📌Bölüm şarkısı~
Foxy ft. Risk - Anlat Baba
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Eve gelmiş telefonumla uğraşıyordum. Kafamı dağıtmam lazımdı. Bunun içinde internetten salak saçma, komik videolar izleyerek yapıyordum.
Tam yeni bir tane video açacakken dış kapının zili çalmıştı. Oflayarak yüz üstü yattığım yataktan kalktım.
Odamdan çıkıp dış kapının önüne geldim.
"Kim o?" Dedim. Beklememe rağmen cevap gelmedi.
Kapının üstündeki delikten baktım bu sefer. O gelmişti...
Atakan dedikleri, beni sapık gibi takip eden herif. Sinirle gözlerimi kapatıp açtım. Kapıyı açmamla sinirli gözlerimi ona diktim.
"Ne var? Ne istiyorsun?" Dedim.
Bana baktı, baştan aşağı bir güzel süzdükten sonra sırıttı. O suratına bir tane geçiresim vardı şu an.
"Dünkü terbiyesizlik için özür dileyecektim küçük böcek" dedi sırıtan suratıyla. Eli yüzü iyi dağılmıştı. Büyük ihtimal babam- yani Ayaz yapmıştı.
"Bir güzel terbiye etmişler seni galiba hm? Kapıma kadar gelip özür dilediğine göre" dedim alaycı bir bakış atarak.
Diliyle alt dudağını bir tür yaladı.
"Bana bak küçük böcek, sen beni daha tanımıyorsun. Dün sarhoş olduğum için savunmasızdım. Yani emin ol o babanı gebertirdim senin" dedi yüzüme tükürürcesine. Ayazdan nefret ediyordu galiba.
"O benim babam değil" dedim.
Kaşlarını kaldırarak bana baktı.
"Dalga geçme benle. Kendisi söyledi senin onun kızı olduğunu" dedi.
"Benim gözümde o benim babam değil ama. Her neyse diledin işte özünü şimdi siktir git" dedim. Kapıyı yüzüne kapatacaktim ki bir el buna engel oldu.
"Sana aşığım kızım ben. Buraya özür dilemek için değil sevdiğim kadını almak için geldim" dedi. Ve ardından devam etti. "Evine girdiğimi söylemişim sana. Hatırlamıyordum ama baban çok güzel hatırlattı. Neden girdiğimi hiç sorgulamıyor musun?" Dedi.
"Aşıksan aşıksın, ne yapabilirim" dedim.
Güldü. Ve gözlerimin içine bakmaya başladı.
"Benimle birlikte olabilirsin mesela" dedi arsızca.
"İlgilenmiyorum sağ ol" dedim ve kapıyı tekrar örtmeye yeltendim ama bu seferde ayağını koydu. Ben daha bir şey demeden kapıyı ittirdi ve içeri girip kapıyı ardından örttü, beni kolumdan tutup sırtımı kapıya yapıştırdı.
"İlgileneceksin" dedi nefesini yüzüme vererek.
Yutkundum. Sıcak nefesi yüzüme çarparken aklım başımdan gitmeye başlamıştı bile. O da bunu anlamış olacak ki bedenini bana daha çok yasladı.
Kafasını boynuma doğru ilerletip öpecekken kapı çaldı. Ben korkuyla yerimde sıçrarken Atakan da dişlerini sıkarak geri çekilmişti.
Kapının arkasına doğru geçti, bende hemen açılmış olan yakamı kapatıp kapıyı açtım. Fakat karşımda Ayaz'ı görmemle şaşırdım, bir yandan da tedirgin olmuştum. Şu an Atakan buradayken gelmesi hiç iyi olmamıştı. Onu görürse olacakları düşünmek dahi istemiyordum. Benim suratıma tuhaf bir şekilde bakıyordu.