirim.
Hayran: Yaren iyi misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran | Texting-Tamamlandı
Fiksi RemajaYARI TEXTİNG!! Durup dururken bir anda tanımadığını düşündüğün birisinden mesaj gelirse tepkin ne olurdu? Ya da tanıdığını fark edersen mi demeliydim? Yaren 23 yaşında kendi çapında influencerlik yapan bir kadın. İlkokul arkadaşı olan Şirin ile birl...