16

503 24 2
                                    

"A princeza sada zeli paznju i dobice je."

Shvatio je, konacno, mnogo volim kad je posvecen samo meni.

Okrenula sam se ka njemu poljubila ga.

"Nastavi."
.
.
.
Nakon prelep noci sa Dusanom se budim, cujem kapljice kise kako lupaju po prozorima, a i cujem lupanje na vartima sobe u koju spavamo Dusan i ja, brzo sam ustala otisla do vrati i otvorila.

Andjela je.

"Sta je bilo?"

Iskreno bas sam se prepala.

"Karla ti nista nisi videla!?"

"A sta bi to trebala da vidim?"

"Bukvalno sve novime pisu o tebi i Dusanu."

"Neka pisu."

Bila sam pospana, nisam bila skoncentrisana u to sta mi prica ali kad sam malo bolje promislila tek tad me je uhvatila panika.

"Sta rece?"

Pitala sam je izbezumljeno.

"Sve novine pisu o tebi i Dusanu."

"Sta pricas ti, sta pisu ne kapiram te nista."

Pricala sam to dok sam trazila telefon po sobi, kad sam ga nasla izasla sam iz sobe i sisla sa Andjelom u dnevnu gde su vec bili dusanovi roditelji.

"Dobro jutro."

Rekla sam im.

"Dobro jutro."

Sela sam na kaouc i gledala Andjelu, sva sam bila u bunilu.

"Pa oce neko da kaze nesto ili?"

"Pa neko je objavio tvoj i dusanov chat i tu je sve pocelo."

"Daj mi da vidim."

Andjela mi je dala svoj telefon, pogledala sam sve pa cak i sliku sto je naigore chat nije bip fejk vec pravi, nastao je kada smo se Dusan i ja pricali sta cemo da radimo oko novinskih natpisa, stvarno ne znam ko bi to mogao da objavi, vidi se da je objavljeno sa dusanovog profila, on nikom ne da svoj telefon osim meni, gledala sam u te odvratne natpise na kojima je pisalo svasta, od toga da smo u kombinaciji do toga da sam s njim samo zbog para kao da nemam svojih al dobro.

U medjuvremenu dok sam ja gledala i citala sve to i Dusna je dosao u dnevnu.

"Ooo dobro jutro."

Rekao je.

"Ne bih bas rekla da je dobro al oke."

"Sta je bilo sad?"

"Dusane u svim novinama smo, neko je objavio chat izmedju mene i tebe."

"Pa dobro."

"Sta je tu dobro ljudi pisu svakakve stvari trenutno to nije dobro."

"Smiri se sve cemo resiti."

Narednih sat vremena Dusan je zvao sve moguce ljude i pokusavao da sazna ko je to objavio, dok sam se ja sredjivala, uradila sam svi higijenu i skin care, kad sam pod sretrsom skin care je najbolji, uvek resi probelm, ali ovog puta ga bas i nije resio.

"Dzaba zoves sve, moras da se sitis kome si davao telefon."

"Luda zeno nikom ali nikom."

"Dobro smirite se resice se stvar."

Vec su dosli tu i moji, svi smo pokusavali da saznamo ko je to uradio ali taj pocinilac kao da je u zemlju propao, stvarno ne znam ko bi to mogao da uradi, na moru smo bili sa toliko ljudi da se ne mogu izbrojati, svakodnevno bi pricali sa dosta ljudi, celo leto sam se slikala na dusanovom telefon, sta ako imaju slike i bas te ruzne izadju u javnost pa loja karijera je gotova, bas sad kad moja modna linija treba da izadje, ko god da je to uradio ce mi platiti kad tad samo cekam da ga pronadjemo, a kad ga se docepam treba dobro da se pazi, samo molim boga da slike ako ima ne izadju, dosta mi je sto svi zivi pisu o nama stvarno mi ne treba jos beki skandal trenutno, nisam neka sto se gradi preko skandala, a i znam koliko to Dusan mrzi sve ovo ga toliko nervira, osecam to, znam to.

______________________________
Evo ga novi deo posle dugo, ljudi ne zamerite ima puno obaveza, i skola, odbojka pa casovi o voznji dosta toga, pisem kad stignem OBECAVAM.🤍
Vote⭐️
Tatin sin
T.🤍

Tatin sinWhere stories live. Discover now