8 - Bir bebek

93 10 2
                                    


Bölüm şarkısı : Mark Eliyahu & Cem Adrian - Derinlerde

____________________

...Sinirle dişlerini sıkıyordu Yalçın. Ayazın onunla bu denli konuşması ağırına gitmişti. Üstüne üstlük pedofili damgası yemek Yalçını deli etmişti.

Öyle bir şey yoktu! Ve asla da olmazdı! Arzu onun küçük kardeşiydi, böyle bir şeyi hayal etmesi bile iğrençti!

Ayaz'a o denli çıkışmasının sebebi ise onun Arzu'ya olan bakışlarıydı. Yalçın o bakışların altında ne yattığını çok iyi biliyordu. Bunun olmasını istemiyordu. Ayazın daha reşit olmayan bir kız çocuğuna bu denli ilgi duyması çok yanlıştı ama bunun önüne geçemeyeceğini Yalçında çok iyi biliyordu. Olan olmuştu artık Ayaz kendini çoktan o küçük kız çocuğuna kaptırmıştı.

_________________

Bazen ölmek ister insan... Bu kahpe hayattan bir an önce kurtulmak ister

İntihar bir kurtuluşmuydu peki? Hayır! İntihar bir kurtuluş yolu olsaydı eğer kendi kendini hayattan silen herkes o sonsuz alevlerin içine düşmezdi...

Genç kız neden bunu kendine yaptı peki???

___________________

16 Kasım 2023
Ben ne kadar çabalarsam çabalayayım asla ama asla mutlu olamayacağım galiba.

Ayazdan kurtulmak için boşanma kararı almışken birden bire hamile kalmam ve Ayazın bunu öğrenmesiyle benden boşanmaktan vaz geçmişti. Hayatımın daha ne kadar kötü olabileceğini düşünüyordum.

......

Yarım saat önce karnımdaki bebek yüzünden Ayazla kavga etmiştim.

Benim aptallığım. Hamilelik testini orta yere bırakmıştım ve Ayaz testi görmüştü. Hamile olduğumu bilmesini istemiyordum. Onunla boşandıktan sonra yeni bir hayata başlamak istemiştim. Sadece ben ve bebeğimin olduğu bir hayat ama olmamıştı.

İlk öğrendiğim zaman onu aldırmayı bile düşünmüştüm ama vicdanım buna el vermemişti.

Böyle güzel bir plan kurmuşken herşeyin bir anda mahvolmasını beklemiyordum...

Aşağıdan gelen kapı sesiyle yatakta doğruldum. Kalkacakken kapı birden açılmış ve içeriye Ayaz girmişti.

Kapının önünde dikilmiş, boş gözlerle bana bakıyordu.

"Bizimkiler geldi. Tebrik etmek için"

Herşeyi söylemişti. Bilerek yapmıştı, eğer işin içine diğerleride girerse onu bırakamayacağımı o da biliyordu.

"Elini yüzünü yıka. Üzerini düzelt ve aşağı gel"

Kapıyı açıp çıktığı anda ağzımdan bir hıçkırık koptu. Gözlerim tekrar yaşarmaya başlarken halen daha kurumamış olan yaşlarımın üzerine yenileri eklendi.

Kendimi toparladıktan sonra odadan çıktım ve aşağı indim. İçeriden bizimkilerin sesleri geliyordu. Anlamasınlar diye yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum ve içeriye girdim.

Beni gören abim ayağa kalktı ve yanıma gelerek bana sarıldı.

"Canım benim. Dayı olacağım için çok mutluyum"

Ama ben anne olacağım için mutlu değilim abi...

Abim benden ayrıldıktan sonra Melek abla beni kendine çekti ve sarıldı.

"Tebrik ederim kuzum"

Ne kadar istemesem de teşekkür etmiştim.

Herkes sırayla tebrik ettikten sonra Ayaz'ın yanına geçip oturmuştum-pardon oturmak zorunda kalmıştım.

3 saat sonra~

Bizimkiler uzun bir süre oturduktan sonra gitmişlerdi. Onların gitmesiyle bende odaya çıkmış ve yatağa yatmıştım.

Gülümseyerek karnımı okşarken odanın kapısı açıldı. Onun geldiğini bildiğim için hulen yüzüm donuk bir hal alırken Ayaz yatağa yaklaşmaya başladı, arkam ona dönüktü lakin gelen ayak seslerinden anlamıştım, yatağa geldiği zaman yanıma uzandı ve burnunu boynuma dayayıp elini karnıma koydu. Yavaşça karnımı okşarken bir şeyler mırıldanıyordu ama ne dediğini anlamıyordum.

Bir süre sonra karnimda gezinen eli durdu. Hafif kafamı geriye atıp yüzüne baktım. Uyumuştu.

Bende kendimi uykunun kollarına bırakmıştım artık.

.....

1 yıl sonra~

Belkide asla yapmam gereken şeyi yapmıştım bu gün.

O beni affetse de ben kendimi asla affetmeyecektim...

___________________

BÖLÜM SONU

Evet sonunda bu kitabımıza bölüm geldiii mxmemxksj

Oy vermeyi unutmayın lütfen canlarımmm

Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşürüzzz <333







Solan Yapraklar |BXG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin