Merhaba canlarım nasılsınız iyiyi misiniz bizi özlediniz mi biz sizi çok özledik ve yeni bölüm geldi biliyoruz ki geçen bölüm de kafanız çok karıştı ama bu bölüm ve gelecek 2 bölüm onun açıklaması olur emin olun ve spoil ve küçük anlatılar görmek için instagram sayfamızı taki etmeye unutmayın bebeklerim
Beyaz_notlarim1_
şimdi den iyi okumlar bebeklerim sizi seviyorum
Lütfen satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın( DİLŞAD )
Nalin her şeyin düzeleceğini söylerken, işler daha da kötüye gidiyordu. Botan işi olduğunu söyleyip çıkmıştı ve Nalin çok üzgündü. Botan ise gelecekte olacakları tahmin ediyordu. Yarın büyük bir gün olacaktı ve belki de biri ölecekti ya da hesap ödenme vakti gelecekti.
Her şey ya daha kötü olacak ya da her şey daha güzel olacak. Bu karar, Bawer ağayı öldüren kişinin elindeydi. Yarın, her şeyin sonu olacağı gün.
Kim bilir, belki de Sakvan ağanın hayal ettiği şey gerçekleşecekti ya da onlardan birinin ölümü olacaktı. Geleceğin ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Her şeyin sonu olduğu gün yarındı....
Dilşad, gördüğü şeylerle şok olmuştu. Bir yanda Payiz, diğer yanda içinde çelişki vardı. Bir arkadaşı Dilşad'a "Aşk karmaşık bir şeydir, Dilşad. Bazen insanlar farklı duygular hissedebilir. Önemli olan dürüst olmak ve kendi duygularını ifade etmek. Belki de zamanla duygular değişebilir. Konuşmanın ve anlayışın önemli olduğunu unutma. Her zaman senin yanındayım!" demişti. Dilşad'ın hisleri Roj'a karşı değişebilecek miydi peki?
Peki, Roj'dan vazgeçtikten sonra Sakvan da ondan vazgeçerse ne olacak? Bir yandan Payiz'in herkese söylediği büyük bir yalan vardı. Dilşad şu an hiçbir şeyi sağlıklı ve iyi bir şekilde düşünecek halde olmadığı için önce kendini bu üçlü ilişkiden kurtarmak istiyordu.
Yarın büyük bir gün olacaktı. Şerwan Başvenin nişanı vardı ve tüm aile orada olmak zorundaydı. O yüzden Dilşad kendi yöresel kıyafetleri hazırlamaya başlamıştı. Acaba Sakvan ağa Nişana gelecek mi ? diye düşündü. Neden ona yazmıyordum dedi kendi kendine ve yazmaya başladı
Dilşad: Merhaba Sakvan ağa, nasılsın?
Sakvan: Ölmeden senin yazmanı göreceğimi hiç düşünmezdim, bu gerçekten mucize gibi bir şey.
Dilşad Telefona bakıp gülüyordu, bu adam her zaman onu güldürmeyi başarıyordu bir şekilde.
Dilşad: Neden mucize dedin?
Sakvan: Hayatımın mucizesi olduğun için olabilir mi?
Dilşad soruya ne cevap verebilirdi ki? Bi şey demeyip konuyu kapatmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)
Mystery / ThrillerBir kız çocuğu daha ne kadar ölebilirdi nasıl sevilmezdi nerden çıkmıştı bu adalet terazisi nedendi erkek çocuğu bu denli kıymetli kız çocuğu değersiz... Ben nalin yeni 18 yaşına girmiştim güzel bir hayatım varken berdel kararıyla kurban edildim h...