Merhaba aşk bahçelerim benim nasılsınız umarım iyisiniz sizden çok özür diliyorum ve yeni bölüm sizlerle sizi çok seviyorum satır arası yorum yapmayı lütfen unutmayın ❤️
Roj, "Nereye geç kaldıysan ben götürebilirim" dedi. Kız üzgün bir sesle, "Botan ağanın konağına gidecektim ama saat geçti, onlar çoktan bir çalışan bulmuşlardır" dedi. Roj ise rahat bir sesle "Ben hallederim, merak etme" dedi. Kız şaşkınlıkla ona baktı ve "Sen bir ağa mısın?" diye sordu. Roj ise gülerek "Hayır, evet, yani şöyle, ben Botan ağanın şoförüyüm" dedi. Kız şüpheli bir şekilde ona baktı ve "Emin misin?" diye sordu. Roj başını salladı ve birlikte yürümeye başladılar.Roj'un telefonu çalıyordu, ama o büyülenmiş olabilirdi çünkü telefona cevap veremiyordu. Kız da sadece kendi yoluna devam ediyordu
"Neden orda çalışmak istiyorsun, çalışmak için çok yer var" diye sordu Roj. Kız üzgün bir şekilde, "Onlar yatılı bir hizmetçi arıyorlar, ben de öyle bir iş istiyordum, yani bu iş benim tek çarem o yüzden" dedi. Roj, şüpheli bir şekilde, "O evdekilerle baş edebilir misin peki, düşündün mü?" diye sordu. Kız sakince cevapladı, "Onlar hakkında insanlardan duyduğum şeyler var, yani onlarla anlaşırım" dedi. Roj merakla, "Peki ne diyorlar, ben iş yüzünden pek bilmiyorum da" dedi. Tabii ki Roj yalan söylüyordu.
Kız üzgün bir şekilde, "Walat ağa ve Viyan hanım çok iyi anne baba olduklarını, Walat ağanın en iyi ağa olduğunu, Botan ağa'nın babasına benzediğini ve çok iyi biri olduğunu, adaletli olmasını ve emanetine sahip çıkmasını, kusura bakma ama Mustafa ağa'nın hakkında hanımcı diyorlar" dedi. Roj kahkaha atıp, "Ee" dedi.
Kızın sözlerine cevaben Roj şaşkın bir şekilde baktı ve sordu, "Roj hakkında gerçekte öyle mi diyorlar?" Kızın yanıtıyla Roj, kızın gözlerine bakarak, "Buna mı takıldın? Hem sen onların şoförü değil misin? Bunları bilmen gerek" dedi
Roj konuyu değiştirmek için "Biz tanışmadık, ben Rojhat. Memnun oldum. Senin ismin ne?" diye sordu. Kız güldü ve "Kendi ismini unutmuşsun sanırım. Ben Awaz" dedi. Awaz da Rojhat'a "Ne zamandan beri burada yaşıyorsun?" diye sordu. "4 senedir" dedi. Ardından Awaza "Peki sen?" diye sordu. Awaz aklına gelen ilk yalanı söyleyerek, "Aslında Şanlıurfa'daydım, ama Botan ağa istedi kırmadım." Diyip gülümsedi.
Rojhat yalan söylemeye devam etti "Bekle ben içeri geçip Hanım ağamla bi konuşayım" dedi Roj. "Gerek yok Roj ağam kendim Hanım ağamla konuşurum. Ve rojhat olarak insanları mal veya salak yerine koymanıza gerek yok çünkü biz öyle değiliz. Ve sizin ailenin neredeyse tüm Mardin'i tanıdığını biliyorum. Beni salak yerine koymaya gerek yoktu, izninle" diyerek içeri geçti Awaz. Roj ise kıza baka kaldı.
***
Botan ağa, Nalin'i zorla arabaya bindirmişti ve arabayı sessiz bir şekilde sürüyordu. Nalin boşuna lafını duyduğunda sinirli, kırgın ve kızgındı. 2 saatlik yolun sonunda Botan ağa durdu ve Naline kapıyı açtı. "İn hadii " dedi, ama Nalin duymuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)
Misteri / ThrillerBir kız çocuğu daha ne kadar ölebilirdi nasıl sevilmezdi nerden çıkmıştı bu adalet terazisi nedendi erkek çocuğu bu denli kıymetli kız çocuğu değersiz... Ben nalin yeni 18 yaşına girmiştim güzel bir hayatım varken berdel kararıyla kurban edildim h...