13.01.2018
Danas se završava rasput, krecem u skolu opet, tatin sin me iz nekog nepoznatog razloga izbegava, Marija ne zelim sa mnom ni na kafu da ode, uvek nesto radi ili ne moze, jako mi je sumljiva iz nekog razloga.
Spremila sam se za skolu i izašla iz kuce, cekala sam tatinog sina jedno 15 minuta ali njega nije bilo, krenula sam sama ka skoli, ne bih volela da zakasnim.
Usla sam u učionicu i tatin sin je vec bio tu, eto ja vam kazem da me izbegava, ne znam koji je razlog tome, a bas me zanima.
"Dušane zasto mi nisi zvao da idemo zajedno?"
"Nemoj da smaraš."
Wtf, sta je njemu?
"Oke, izvini."
Sela sam pored Marije, prvi cas nam je fizika, i to imamo test.
Zvonio je profesorka je usla dala nam testove i počeli smo da radimo.
Jebena hemijska je prestala da mi radi, sta cu sad, imamo samo jedno.
"Dušan imas hemijsku?"
Okrenula sam i pitala ga, Marija nije imala.
"Profesorka Karla me ometa i prepisuje od mene."
"Sta pricas Dušane?"
"Karla daj mi test i napusti cas!"
"Ali n..."
"Napusti cas."
Pokupila sam svoje stvari i izašla, stvarno ne znam sta sam mu uradila, ovo mi je jako bitna ocena, i on to zna, oticicu u avgust, samo mi jos to treba, naslonila sam se na radijator u skoli i uzela telefon, stvarno me je povredilo ovo, ne znam sta sam mu uradila, ali očigledno nesto jesam, izbegava me, necu vise ni sedeti blizu njega, premestiću se u prvu klupu kod Jelene, ona i onako nema bas puno prijatelja, ne zeli da prica sa nama, iskreno to joj je bas pametno.
Zvonio je za kraj casa, ja sam usla u učionicu.
"Ee Jelena izvini, jel mogu da sednem pored tebe?"
"Pored mene?"
"Da."
"Zasto?"
"Nemam koncetraciju gore, stalno pricam, bolje mi je ovde."
"Naravno sedi."
Zvonio je za kraj drugog casa, ja nisam izašla na veliki odmor, ostala sam i crtala neke haljine, jako bi volela da se bavim modelingom ili da bude kreator haljina, to mi je san.
U učionicu su usli Dušan, i ostalo njegovo drustvo.
Dušan je seo pored mene.
Ćutali smo jedno 5 minuta, on je gledao mene, a ja sam crtala.
"E dodji te svi ovamo."
Dušan je rekao, ne znam sta radi.
"Karla to je bas los crtež."
YOU ARE READING
Tatin sin
Fanfiction"Mozda nam proslos nije bas najbolja ali ce nam budućnost ostati ucrtana u srcima do kraja zivota." . . . . . Pocetak: 09.07.2023 Kraj: 25.10.2023