"Ja se zovem Dusan, a ti si losa devojka."
Rekao je to i skinuo mi povez sa očiju.
"Kakva si ti dzukela od čoveka."
"Malena od mene ne mozes pobeći."
"Skapirala sam to."
"A kako si znao gde sam?"
Dusan
Smaraju me vec par dana ovi iz juventusa oko potencijalnog prebacuju u drugi klub i druge glupave stvari, kad sam rešio to krenuo sam ka kuci gde sam ostavio Karlu, pustio sam radio slušao neku opusttajucu pesmu i vozio ka kolibi, od jednom je na radio pocela vest o tome kako je neko ušao u minsko polje, kad su rekli lokaciju odmah sam znao da je to Karla, samo je toliko luda, a i ćorava da ne vidi gde ide, odmah sam krenuo ka tom mestu, kad sam stigao ušao sam i ja u to minsko polje i molio Boga da ne odem u picku materinu, hodao sam nekih desetak minuta kad sam je ugledao polako sam išao kroz neko granje ka njoj, kad bi me videla pocela bi da trci sto bi dovela u jos veću opasnos i mene i nju, a to ne zelim, polako sam joj se prikrao stavio joj povez na oci i ubacio u kola.
Karla
Mogla sam da umrem?!
"E pa ti me jos drzi ovde pa ces videti kako ce se sve završiti."
"Malena nece se nista vise dogoditi sad sam jos vise obezbedio ovu kucu."
"A zasto me držiš ovde ne kapiram?"
"Da bi zajedno otisli na more, a i da bi se pomirili."
"Nista neces postoci ovime, a i sad cu ja biti jos gora da znas."
"Hahahha oke."
"Inace znas sta si obećala, a nisi ispunila."
"Ne zanima me, spremi sam sebi da jedeš."
"Dobro ja cu spremiti ali ti neces jesti."
"Ti si lud čovek, jel oces da crknem ovde gladna?!"
"Onda spremamo zajedno."
"Dobro ajde."
Spremamo neku pastu, ja sam stavila MAKARONE u vodu dok je Dusan seckao sir.
.
.
.
Iskreno ko je spremao ovo ispalo je super, lepo sam se najela, trenutno gledamo neki film, to jest Dusan je svo vreme pokušavao meni da ugodi sto vise da bi mu ja oprostila, a ja sam mu oprostila jos onog dana kad me je doveo ovde, prija mi ovo kad se trudi oko mene, kad mi pruža pažnju.Sedeli smo jedno pored drugog i gledao film naravno koji sam ja izabrala, Dušan me je uhvatio za kukove i prebacio me u njegovo krilo.
"Sta radis?"
"Zelim da mojoj princezi bude dobro."
"Dusan jel ti se ja stvarno toliko svidjam?"
"Da bebo."
"Dobro."
"A ja tebi?"
"Nastavi da me cekas po ledjima."
Da svidjas mi se, samo cu malo da skrivam, ne znam ni ja sto.
Češkao me po ledjima sve dok je trajao film, kad se završio ja sam otisla u wc okupala se i legla, posle je on otišao, posle nekih petnaest minuta je izasao iz kupatila i legao kod mene, odma me je zagrlio i opet stavio svoju glavu ispod mog vrata i tako spavao, tako je lepo mirisao, uf.
Budi me poljubac na obrazu, otvorim oci i vidim Dušana koji gledam u mene sa nekim sjajne u ocima, nisam videla da me je nikada niko tako gledao, kao da je video nesto posebno, oci su mu se caklele, ima tu moć da mogu gledajuci u njegove oci da se izgubim u njima, najlepsa dva dijamanta.
"Sto me gledas tako?"
Pitao me.
"I ti mene gledas ko zna od kad."
"Zato sto mi se svidjas, zbog toga te gledam."
"Pa i ti se meni svidjas."
Pa to je to, kad je on meni pružao sto ne bi i ja njemu.
Poceo je da priblizava glavu ka meni.
Jel to on mene zeli da poljubi?
______________________________
Uuuu sledeći part....💥
Vote⭐️
Tatin sin
T.💕
YOU ARE READING
Tatin sin
Fanfiction"Mozda nam proslos nije bas najbolja ali ce nam budućnost ostati ucrtana u srcima do kraja zivota." . . . . . Pocetak: 09.07.2023 Kraj: 25.10.2023