❗️Molim vas procitajte obaveštenje koje sledi u nastavku, naravno posle njega imate priču u nastavku.
❗️Ovako ljud odlucila sam da sto pre završim priču "Tatin sin" i da zapocnem serijal "PlayBoy" imace tri sezone prve dve su "Euphoria" treća "PlayBoy" naravno i tu će biti Dušan kao jedan od glavnih likova, sva tri dela će sadržati po 15 do 20 delova, nadam se da ćete uživati, a sad se bacamo na novi deo.❗️
Budi me alarm, danas je taj dan konačno izlazi moja modna linija, probudila sam i Dušana, brzo sam ustala i otrcala u wc, uradila sam svoju rutinu izašla iz wc obukla sam odeću koju sam već sinoc spremila, a sad se čekao samo još Dušan.
"Dušane požuri!!"
"Evo me idem samo još parfem."
Izašao je iz sobe, stvarno se potrudio.
"Prelep si dudu."
"Hvala lepotice."
Prišao je i poljubio me, falio mi je ovakav poljubac nežnosti u poslednjih par dana sam bas u frci nisam imala vremena ni za sebe, a ni za Dušana sto mi je jako zao.
"Idemo sad ne želiš valjda da zakasnis na sopstevnu reviju."
Brzo smo izasli iz kuće, Dušan je bas brzo vozio, stigli smo za pet minuta na odredište, a inače je potrebno petnaest, ušli smo u halu gde se održava revija, sve je sredjeno, konačno.
"Karla ovo gori."
Rekao je Dušan.
"Jel da?"
"Prelepo je ljubavi."
"Nadam se da će danas sve ispasti super."
"Znam da oce, ne brini se toliko."
Prišla sam Dušanu i poljubila ga, jako mi je drago sto je uz mene u ovakvim situacijama, naravno naši roditelji samo sto su sleteli u Italiju, treba uskoro da dodji, nadam se da će i tu sve proći super.
Dušana je našao sebi društvo dok sam ja proveravala modela kako im stoje kombinacije, ljudi su polako počeli da dolaze tjs. hala se već napunila svo su na svojim mestima.
"Molim te Bože da sve prodaje u najboljem redu."
"Karla imamo još pet minuta pripremi se ti kao dizajner izlaziš prva, a i trebala bi da održiš govor sada modelima, ajde."
"Dolazim."
Došla sam do mesta gde su već svi modeli bili, svi su spremni da izadju, izabrala sam najbolje, znam sa su najbolji.
"Izvinite oduzimam vam minut, ovako nadam se da će sve da prodaje dobro, ja verujem u vas, najbolji ste i svom poslu, znam kakav je stres kada si tamo i moraš nesto da predstavis u najboljem svetlu, ali vi ste najbolji, ne bi bili ovde da niste najbolji u ovome, hvala svima, verujem i vas."
"Volimo i mi tebe Karlaa!"
Svi su se u isto vreme prodirali.
Došao je trenutak ja izlazim prva, predstavljam najlepšu haljinu u ovoj kolekciji, a ujedno sam i dizajner, nadam se da će sve dobro da prodje.
"Vreme je, idemo jedan po jedan."
"Tri, dva, jedan, sad."
Izašla sam, moj san se konačno ostvaruje.
Prošetala sam pistom, vidim perifernim vidom da se ljudim svidja ono sto vide.
Drugi modeli su izasli kada sam ja završila, sve izgleda nestvarno, reakcija mojih i dusanovih roditelja je neprocjenjiva, svidja im se, a i ostalima se svidjaju.
Ovo je tek početak.
______________________________
Još dva dela i priča se završava, nisam je ubrzala ne brinite, ove delove imam napisano još odavno samo sam ih sada doradila.
Tatin sin
Dior🩷
YOU ARE READING
Tatin sin
Fanfiction"Mozda nam proslos nije bas najbolja ali ce nam budućnost ostati ucrtana u srcima do kraja zivota." . . . . . Pocetak: 09.07.2023 Kraj: 25.10.2023