Merhaba canlarım nasılsınız umarım iyisinizdir bildiniz üzere geçtiğimiz günlerde amilyat oldum zar zor bölüm yazmaya çalıştık ve böyle bi bölüm yazdık umarım beğenirsiniz yeni bölüm 30 Ekim de yayında
Sinirle Sakvan ağanın gözlerin içine bakıyordu Dilşad bi kere daha verdiği kararlar onu yanışa sürüklüyordu " BEN Mİ NE YAŞADIM SAKVAN AĞA BEN Mİ BUNU SEN Mİ SORUYORSUN. LAN BEN SENİN YÜZÜNDEN HAYATIMI YAŞAMADIM ANNEN BENİ SÜRGÜN EDİCEKTİ. LAN SEN NERDEYDİN YOKTUN SİKTİĞİM BAŞKA BİR ÜLKE DE KENDİ KEYFİNE BAKIYORDUN SONRA Bİ AN DA BENİM YAZDIM KİTABI BANA GÖNDERDİN HALA HAKLI ÇIKMAYA Mİ ÇALŞIYORSUN SEN GİTTİN SAKVAN AĞA SEN GİTTİN "
derken gözlerinin içindeki alev daha da harlandı." Ya ne yapsaydım Dilşad SEN BAŞKA BİRİNİ SEVERKEN KALSAMIYDIM!! " aynı şiddetle karşılık vermişti Sakvan.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nalin mutfağa girdiği anda karşısında Botan görmeyi beklemiyordu kapının pervazına dayandı ve nefesini tutarak onu izledi. Eşofmanlı haliyle çok cezbedici duruyordu bu adam derken iç sesine kulak verdi.Kocam sonuçta onu izlemiycem de kimi izliyim
Derken botanın telefon çaldı bi yandan telefona bakarken dıyer yandan Botan ile göz göze geldik" Kim arıyor güzelim baksana " gözümün ucunun deydiği telefonla ekranda yazan yazıyla kaşlarımı çattım." Merve diye biri seni arıyor kocacım " Botan elinde olan kahve bırakıp telefonu alıp dışarı çıktı. Neden? Ne konuşucaktı burda konuşsa olmuyormuydu?? Vazgectim az önceki düşüncelerimden bu adam berbattı hayır yakışıklı falan değildi.
Nalin odasına gitmişti sinirle bu adam hiç bi şeye değmezdi hiç bi şeye Nalin sinirden ağlamaya başladı sinirden dolan gözlerini daha fazla tutamadı. Kafasını yukarı kaldırıp dudaklarını ısırdı." Ağlama ağlama ağlama Berçem. Onun yanında olmaz. Başka bir şey düşün ağlama. Yukarı bak ağlama. Kahretsin değmez ağlama, bu hatayı yapma... Ağlama!" diye teskin etti buruk kalbini. Sonra ise söylenmeye devam etti kendine. " Bir bela gibi yapıştın. Bıraksam olmuyor, bırakamasam da olmuyor."
Botan sonun da odaya gelmişti ağlayan karısını gördü " Gözümün çiçeği neden ağlıyorsun " diye sormuştu Botan ağa
Genç adam aklını kaybetmek üzereydi.bu kız neden ağlıyordu ki durduk yere " Nalinim niye ağlıyorsun " dedi tekrar " Senin Nalinin falan değilim ben git sevgilinle konuş " dedi sinirle " Sevgilimle ?!" dedi genç adam gür bi kahkaha atı " Bi tanem o benim iş arkadaşım ne alaka sevgiliyle " İnamıyorum sana güvenmiyorum sana " Dedi Nalin ağlamaklı sesiyle " Git seni istemiyorum git "Demişti Botan ağa o daha fazla ağlamasın diye odadan sessizce çıkmıştı 2 saat sonra odaya girip uyuyan karısına bakıyordu ve orda uyuya kalmıştı Nalin gözlerini açtı an kocasın yanında uyurken görmüştü onun kolun dürttü " Uyan ayı " Dedi Botan gözlerini açmıştı
" Güzelim " dedi genç adam" Bana güzelim deme Botan ağa ben konağa dönmek istiyorum "
Dedi Genç kız önce banyoya girdi. İhtiyaçlarını giderdikten sonra odadan çıktı. Yatağı düzenleyip etrafı toparladı.
Bir dakika daha onunla kalmak istemiyordu. Botan aynanın önünde, üzerine çeki düzen veriyordu.Genç kız ona bakmadan kapıya yöneldi. Kapıyı açıp, dışarı çıkacağı sırada Botanın sesiyle yerine çakıldı. " Hazırlan bi kaç saat sonra konağa döneriz " Nalin hazırlanıp aşa inmişti Botan gelip bavulları arabaya koydu o esnada nalin çoktan arabaya binmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)
Mystery / ThrillerBir kız çocuğu daha ne kadar ölebilirdi nasıl sevilmezdi nerden çıkmıştı bu adalet terazisi nedendi erkek çocuğu bu denli kıymetli kız çocuğu değersiz... Ben nalin yeni 18 yaşına girmiştim güzel bir hayatım varken berdel kararıyla kurban edildim h...