23.BÖLÜM

689 56 4
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir biz günden güne büyüyoruz ve çok güzel bi duygu ela gözlüm anlık 49bin okuması var  🥹
ki hiç böyle bi şey beklemiyordum okuyan yüreğiniz sağlık çok teşekkür ederim sizi çok seviyorum yeni bölüm sizlerle umarım beğenirsiniz lütfen satırlar arası yorum yapın ve oy vermeye unutmayın ❤️

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir biz günden güne büyüyoruz ve çok güzel bi duygu ela gözlüm anlık 49bin okuması var  🥹 ki hiç böyle bi şey beklemiyordum okuyan yüreğiniz sağlık çok teşekkür ederim sizi çok seviyorum yeni bölüm siz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sakvan beyin ameliyatı başarılı oldumu söyleyemeyiz önümüzde 24 saat var ve kendinizi herşeye hızırlamanız gerek " dedi ve gitti. Dilşad dizlerinin üzerine çöktü ve gözlerinden akan yaşlara engel olmadı. Lelav da diğer yanında ağlıyordu. Herkes çok kötü durumdaydı.

Herkes yoğun bakımın önünde bekliyor ve dua ediyordu . "Sakvan nasıl?" dedi yeni gelen Rebaz. "Seni ilgilendiren şey ne, çok erken gelmişsin" dedi Lelav. "Zamanı değil" dedi Çiya Berivan hanım, Rebaz'ın yanına geldi. "Oğluma bunu yapan hangi cehennemin dibine girmişse bul ve öldür" dedi. Kimse bu işe karışamıyordu çünkü o haklıydı.

Payiz hastaneye gelmiş ve yalandan gidip anında Dilşad'a sarıldı. "Ah canım, ne bu çektiğn, hep ölümle bitiyor sonun" dedi Payiz. Berivan hanım sert bir şekilde yanıtladı onu "Düzgün konuş Payiz, yoksa hiç sonun olma niyetim yok."

Dilşad, doktorun yanına gitmeden önce bir şey demeden durdu. "Merhaba" dedi. Doktor da "Buyrun" dedi. Dilşad, gözleri dolu bir şekilde konuştu: "Şey, ben Sakvan'ı görmek istiyorum. Görebilir miyim?" Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu Doktor ona acımış olacak ki, "Tabii ki, ama çok kalmayın lütfen. Hemşire hanım size yardımcı olacak" dedi ve hemşireye kaş göz işareti ile yardım etmesini söyledi.

Dilşad hemen hemşirenin yanına gidip hazırlanmaya başladı ve sonra Sakvan Ağa'nın bulunduğu yoğun bakım ünitesine girdi.

Sakvan'ın yanına gidip oturdu. "Sakvan, aç gözlerini lütfen. Sana çok önemli bir şey söyleyeceğim. Lütfen gözlerini aç." "Sakvan, bak ben geldim! Hep benim gelmemi istiyordun, değil mi? İşte geldim, işte buradayım. Lütfen gözlerini aç ve bana bak. Hadi, her zaman olduğu gibi benimle konuş." Dilşad ağlayarak konuşuyordu

"Hatırlıyor musun ben kitap yazıyordum ve onu bastırmak haylim olduğunu söylemiştim sana sende iki tane batırmıştın bana ve kendine. Sakvan lütfen bu sefer de bana oyun oyna lütfen tamam mi söz bu sefer kızmam söz hadi bana cevap ver hadi lütfen bak Dilşadın burda lütfen aç gözlerini " göz yaşlarıyla daha fazla konuşamıyordu.

Hemşire içeri girdi "Dilşad hanım, sizi dışarı çıkarmam gerekiyor" dedi. Dilşad başını sallayarak Sakvan'ın elini öptü. "Çabuk uyan, seni bekliyorum" dedi ve çıktı. Berivan hanımlar gitmişti, acaba nereye gittiler diye düşündü.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nalin, Sakvan ağanın vurulmasıyla karşı karşıya kaldığında büyük bir üzüntü ve karmaşa içindeydi. Dilşad'ın onu suçlaması da Nalin'i daha da üzdü. Kendini suçlu hissediyor ve içindeki duygusal acıyı derinden hissediyordu. Kendini suçlama duygusu ve üzüntü, Nalin'in iç dünyasında büyük bir yük oluşturulmuştu.

ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin