19

893 24 11
                                    

Revija je prošla super, svima se svidelo po nesto, svi modeli se prodaju u ogromnim količinama.

Danas je dusanova jako bitna utakmica, liga šampiona, finale, nadam se da će pobjediti igraj protiv Manchester City-ja, oba tima su jaka, nadam se da će Juventus pobediti.

Dusan još uvek spava, ja sam ustala još pre dva sata, morala sam da povraćam, već par dana me teta da povraćanje svakog jutra, ponekad povraćam dnevno dva do tri puta, verovatno je zbog stresa kojeg sam imala poslednjih par nedelja.

Ušla sam u sobu, moram da probudim Dusana utakmica mu je za par sati.

"Ljubavi budi se"

"Još pet minuta srećo."

"Dusane budi se, imas utakmicu danas, ajde."

"A joj da utakmica."

"Ajde odmah se digni, ako odem i ti ostaneš u krevet opet ćeš zaspati znam te."

"Poljubac i ustajem."

"Dobro mazo."

Poljubila sam ga ali je on produbio taj poljubac tako da smo se ljubili dok nam nije ponestalo vazduha.

"Ajde ustaj sad."

"I jutros si povraćala?"

"Da."

"Čuo sam nesto kroz san al sam mislio da umisaljm."

"Verovatno je zbog stresa kojeg sam imala poslednjih nedelja."

"Da nisi t.."

Čulo se zvono na vratima, naručila sam nam hranu.

"Požuri hrana je stigla, idem da otvorim."

Dusan

Nisam stigao da završim rečenicu koju sam započeo, Karla poslednjih par dana povraća svakodnevno dva tri puta dnevno, mozda je trudna."

Karla

Hvala Bogu pa se čulo zvono, znala sam sta Dusan želi da kaže, tek sad mi je došlo u mozak da postoji šansa da sam trudna, kasni mi već dve nedelje, nista danas kada Dusan ode na pripreme pre utakmice oticicu do apoteke da kupim test.

Dusan se sredio sisao sile jeli smo, pričali i on je otišao, moraju dva sata pre utakmice da dodju, ja sam se odmah spremila i otišla do apoteke srećom pa nam je blizu, kupila sam dva testa.

Uradila sam sve kako je pisalo, ček ovih prokletih pet minuta kao vecnost da prolazi, a ne pet minuta, u ovakvoj situacije je pet minuta je čitava vecnost.

Kada je prošlo pet minuta okrenula sam oba test i oba su pokazala po dve crte sto znaci da sam trudna, trudna sam jebemo.

Pozvala sam Jelenu koja je na odmoru pa danas smo se dogovorile da idemo zajedno na utakmicu, inace ona je sa Filipom to mi je krila jako dugo.

"Ej jeco."

"Ej mila kako si mi?"

"Možeš da dodjes kod mene sada?"

"Naravno, jede desilo nesto?"

"Ma nije samo dodji da idemo zajedno, znam da je plan bio drugačiji ali dodji promenilo se nesto."

"Oke oke tu sam za pet minuta znas da sam sad kod Filipa pa sam bliže."

"Oke oke."

Ne znam sta da radim, Jelena će snati ona uvek resava probleme na najbolji način.

Prošlo je pet minuta Jelena je došla, sedimo u dnevnoj ne znam kako da joj kazem.

"Trudna sam"

"E super, ček STA?"

"Povraćam par dana pa sam uradila test i to dva oba su pozitivna ne znam sta da radim."

"Luda ženo, nista idemo sad lepo da pripremimo poklončić da kažemo Dušanu danas kada pobede."

"A sta ako ne pobede?"

"Pobediće verujem u njih znam."

"Oke."

Brzo smo otišle do tržnog kupile sve sto je trebalo.

Ovako je to ispalo stavile smo ga u kutiju i krenule da utakmicu.

87 minut je, nula nula za sada Juventus napada ovo je poslednji napad verovatno nadam se da će uspeti, čitav meč su bolji ali gola nikako nema

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

87 minut je, nula nula za sada Juventus napada ovo je poslednji napad verovatno nadam se da će uspeti, čitav meč su bolji ali gola nikako nema.

Trenutno je lopta kod Filipa, Filip šutira loptu Dušanu i Dušan daje gol, svi su skočili na noge i počeli da se deru.

"Jesam rekla, rekla sam!!"

Utakmica se konačno završila Juventus je pobedio, sproveli su nas do terena gde su oni, sve žene fudbalera su tu.

"Lagano sad mila, kažeš mu to je Dušan on obožava decu, mnogo će biti srećan."

"Nadam se."

Izasli smo ja sam potrčala ka njemu i bacila mu se u zagrljaj.

"Čestitam ljubaviii."

"Hvala lepotice."

"Bio si najbolji znaš to."

"Hvala, mnogo mi znaci."

"Imam nesto da ti dam."

"Oke može, sta?"

Izvadila sam iz torbe papir koji je bio zavijen u papiru je bio i test.

"Otvori i pročitaj."

Otvorio je i procitao, pogledao je u mene, videla sam da su mu oči pune suza.

Uhvatio me je i počeo da me vrti u krug i da se dere kako sam trudna, naravno svi su odmah počeli da tapsu i čestitaju nam.

"To ne znaš koliko sam srećan od kad sam sa tobom, ti si moja sreća, moje sve u životu, volim te lepotice."

"Volim i ja tebe najviše na svetu."
________________________________
Bas sladak deo🥰🤌🏻
Tatin sin
T.💕

Tatin sinWhere stories live. Discover now