18. BÖLÜM

982 69 3
                                    

Selam nasılsınız güzellerim size bomba gibi bi bölümle geldim keyifli okumlar lütfen oy vermeye yorum yapmayı unutmayın son olarak da bölümler biraz geç geliyor farkındayız ama müsait olamadığımız için sizden özür dileriz umarım anlayışla karşılarsınız...

Not; Bölümü okurken lütfen Bawer ve Nalin hiçbir şey olmadığını unutmayalım

Eğer Allаh seni bаnа yаzmışsа, benden kаçışın yok! Lаkin kаder seni benden аlmışsа, аğlаmаyа lüzum yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eğer Allаh seni bаnа yаzmışsа, benden kаçışın yok! Lаkin kаder seni benden аlmışsа, аğlаmаyа lüzum yok.

(Şems-i Tebrizi)

Arabanın durmasıyla Mardin teras cafe yazısınında gezindi gözlerim. Dilşad ile birlikte burayı seçmiş Barana sabah mesaj atmıştım aynı anda arabadan inip cafeye girdik . Gözlerimle cafenin içini talan ederken aradığım simayı bulmuştum. "Ordalar " fısıltı halinde söylediğim cümleden sonra Dilşad ile birlikte onların oturduğu masaya doğru ilerledik.

Baran ve Çiya.

"Hoşgeldiniz" dedi baran beni baştan aşağı süzerken. Bende aynı şekilde onu süzerek karşılık verdim"hoşbulduk . Nasılsınız?" Derken sandalyelere oturduk. "İyiyiz siz nasılsınız" dedi Çiya gözleri bir bana bir Dilşada deyerken. "İyiyiz bizde saol Çiya " ses tonunun sert olduğunu bildiğini sanmıyordum Dilşadın. Onun yerine ben tebessüm ettim. "Ne yemek istersiniz ?" Diye bana bakarak sorusunu yöneltti Baran "aç değiliz çay yada kahve daha iyi olur" garson gelip siparişleri yazıp gitti.

Gelen çaylarla beraber Baran konuşmaya başladı"evet dinliyorum neden çağırdın ?"
"Evlilik konusunu ne konuşabilirim ?"
Yani der gibi yüzüme baktı"derdin ne onu soruyorum bir anda gelip istiyorsun sevmiyorum diyosun ama yaptıkların konuşmaların ?" "Bir anlam ifade etmiyor bu gördüklerin ve duydukların sevmiyorum evet ama istiyorum seni, çocukluktan beri gözümün önündesin ve bi yanlışını yalanını görmedim kötü bir niyetinin olmadığını biliyorum iyi kalplisin, oldgun birisin anlıycağın evlenilecek bir kızsın bu halin için sana talibim tabi hala sana bağlı herşey istersen olur istemez isen zorluyamam tamamen senin kararın herşey aklında olan soruları sormaktan çekinme sor dinlerim"

Sadece gözlerine bakmakla yetinmişti ruhum bu adamda onu çeken ve hayır demesini engelleyen birşey vardı.

"Hayır saol bütün sorularıma cevap aldım " diyip Dilşada döndüm "çayı içip kalkalım mı?" O ise sadece başıyla onaylamakla yetindi.
"Öyle ise ben bi sigara içsem " "içmesen" dediğimde bakışı içimi eritti "peki çabuk gel ama olur mu" " hı hı" diyip çiyayla uzaklaştılar.

"Seni yemem merak etme" "hı?" Dedim şaşkın şaşkın "Dilşada çabuk gel dedin ya bende seni yemem dedim" "hı"

"Yanımda sigara yok sen versene" bön bön baktı Çiya Dilşada " sen iyi alıştın ha beleşçimisin acaba" Dilşad zaten kötüydü patlamak istemiyordu kimseye heleki Çiya ya o iyi biriydi ama her erkek gibi sert bir mizacı vardı.

ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin