17 - Bir Melek Daha Uyudu {Final}

55 3 1
                                    

Bölüm şarkısı📌
Mark Eliyahu & Cem Adrian - Derinlerde
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yanıma oturdu ellerimi tuttu ve okşamaya başladı.

"Belki inanamayacaksın ama birazdan anlatacaklarımın hepsi gerçek... Maalesef ki" dedi. Ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı....

"Annen, sana hamileyken... Baba'nın eve getirdiği bir adamla yatmış" söylediği şeyle yutkunamadim. "Bunu nereden biliyorsun diye sorarsan eğer. O adam... O adam benim babamdı Yağmur. Ayaz, yani baban bu durumu hiçbir zaman öğrenmedi. Annen seni doğurduktan sonra intihar etmesinin asıl sebebi baban değildi. Benim babam yüzünden intihar etmişti. O zamanlar daha küçüktüm anlamamıştım. Babam bağırarak telefonda bir kadınla konuşuyordu, "eğer kocandan ayrilmazsan benimle yattığını, onu aldattığını söylerim" diyordu. Ve tabiki de bu konuştuğu kişi senin annendi" ağlamaya başladım. Annem cidden bunu yapmış mıydı? Belkide o adam zorlamıştı onu. "Arzu abla çıkmaza girdiği için intihar etti. Babana boşanalım dese baban kabul etmeyecekti çünkü onu deli gibi seviyordu. Babam'a hayır dese babam gidip herşeyi Ayaz'a ötecekti. Son çare olarak intihar etti" dedi. Susmuştu artık.

Duyduklarımı hazmedemiyordum. Ben yıllardır babamı suçlamıştm meğersem annem kendi aptallığı yüzünden intihar etmişti. Gerçekler yüzüme bir tokat gibi çarpıyordu.

Dayanamadım, kalbim dayanmıyordu. Atakan'a baktım. "B-babamı çağır l-lütfen" ağlayarak konuştum.

Atakan hızla telefonunu alıp bir numara tuşladı.

"..."

"Soru sorma hemen atacağım konuma gel"

"..."

"Kızın seni istiyor"

Telefonu kapatıp yanıma yaklaştı. Güçlü kollarını bedenime sarmış kafa mı da göğüsüne yatırmıştı. Şimdi daha çok ağlayasım geliyordu.

Aradan iki saat geçmişti, göz yaşlarım birazda olsa durulmuştu. Evi dolduran kapı sesiyle Atakan benden ayrıldı, alnımı öptü ve kapıya bakmak için gitti.

İçeriye ilk Atakan daha sonra da babam girmişti. Onu görür görmez hemen ayağa kalktım. Sarılacaktım ki aklıma düşenlerle adımlarım hızla durdu.

O da annemi dövmüştü, yetmemiş istemediği halde onunla zorla ilişkiye girmişti.

Yapamadım... Koşup boynuna atlayamadım. Babam diye sarilamadim.

"Kızım iyi misin? Ağladın mı sen?" Demişti endişeyle.

Boğazımda bir yumru vardı, konuşamıyorum. Sustum, sadece sustum.

Bana yaklaştı, geri gittim.

"Kızım, en değerlim n'oldu anlat" dedi.

Sesimi zar zor bulup konuştum.

"Gerçekleri öğrendim sadece baba. Annemin sana yaptığı ihaneti öğrendim. Hepsi bu" dedim. Dediklerimden hiçbir şey anlamamış gibi bana bakmaya başladı. Tabi onun da haberi yoktu ya aldatıldığından.

"Annem seni Atakan'nin babasıyla aldatmış" dedim tekte. Yüzündeki tuhaf ifade birden kaybolurken, kaşlarını çatmıştı.

"Ne diyorsun sen Yağmur!" Sinirle bağırdı.

"Ne duyduysan o! Ödeşmişsiniz işte ne var. Sen ona işkence etmişsin o da acısını başka bir adamla yatarak çıkarmış!!!" Dedim bende sesimi yükselterek.

Yanıma gelecekken Atakan hızla kolundan tuttu.

"Sakın. Sakın dokunayım deme Ayaz" demişti uyarıcı bir ses tonuyla.

Kolunu çekti hızla, öfke saçan gözleri bana döndü tekrar.

"Yalan söylüyorsun! Annen böyle bir şey yapmaz. Ona böyle bir leke atmaya utanmıyor musun sen!!" Dedi.

"Yalan söylemiyorum! Atakan bana her şeyi anlattı! Gerçekler bunlar!!!" Dedim.

Olduğu yere dizlerinin üzerine çöktü sinirle ellerini saçlarina attı ve çekiştirmeye başladı. Kendi kendine sayıklıyor, deli gibi saçlarını cekiştirmeye devam ediyordu.

Onun bu haline acımıştım ama benim halim ne olacaktı, benden çaldıkları şeyleri nasıl vereceklerdi. Onlar yüzünden çocukluğum gitmişti benim.

Atakan ve babamı orada bırakıp hızla mutfağa gittim. Atakan da peşimden gelmişti, bana yaklaşmasına izin vermeden hızla çekmeceden bir bıçak aldım ve boğazıma dayadım.

"Yağmur hayır! Sakin ol güzelim" demişti korkarak.

Birden babam girdi mutfak kapısından. Beni o şekilde görmesiyle o da korkuya kapıldı.

"Yağmur kızım n'olursun yapma babacım" dedi.

İkisini de umursamadım.

"Hepinizden nefret ediyorum!!! Benden çocukluğumu çaldınız! Bu hayattan nefret ediyorum!!! Elveda baba" gözlerimi Atakan'a çevirdim. "Beni gerçekten seviyorsan bile unut, ben buna değmem. Başkasını sev, onunla mutlu bir yuva kur. Elveda Atakan"

Gözlerimi kapattım. Ve sessizce fısıldadım. "Merhaba Anne... Geliyorum yanına"

İlahi bakış açısı~

Oğlan tam bir atak yapacakken genç kızın bir anda boğazını kesmesiyle donup kaldı.

Genç kızın elindeki kana boyanmış bıçak yere düşmüş, ardından da genç kızın bedeni yerle buluşmuştu.

Yerde yatan tertemiz beden şimdi kan'a boyanmış öylece yatıyordu.

Bir melek daha uyumuştu...










Eveettt sonunda finalll

Umarım beğenmişsinizdir

Oy vermeyi lütfen unutmayalım 🤍

Diğer kurgularımda görüşmek üzereee 💋





Solan Yapraklar |BXG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin