- Момчета чухте ли това? - каза Намджун.
- Натам хайде. - каза Юнги и поведе приятелите си между стените.Докато бягаха Юнги рязко спря.
- Какво става? - попита притеснено Кук.
- В кръг ли обикаляме? Те бяха след нас, а сега ние сме след тях.Момчетата наистина обикаляха в кръг. Скоро дочуха стрелците да приближават и продължиха да обикалят в кръг.
- Да излезем, докато са още вътре. - предложи Джин.
- Добра идея. Хайде. - каза Нам.Щом стигнаха до счупената част от стената не очакваха, че ще има трима пазещи. Те започнаха да стрелят, но момчетата бързо се върнаха обратно. Внезапно Намджун скочи и започна да бие единия. След него се зае Юнги и Джимин.
Пребиха мъжете и взеха оръжията им. Дочуха тичане, все пак чуха стрелбата и трябваше да проверят.
Момчетата бързо избягаха, но Юнги видя гардероба и отново влезе в него. Имаше малка длъбнатинка в тунела от стени, който всъщност беше гардероба, но отвътре.Юнги се скри там и чакаше да дойдат онези и да им разкаже играта. Дочу тичането и след като го подминаха той излезе и започна да ги стреля в гръб. Повече от половината измряха, но останалите се върнаха. Видяха Юнги и започнаха да го стрелят и следват.
- Мамка му! - каза и побягна зад завоя, но не очакваше да бъде пресрещнат.
YOU ARE READING
Permission to dance
ActionЕдно просто парти със забавни и прости игри ще се превърне в убийствена игра за всички участници.