13

553 27 1
                                    

Ceo dan sam provela pored ormana, cela soba mi je u haosu, spakovala sam dva kofera, dovoljno je mada mogla sam jos nekoliko stvari ali mi je Jelena rekla da sam preterala tako da san stala.

Kad sam se spakovala otisla sam sa Jelenom na kafu, nismo bile jako dugo.

"I?"

"Sta i?"

"Pa odakle ta veza od jednom?"

"Nije od jednom, ti si tek pre dva meseca dosla u Italiju, zaboravila si da si pre toga bila u Britaniji nisam ti toliko pricala o mom ljubavnom zivotu, imala si obaveza."

"Pa sta mogla si da mi kazes, koje decko?"

"Trci za loptom kao tvoj."

"I sta jos pa reci."

"A dobro, Filip."

"Koji Filip?"

"Filip Kostic."

"Ok hahaha nisam znala da se muvas s njim al oke."

"Ne muvam se, tačnije smuvali smo se."

"Da da, iskreno bas mi je drago."

Posle kafe smo otisli do tržnog ja sam kupila neke potrebne stvarcice za more i jos par kupacih, treba za slike.

Kad smo sve kupile sta nam je trebamo vratile smo se kuci i pripremile da jedemo, spremile smo pastu.

Dusan treba da dodje po mene uskoro, ja sam proverila da li je sve tu, mada svega sam ponela po vise komada, nisam normalna znam.

"Ispred sam."

Stigla mi je poruka od njega.

"Ok budi ispred ja sam unutra."

"?"

"Ja sigurno necu da nosim ove teške kofere."

"A jebote princezo razmažena."

"Mrs."

Ako ocekuje od mene da nosim ove kofere onda od mora nista.

Pozvonio je, cula sam da mu je Jelena otvorila.

Ušao je kod mene u sobu, stao je na sred sobe gledamo mene i kofere.

"Sta gledas ajmo."

"Karla jesi sigurna da ti treba dva kofera i ova velika torba za dvadeset dana?"

"Da, evo ja cu torbu da ponesem."

Uzela sam torbu poljubila ga i izašla, on je ostao sa koferima, ja sam šišala sa sprata pozdravlja se sa Jelenom, on je izasao iz stana sa koferima.

"Ajde idi da te ne ceka."

"Ajde, čujemo se."

"Caoo."

Izašla sam iz zgrade on me je ceko pored auta.

"Jesi sve spakovao?"

"Da."

Krenula sam da udjem u auto ali me je on povukao za ruku i naslonio na auto.

"Uuuu vec vidim naslove u novinama."

Rekla sam mi.

"Boli me kurac, videce da imam najlepsi devojku i da je samo moja."

"Dobro kako ti kazes."

"Zelim poljubac."

"Pa poljubi me."

Naši poljupci se za sekund prođu me i odu u nesto vise.

Usli smo u auto i krenuli ka aerodormu, tamo nas ceka dušanov privatni avion.

Posle dvadeset minuta vožnje smo stigli na aerodorm, uzeli kofere i prosle kroz neki tunel, na kraju hodnika je cekala zena za pasoše, predali smo joj, ona je pogledala i ostavila pečat, izasli smo iz tog hodnika i isli ka avionu, usli smo unutra, posle desetak minuta avion je poleteo.

Imamo nekih cetri sata do odredišta.

Posle nekih pola sata od poletanja do nas je dosla stjuardesa koja nam je dala meni za pica mi smo odma naručili, a uz posao koji treba da radi ona se i nabacuje Dusanu.

"Vidi ovu uf."

Rekla sam Dušanu kad je ona otisla.

"Sta je lepotice?"

Pitao me i smejao se, znao je na sta mislim.

"Kuja prava kuja."

"Dodji kod mene."

Ustala sam sa mog sedišta i otisla kod njega u krilo.

"Tu sedi i videce da nema šanse."

"Dobro."

Dosla je do nas i donela nam pica koja smo naručili, mene je gledali preko oka, neko je ljubomoran ha?!

Posle nekoliko sati smo sleteli i odmah otisli u kucu to jest vilu koju je Dusan rezervisao, kada mi je to reko iskreno mi je bili glupo.

...
________________________________
Evo novi deo sada posto veceras nisam kuci da ne bi zaboravila.🦋🔥
Vote⭐️
Tatin sin
T.💕

Tatin sinWhere stories live. Discover now