15

500 26 6
                                    

Usla sam kod njega u sobu, on je igrao igrice, molimm?

"Od kad ti igras igrice?"

"Malena ne znas ti nista o meni."

Uhvatio me za struk i seo kod njega u krilo.

"Kako si lepa."

"Stvarno?"

"Da najlepsa devojka na celom svetu."

"Aha da."

Poceo je da me ljubi po vratu sa vrata se premestio na usta, tako uzivam u njegovim poljupcima da to ne mogu da opisem.

Ja sam se odmakla i pocela njega da ljubim po vratu, ali posle nekih desetak minuta nasslj ljubljenja osetila sam kako se niegov prijatelj podigao pa sam stala.

"Zasto si stala?"

"Tvoj prijatelj je u stavu mirno."

"Spreman za tebe."

"A n.."

"O da jeste."

Podigao me i bacio na krevet, poceo je da me ljubi po vratu za manje od minuta smo bili goli i on i ja, poceo je da me ljubio po unutrasnjosti mojih butina, a ja sam pocela da uzdisem to mi je tako prijalo dunuo je ka mojim naborima sto me je tako najezilo, sve blize i blize je prilazio mojim naborima ali kad bi dosao blizu njih odaljio bi se, a mene je to tako provociralo.

"Dusane ne radi to."

"To je neko zeljan mog dodira ili?"

"Daaa."

"Ako je tako resicemo to brzo."

Nakon sto je to rekao brzo se podigao i nabio se u mene od jednom, stavio mi je ruku na usta, morala sam da budem tisa posto su njegovi tu, ali u jednom trenutku nisam mogla da se iskontrolisem i moj vrisak se cuo jako cak i preko njegove ruke.

"Shhh lepotice, moras da budes tiha, nismo sami."

Posle dosta vremena i mojih orgazama poceo je da uzdise.

"Na kolena brzo."

"Ne Dusane, nema sanse."

"Na kolena reko sam."

Samo sam ga gledala i nisam htela da uradim ono sto mi je rekao.

"Lepotice moja lepa molim te na kolena."

A ja glupa zudela sam za niegovim pohvala tako da sam i uradila ono sto mi je rekao.

Presao mi je par puta sa njegovim prijateljom prekp mojih usta da bih otvorio, ja sam ih otvorila i on je svrsio u moja usta, bilo mi je jako cudno tako da sam odmah krenula da se podignem i da pljunem to u wc ali me je on uhvatio za ruku i nije mi dao da idem u wc.

"Progutaj."

Ja sam samo pomerila glavu u fazonu ne ne.

"Ajde lepotice progutaj.

Ja sam to i uradila posto sam videla da me nece pustiti u wc.

"Vidis da mozes najlepsa moja

Zudela sam za njegovim pohvala ali sam morala da mu se supostavim.

"Zasto si to uradio?"

"Koje?"

"Zasto si me naterao da uradim to."

"Ljubavi od sad ce svaka moja kapljica sperme biti u tvojim ustima dupetu ili u tvojoj drugarici."

"A smaracu jedan."

Otisla sam u wc okupala se i izasla iz wc, on je odmah otisao u wc kad sam ja izasla, ja sam za to vreme promenila posteljinu i sve ostalo odnela u wc i bacila na pranje.

Kad sam se vratila u sobu on je lezao samo u boksericama i gledao nesto na telefon, ja sam samo legla u krevet i pravila se da sam ljuta zbog onog malo pre.

"Ljubavi sto si ljuta?"

"Pusti me."

"Karla ne znam sto se ljutis za to, do nekle je normalna stvar."

Ja sam samo cutala i pravila se da sam ljuta.

"A ljubavi daj ne budi ljuta."

Poceo je da me mazi po kosi, a meni je to jako prijalo tako da sam se namestila lepse da moze da me bolje mazi.

"A princeza sada zeli paznju i dobice je."

Shvatio je, konacno, mnovo volim kad je posvecen samo meni.

Okrenula sam se ka njemu poljubila ga.

"Nastavi."

_______________________________
Nadam se da vam se svidja.🤍
Vote⭐️
Tatin sin
T.💕

Tatin sinWhere stories live. Discover now