5 - Sürtüğüm

212 12 15
                                    





İlahi bakış açısı~
Yalçı'nın ölümünün üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti.

Bütün herkes Arzu ve Ayaz'ın evinde toplanmış sus pus oturuyorlardır.

Hakan konuşmaya başlar.

"Çıldırıcam! Bunu kim yaptı? Yalçını kim vurdu?"

Abisinin kendi kendine söylenmesiyle Arzu anında gözlerini Ayaz'a çevirdi, boş gözlerle halıya bakıyordu, sanki hayattan kopmuş gibi.

Melek ayaklandı ve diğerlerine baktı.

"Çok geç oldu gidelim artık"

Herkes onaylayan mırıltılar çıkartıp koltuklardan kalkarlar. Arzu'nun sesiyle oda da ki bütün gözler ona döner.

"Hemen gitmeseniz biraz daha kalın"

Ayaz, kaşlarını çatar ve Arzu'ya bakmaya başlar.

"Yok abicim geç oldu gidelim artık, hadi iyi geceler size"

"İyi geceler abi"

Herkes iyi geceler diyip gider. Ayaz sert bir şekilde kapıyı kapatıp Arzu'ya bakar.

"Sen ne yapmaya çalışıyorsun!!?"

Arzu korkar. Ve geriler

"B-bir şey yapmaya ç-çalışmıyorum"

Ayaz, Arzu'nun üzerine yürür.

"Neden kalmalarını bu kadar çok istiyorsun? Benden korktuğun için mi?"

"H-hayır o-ondan değil"

Ayaz, Arzu'nun kolunu tutar ve kendine çeker.

"Benden korkuyorsun yani?"

Arzu cevap vermez.

Ayaz, Arzu'nun yüzüne yaklaşır, Arzu geri çekilmeye yeltenir fakat kolunu tutan el buna izin vermez. Dudaklarının birbirine değmesine çok az kala Arzu dizini Ayaz'ın erkekliğine geçirir.

Ayaz geriye çekilir, erkekliğini tutup inler. Arzu yatak odasına doğru koşmaya başlar. Ayaz arkasından sinirle bağırır.

"SENİ KÜÇÜK OROSBU!! NEREYE KAÇTIĞINI ZANNEDİYORSUN!!!"

Arzu arkasından avazı çıktığı kadar bağıran adamı umursamadan yatak odasına girer ve kapıyı kilitler.

"Allahım napıcam ben? Lütfen bana yardım et Allahım"

.....

Ayaz kendini zar zor toparlar ve yatak odasına doğru ilerler. Kapının kulpuna elini koyar ve aşağı çeker ama kapı açılmaz, dişlerini sıkarak konuşmaya başlar.

"Aç şu kapıyı!"

İçerden ses gelmez.

"Arzu aç şu siktiğimin kapısını!"

Bu sefer içeridne bir ağlama sesi gelir.

"Ulan bana bak eğer bu kapıyı 5 saniye içinde açmazsan seni gebertirim DUYDUN MU BENİ!!"

"1"

"..."

"2"

"..."

"3"

Kapı yavaş bir şekilde açılır. Ayaz bir anda içeri girer ve Arzu'nun saçını tutup çeker.

"Ağğhh!!"

"Siktiğimin orosbusu! Seni şimdi bu yatakta sabaha kadar altımda inleticem!! İçime gir diye yalvaracaksın!!!"

Arzu, daha çok ağlamaya başlar.

"Ayaz hayır lütfen"

Ayaz, Arzu'nun elini alıp penisine götürür ve bastırır. Arzu elini çekmeye çalışır ama o elini çekmeye çalıştıkça Ayaz elini penisine daha çok bastırır.

"Kocanı memnun etmelisin öyle değil mi? KARICIM"

Ayaz, Arzu'yu tutup yatağa doğru sürükler. Arzu çığlık atmaya başlar.

"İMDAT!!!... BIRAK BENİ İSTEMİYORUM!!!... HAYIR HAYIR LÜTFEN YAPMA!!!"

Genç adam sert bir şekilde kucağındaki kızı yatağa fırlatır. Ve üzerine çıkar.

Arzu, ağlamaktan kızarmış gözleriyle karşısındaki genç adama bakmaya başlar.

Ayaz, Arzu'nun üzerine eğilir ve sessiz bir şekilde fısıldar.

"benim güzel sürtüğüm sahibini bir güzel doyuracak"

......

Arzu, o gece sevdiği adam tarafından tacize uğradı. Ne kadar yapma etme dese de Ayaz onu dinlememişti...

















Bölüm Sonu

Bölüm nasıldı?

Umarım beğenmişsinizdir ^^

Oy vermeyi unutmayın <33


















Solan Yapraklar |BXG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin