İlahi bakış açısı~
Arzu o gece den sonra artık bedenini kirli hissediyordu, o bunları hak etmemişti.
Her gece, her Allahın günü Ayaz'a aşık olduğum güne lanet olsun diye geçirdi içinden. O Ayaz'ı saf ve temiz kalbiyle sevmişti...
Daha 9 yaşında tutulmuştu o Ayaz'a, küçük bir kız çocuğu abisinin en yakın arkadaşına aşık olmuştu. Tabi o zamanlar Arzu aşk ne bilmezdi.
Zamanla anladı Ayaz'a karşı beslediği duyguları.
.........
12 yıl önce...
Arzu:9 yaşında
Ayaz:18 yaşında
Minik kız annesinin ona yeni aldığı sarı fırfırlı eteğiyle parkta oturan abisi ve arkadaşlarının yanına gitti.
Abisinin karşısına geçti ve kendi etrafında dönerek heyecanla abisine eteğini gösterme derdindeydi.
"Abi bak eteğime annem aldı güzel miii?"
Hakan karşısında tatlı hareketler yapan minik kardeşine bakıp gülümsedi.
"Çok güzelmiş prensesim, çok yakışmış sana"
Küçük kız ortama şirin bir kıkırdama bırakırken abisinin yanındaki oğlana çevirir bakışlarını. Ela gözlerine bakmaya başlar, minik kız ona gülümser ve yanına yaklaşır.
"Sen kimsin? Abimin arkadaşı mısın?"
Oğlan karşısındaki kumral saçlı mavi gözlü kıza bakar ve gülümseyerek cevap verir.
"Evet abinin arkadaşıyım"
Minik kıza elini uzatır.
"Ayaz ben senin adın ne bakalım"
Kız yine şirince gülümser ve Ayaz'ın eline kendi minik elini koyar.
"Arzu bende, memnun oldum Ayaz abi"
"Bende memnun oldum prenses"
.......
6 gün sonra...
Arzu, salonda yere yüz üstü yatmış boyama yapıyordur. Birden kapının çalmasıyla hemen yattığı yerden sevinçle zıplayarak kalkar.
"Abim geldiii"
Semra hanım mutfaktan Arzu'ya seslenir.
"Kızım yavaş koşma"
Arzu annesini hiç takmadan koşarak kapıya gelir ve kapıyı açar. Karşısında abisi yerine Ayaz'ı görünce yüzü düşer. Ayaz, yüzü bir anda düşmüş olan kıza bakar.
"Ne oldu prenses beni gördüğünde pek sevinmedin galiba"
Arzu hemen gülümser.
"Yok Ayaz abi ben abimi bekliyordum da"
"Hımmm anladım"
Mutfaktan üzerindeki önlükle çıkıp gelen Serma hanım kapıdaki kişiye bakar. Ayaz'ı görünce kaşları çatılır.
"Hayırdır Ayaz oğlum neden geldin?"
Ayaz kadının sert çıkan sesine aldırmaz.
"Hakan baya yoğun bu aralar, Arzu'ya da sözü varmış galiba lunaparka gideceklermiş. Benden rica etti, Arzu'yu almaya geldim"
Semra hanım kaşlarını daha çok çatar. Arzu sevinçle ellerini birbirine çarpar ve annesine bakar.
"Anne mavi elbisemi giysem olur mu? lütfeeeenn"
Semra hanım, Arzu'ya bakar ve kafasını sağ sola sallar.
"Hiç bir yere gitmiyorsun Arzu"
Arzu'nun yüzü düşer.
"Ama neden?"
Semra hanım iğneleyici bir şekilde Ayaz'a bakar ve geri kızına döner.
"Unuttun mu bebeğim bu gün benim doğum günüm ve benim için pasta yapacağına söz vermiştin"
Arzu'nun ağzından bir 'hiii' nidası dökülürken hemen Ayaz'a döner.
"Üzgünüm Ayaz abi anneme pasta yapıcam ben hem sonra abimin işi olmadığı zaman onla giderim ben"
Ayaz, içinden Semra hanıma sövmeye başlar, Arzu'ya gülümser.
"Peki prenses sen nasıl istersen"
Arzu, Ayaz'a el sallar.
"Görüşürüz Ayaz abi"
Ayaz gülümser ve o da aynı şekilde Arzu'ya el sallar.
"Görüşürüz prenses"
Semra hanım hemen kapıyı kapatır ve Arzu'ya bakar.
"Hadi kuşum gidip pastamızı hazırlayalım"
"Tamaamm"
.......
Akşam saat 09:00
Semra hanım ve Arzu pastayı hazırlamış ve masanın üstüne koymuşlardı. Çalan kapıyla Semra hanım hemen mutfaktan çıkar ve kapıya bakmaya gider.
Oğlunu ve yanındaki diğer arkadaşlarını görünce onlara gülimser.
"Geçin içeri çocuklar hoş geldiniz"
Hepsi teker teker içeri geçelerler Semra hanım kapıyı kapatacakken kapının arasına koyulan ayakla geri kapıyı ačar ve karşısındaki kişiye bakar.
"Beni unuttun mu yoksa Semra teyze"
Ayaz yalandan üzgün bir ses tonuyla konuşur. Semra hanım onun yüzüne tiksinircesine bakar ve sinirle konuşur.
"Şansını fazla zorluyorsun Ayaz. Defol git burdan"
Ayaz sırıtır ve içeri adımlar. Semra hanımın kulağına eğilir ve fısıldar.
"Bende seni çok özledim Semram"
Bölüm Sonu
WTF!!! NE OLUYOR AMK
AYAZ VE SEMRA SİZ NE AYAKSINIZ ALOOO!!!Bir kaç bölüm boyunca Arzu ve Ayaz'ın geçmişini göreceksiniz