8

509 25 7
                                    

Dušan

Jebo te ne mogu da verujem da je ono Karla, koliko se prolepsala jebo teee, sta pricas ja brate, nisam je video sedam godina, i ako naši i dalje zive jedno do drugog, nju nisam video sedam godina, samo sam znao da je u Americi.

Moram biti moja, samo ima jedan mali problem...

Karla

Izgleda da je ova godina odredjena za novu ljubav, mislim iskreno lepa sam devojka, ako se nije zaljubio u mene na prvi pogleda, onda mi nista ne treba, al mislim da se itekako zaljubio na prvi pogleda u mene, lagano Karla.

Posle utakmice sam otisla sa Jelenom na kafu, ispijale smo kafu sat vremen, posle toga smo otišle u stan i naručile hranu, ja sam uzela neku salatu, a Jelena pizzu, zivot kao modela je po nekad očajan, par dana pre neke revije, jedem samo salate, nikad nisam imala problem sa kilogramima, ali od kad sam model, pazim PO NEKAD sta jedam, sutra imam reviju, tako da moram da pazim sta jedem do sutra, posle sam slobodna kao ptica do septembra.

Pojele smo hranu i vec je bilo šest, pocela sam polako da se spremam, nisam znala sta cu da obucem, pa sam outfit ostavila za kraj, i ako nikad to ne radim.

Nisam znala gde idemo, pa sam stavila puder, korektor, senku, karmin i maskaru, lagani make up, kosu sam pustila, obukla sam neku belu majicu sa natpisom nekim, rozu košulju koju sam samo jedno dugme zakopcala, najobičnije farke, forsice i torbicu.

Kad sam se sredila odlucila sam da se slika i postavim na story, to mi je isto neki posao.

Kad sam se sredila odlucila sam da se slika i postavim na story, to mi je isto neki posao

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dušan čim je video story odma je posalo poruku.

——————————————————————

D: "Znaci takva mi dolazis veceras, goris."

"Pogrešio si ,idem da se vidim sa deckom, pa sa tobom."

D: "Imas decka?"

"Da, brate."

D: "Pa koji kurac izlaziš sa mnom?"

"Zajebavam te idiote, sto si se uzrujao?"

D: "Zato sto si ti moja."

"Hah smešna si Vlahovicu."

D: "Dobro, videćemo."

"Aj dolazi po mene."

D: "Krecem."

—————————————————————-

Posle deste minuta je Dušan došao, ja sam sišla i usla u njegov Bmw, jebo te Bmw, hihihi.

"De si mala?"

"De si tatin majmune?"

"Jaooo."

"Jesi stvarno tolika seljacina da imas bmw?"

Tatin sinWhere stories live. Discover now