"Ja sam Mia, Dušanova devojka."
"A drago mi, Dušan mi je puno pricao o tebi."
Rukovala sam se s njom, devojka nista nije kriva, a Dušana sam pogledam pogledom koji mu je rekao da cu ga udaviti, a sta sam očekivala, bio i ostao kreten, isto je ovo radio i u srednjoj, sad radi i dok je odrastao, ma on uopste mije odrastao, ostao je pokvareno deriste, fuj.
"E ocemo na kafu?"
Pitala je Jelena.
"Moze, idete i vas dvoje?"
"Ma n..."
"Idemo, sta ima veze Dušane, zelim da ti upoznam drugaricu."
Rekla je Mia, ne izgleda mi kao neka utripovana, mada ne znam.
Izasli smo i seli u obližnji kafić, naručili smo kafe, i pricali.
Sad mi je cilj da sve saznam od Mie, sve sto mi je ovaj kreten prećutao.
"I koliko ste ti i Dušan u vezi?"
"Nekih 6 meseci."
"O pa lepo."
"Cula sam se nekoliko puta sa Dušanom, pricao mi je o tebi."
"Nadam se da je lepo pricao."
"Da, da, sve najbolje, toliko da je izasao sa mnom pre neki dan i pricao kako nema devojku."
Ja sam trip Karla, sta ste očekivali od mene, nista necu da krijem.
Dušan je prebledeo, pogledao me tako da su mu oci za malo ispale, facu mu je tako lepo izgledala u tom trenutku, Mia me samo pogledam i okrenula glavu ka Dušanu.
"Sta ti bi Karla?"
Pitala me Jelena.
"Nista, zasto bi lagala devojku, vidim da je dobra, a on je retard samo iskoristava, cemu to Dušane?"
"Dušan jel to istina?"
Mia i ja smo ga malo napale.
"Da istina je Mia, brate kako ne kapiras, ne idem nam vise, svidja mi se neko drugi, ne ti vise Mia, pored tebe se osecam kao da smo prijatelji, a ne kao da smo i vezi, ne idem nam, gotovo je."
Mia je samo ustala i krenula da ide brzim koraku, cula sam je kako place, pa sam ustala i krenula za njom, devojka nista nije kriva.
"Mia cekaj molim te."
Sela je na klupu koja je bila tu.
"Izvini, nisam htela da te povredim, bolje sto sam ti rekla nego da te vara."
"Kad ste izasli?"
"Juce u osam, on mi je rekao da nema devojku, kreten lagao me, uvek je bio takav."
"Meni je rekao da ide sa drugarima napolje, kakav retard."
"Nista nepoznato za Dušana, od kad znam za sebe, znam i za njega, i nikad se nije promenio, živeli smo kuca do kuce, naši jos uvek zive tu, i on se ni malo nije promenio, uvek je bio takav, iskreno ponadala sam se da se promenio kad sam ga videla."
"Sta ti je rekao za story sa mnom."
"A nista, da si mu ti kao sestra, da ste živeli blizu, da te je video posle dugo godina pa je okačio story."
"Kakav kreten."
"Pusti ga, nije on za tebe, uvek je bio ovakav, uvek, ne znam koja budala ce se udati za njega, i roditi mu decu, bas me zanima koja ce to budala da bude."
"Idem ja sad, hvala sto si mi rekla."
"Ma nista."
Ona je otisla, a ja sam se vratila kod ovih.
YOU ARE READING
Tatin sin
Fanfiction"Mozda nam proslos nije bas najbolja ali ce nam budućnost ostati ucrtana u srcima do kraja zivota." . . . . . Pocetak: 09.07.2023 Kraj: 25.10.2023