1

890 26 4
                                    


Evo nas opet, nova prica je tu, nadam se sa ce vam se svideti i da ćete uživati isto kao u "Gosodine?", voli vas vaša dior.

Da napomenem da ce ova prica izlaziti PONEDELJKO i ČETVRTKOM.

Ajmo sad na prvi deo price.⬇️

29.12.2017

Trčim po kuci da bi stigla da se spremi za skolu, danas je zadnji dan pre raspusta, dogovorila sam se sa društvom da idemo na žurku za novi godinu, jedva cekam, u jebo te ne znate ni ko sam.

Ja sam Karla, imam 17 godina, idem u medicinsku skolu i to privatno, citavog zivota me roditelji prave utripovanu i nesposobnom za zivot, većinom je tata kriv za to, mada i mama je tu isto, tata mi ima firmu, da kazem da smo "bogati" mada ja bogatsvo ne smatram novcem, vec prijateljima, zato imam dosta prijatelja, volim da se družim i upoznajem druge osobe, imam starijeg brata i stariju sestru, kako kaze moj tata ima jos jedno sina, decko koji zivi pored nas, od kad znam za sebe znam i za njega, isto smo godište, njegova i moja porodica su kao jedna, moj tata ga obožava. Zato ja tog decka citavog zivota zovem tatin sin, mada i mene i moju sestru i brata njegovi roditelji obožavaju, i on ima sestru, mladju, s njom se bas i ne družim nesto, vise se druzim sa tatinim sinom.

A sad kad bar malo zna te ko sam ja, oke je, zurim u skolu.

Idem u skolu sa tatin sinom, idemo u isto odeljenje, tatin sin trenira fudbal, bas je ozbiljan u tome, uskoro ide u Italiju da igra, malo sam tužno zbog toga, od kad smo krenuli u sredju se "muvamo" na neki nacin, a nikako da se smuvamo, ja ga ne zanima, to je to.

"De si tatin sine?"

"Evo me, de si ti tripu?"

On mene zove trip, ja vam kaze, 95% ljudi pre nego sto me upozna misli da sam u nekog tripu i hladna, a zapravo nisam, imam previse samopouzdanja i zbog tog ljudi misle da sam utripovana.

"Evo me, požuri kasnimo u skolu."

"Ma koga boli kurac."

"I mene bi boleo kurac, da znam da uskoro idem i Italiju i da cu zaradjivati milione."

"A kao neces zaradjivati milione?"

"Tebra firma je Matijina kad tata ode u penziju."

Matija mi je rodjena brat.

"A dobićeš i ti nesto."

"Aha dobiću ja da ne kazem sta."

"Kurac."

"Aman sine."

"Hahahaha."

"Sine požuri kasnimo."

Stigli smo u skolu naravno kasnili, seli smo na svoja mesta, ja sedim do zida predzadnja klupa, sedim sa Marijom ona mi je najbolja drugarica, a iza nas sede, tatin sin i Lazar, Marija i Lazar se bas ali bas muvaju, i smaraju, muvaju se providno vec 3 godine i nikako da se smuvaju, debili, e da je takva situacija, sa tatin sinom i sa mnom, bilo bi top.

Zvonio je za kraj prvog casa, imali smo srpski, sad imamo matematiku, najebala sam, mrzim matematiku imam dvojku i to jedva, predaje nam najstrozija profesorka u skolu.

Tatin sinWhere stories live. Discover now