14.BÖLÜM

2.3K 116 28
                                    


Selam aleyküm hayırlı günler nasılsın umarım iyisindir ben Boran sizin bildiniz Botan bu bölüm ful benim ağzımda olcak umarım güzel bi bölüm olur ve burda fadimanaylmz doğum günün kutluyorum allah sana sağlık sıhhat afiyet versin inşallah ağana taş değmesin umarım hep mutlu olsun 💐
çok konuştum bölüm başlayalım ondan önce oy ve yorum varmış onları da Yapın zahmet olmasa  ...

Selam aleyküm hayırlı günler nasılsın umarım iyisindir ben Boran sizin bildiniz Botan bu bölüm ful benim ağzımda olcak umarım güzel bi bölüm olur ve burda fadimanaylmz doğum günün kutluyorum allah sana sağlık sıhhat afiyet versin inşallah ağana ta...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"S..s..sen ya..yaşıyosunnn" Şok olmuştum yılardır ölü sandım adam karışımdaydı

********

Nalın hayatımın anlamı olan kadın
çoğu kişi ona karısı davranışlarımı tuhaf bulsa da. Ben Naline saygı duyuyorum o hiç olmasa benim karım bi gün çocuklarımın annesi olcak onu sevmesem de saygı duymak zorundayım su an karşımda yaptı planı anlatıyordu roj ve Dilsad bi araya getirmek için konser biletini almıştık " BOTAN beni dinliyor musun sen " Dedi sinirle

"dinliyorum Güla min söyle " dedim yatağa gidip uzandı "Sence roj ne yapmıştır " dedi
Benim kardeşim salak malın önde gideni
"Bilmyorum " dedim ve soyunmaya başladım Nalın beni izledini biliyordum "senin sırtında dövme mi var " Dedi ilk kez benim dövmemı görmüştü " Günaydın yer cücesi "

Dedim şaşırmıştı bu kız biraz deli ve çok tatlıydı "Ben yer cücesi değilim ve senin gibi sapık değilim " Diyip ayağa kalktı sinirle bi insanın sinirli hali bile bu kader güzel olamaz
"Ama şimdi benim sırtım izliyorsun " Dedim bu bi gerçek Nalın benim sırtıma bakıyordu

"İzlemiyorum benimle uğraşma " dedim ama yalandı izliyordum Botan kazağı yatağın üzerine bırakarak bana doğru yaklaştı "ne o şimdi de inkar mi ?" Sinirle başımı kaldırıp dik dik ona baktım "tamam bakıyodum ne var bakamaz mıyım kocam değil misin ?" Botan gözüme gelen saç tutamını alıp omuzumdan arkaya attı elinin tersini boyumda yavaşça gezdirmeye başladı "ben senin kocanım sende benim karımsın çiçeğimsin cananımsın canımsın " küçük küçük öpücüklerle ilerledi boynumca bedenim kasıldı  ona karşı nasıl bir şey çekiyordu bilmiyorum  yanıyordum ben zaten oda ateşimi harlıyordu.

yanaklarım yanıyordu sanki boynumda gezen dudakları işini bitimeden tekrar dudaklarıma çıktı sertçe öpmeye başladı gittikçe hoyratlaşıyordu öpüşleri dili dilime dolanırken kendime engel olamadan inledim "ahhh" ruhumun yaralarını almak istercesine dudaklarımı emiyordu onun gibi hoyratça karşılık verdim ellerim ensesinde ki saçlarda dolaşırken dudaklarımızı koparırcasına öpüyorduk birbirimizi dudağını ısırmamla ağızımda dağılan demirimsi tadı sevmiştim boynuna indirdiğim parmaklarımla tenini sevmeye başladım o ise belimden tutup beni yukarı çekti bacaklarımı bel hizasına sardım dudakları dudaklarımdan ayrılıp boynuma inerken ona yer açtım boynumu talan eden dudakları ve sakallarının hissini  sevmeye başlamıştım sırtımın yatakla birleşmesiyle gözlerimi araladım "gözlerini aç bana bak güzelim" söylemesi kolaydı tabi elimden geldiğince açık tutardım orası ayrı.

ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin