17

495 23 0
                                    

Proslo me meces ipo dana, Dusan i ja smo se vratili u Italiju, njemu su krenuli treninzi i utakmice, a isto tako i meni revije.

Imam previse posla poslednjih nedelju, dve, uskoro izlazi moja modna linija pa moram da pazim oko svega toga, jedva cekam da izadje, ne mogu vise ovaj pritisak od strane ljudi, medija, novina oko toga, sve ih zanima kada ce izaci, cak su pokusali da otkriju kako ce izgedati odeca pre same revije ali nisu uspeli.

Danas imam dosta obaveza, moram zajedno sa svojom menadzerkom da sredim par stvari oko prestojece revije.

Sedim u dnevoj i gledam nesto na telefonu, moj mir remeti Dusan koji trci po kuci zato sto ce zakasniti na trening.

"Karla necu stici nista."

"Dusane zasto meni to pricas, pozuri."

"Ne znam gde mi je duks plavi."

"U ormaru verovatno, nije i dnevnoj sigurno."

"Pa gde u ormaru to me zanima."

"Druga treca polica negde potrazi nacices."

"Bebo molim te mi naci, ne mogu da ga nadjem, trazio sam do sad."

"Jaoo evo."

Ustala sam i krenula ka sobi dok je on izaso iza mene.

Nasla sam mu duks obukao ga je i istrcao iz kuce, ja sam se spremila i krenula ka mestu gde treba da se odrzi revija, pokupila sam svoju menadzerku Viktoriju.

Stigle smo na mesto gde se odrzava revija, potrudila sam se da to izgleda sto i jeste, zelim da moja prva revija izgleda najbolje moguce.
.
.
.
Nakon sto sam zavrsila sve u vezi revije vratila sam se kucic obukla duks i uzivala gledajuci film, Dusan jos nije dosao.

Nakon pola pdgledanog filma dosao je Dusan.

"Stigo sam."

"Dobrooo."

Posle 15 minuta je dosao u dnevnu okupan i samo u sorcu.

"Prelep si."

"Mmm nisam znao."

Dosao je do mene i poceo da me ljubi.

Prija i njemu i meni ovo posle svih obaveza znas da te kuci ceka neko ko cete poljubiti i zagrliti, mnogo mi to prija.

"Sta si radila danas?"

"Ma nista soecijalno sve oko revije, a ti kako je bilo na treningu?"

"Oke bitno da nisam zakasnio."

Narednih nekoliko sati smo gledali film i uzivala, kada smo ogladneli narucili smo hranu posto je mene mrzelo da nam bilo sta spremam.

Zvala sam Jelenu da dodje kod nas, nas dve se odavno nismo videle, ona ima previse obaveza, a isto tako i ja, nikako da se poklopimo.

Jeleni je trebalo malo vise vremena da dodje pa sam ja uz pomoc mog nespretnog pomocnika u kuhinji napravila palacinke.

Kada je ona dosla pricale smo, zezale se, jele palacinke i uzivale, posle dobrih dva do tri sata Jelena je otisla i ona sada zivi kod decka kojeg vesto krije od svih.

Nakon toga sam ja pospremil malo, okupala se i otisla u krevet gde me je Dusan vec cekao, nakon nase partije mazenja zaspali smo zgrljeni.
.
.
.
Budi me kisa i grmljavina, ustala sam i otisla do prozora kisa je bas padala, a i grmelo je.

Ja sam otisla do wc-a odradila svoju skin care rutinu obukla se i sisla u kuhinju gde sam meni i Dusanu spremila dorucak, nakon toga sam otisla u sobu da bi probudila Dusana.

"Dudu probudi se."

Dosla sam do njega i poljubila ga u obraz.

"Jos pet minuta."

"Ne Dusane sad ustaj, spremila sam nam dorucak, ajde."

"Ako dobijem jos jedan poljubac."

"Okee mazo."

Poljubila sam ga i sisla u kuhinju i cekala njega da sidje za to vreme sam ja gledala instagram.

"Uu sta ima?"

"Jaja nisam znala sta drugo da spremim."

"Super je malena."

Nakon dorucka Dusan je otisao nesto do juventusa, a ja sam nastavila da gledam film koji juce nisam zavrsila.
_____________________________
Smor deo sori, imam previse obaveza, nadam se da razumete.
Vote⭐️
Tatin sin
T.💕

Tatin sinWhere stories live. Discover now