Selamünaleyküm canlarım biz geldik size güzel bir bölüm bıraktık 2k yazdık umarım beyeniceğiniz bir bölüm olur gecikmelerden dolayı üzgünüz anlayışlarının için size minnettarız sizi seviyoruz keyifli okumalar dileriz....
Satır arası yorumlarınızı bekliyoruz hepsine teker teker cevap veriyoruz ve Instagram hesabımızda paylaşıyoruz bunda sonra ordan bölüme dair kesitler atıcaz sağlıcakla kalın canlar....~~~~
"Botan Ağa, Nalin kustuğu zaman hamile olduğunu düşünmüştü, ama öyle değildi. Bir şey yoktu ve bu onu üzmüştü, ama bir yandan mutluydu çünkü karısına bir şey olmamıştı. Nalin'in zehirlenmesinin ardından birkaç gün geçmiş ve Nalin iyileşip okula gitmişti.
Okul tayfasını özlemişti Nalin bugün birşeyler yapmak için anlaşıp son dersi bekliyorlardı. Sonunda okul bitmiş kızlar dışarıya adım atmıştı o esnada Nalinin telefonu çaldı. "Efendim, buyrun?"
Demiş ardından ise büyük bir çığlık atmıştı.
"ELZEMMMM" kızlar şaşkın bakışlarla olup biteni anlamaya çalışıyor Elzemin kim olduğunu düşünüyorlardı."Tamam, tamam olur bekliyorum tabiki" diyip telefonu kapatmıştı. Kızlar ise açıklama yapmasını bekliyordu, mutluluktan havalara uçucak gibiydi Nalin. Onun bu şapşal halleri kızlarıda mutlu ediyordu çünkü onlar gerçek dosttu Nalinin son yaşadığı şeylerden sonra onu böyle mutlu görmek kızlarıda sevindirmişti.
Helin,Bircan Ve Dila üçü aynı anda anlaşarak bağırdı"EEEE, NOLDU, O KİM SÖYLESENE KIZIM" o bağırışmayla kendine gelen Nalin ilk önce özür dilemişti. "Şey... Özür dilerim kızlar" kızlar hala şaşkın bir halde Naline bakıyordu.
"Kızım de söyle çatlatma" demişti Helin, Bircan ve Dila ise kaş göz işareti ile onaylamışlardı.
"Elzem eski yakın bir arkadaşım eşiyle bize geliceklermişte o yüzden aramış. Özür dilerim sizden ama bugün yaptığımız planı başka bir güne ertelesek olmaz mı?" Kızların üzüleceğini düşünmüştü söylerken ama onlar hala mutluydu, tebessüm ederek cevap verdiler."Tabiki olur, hiç sorun değil biz hep burdayız ki güzelim duymamış olalım bıdaha özür falan git güzel bir gün geçir tamam mı çiçeğim kavga ederiz bak sakın bıdaha olmasın " demişti Dila bu sefer Helin ile Bircan onaylamıştı.
"Yardım lazımsa gelelim kezebamın" dedi Helin "saolun bebeklerim ama ben yaparım görümcelerimde evdeler yardım ederler bana siz merak etmeyin hadi gideyim ben sizde ödevleri yapın işlerinizi yapın başka gün ayarlarız olur mu?" Orda anlaştılar sarılıp ayrıldılar tekrar okulda görüşmek üzere.
Nalin eve gelmiş ve misafirlerini haber vermişti. Kaynanası ile görümceleri ona bişi yapması için izin vermemiş herşeyi onlar yapmak istemişti Nalin ise en azından tatlıyı yapayım demiş üzerini değişip mutfağa inmişti.
"Kızlar tatlı ne yapsam " dedi Nalin karar veremiyordu iyi hoşta Nalin zaten doğuştan çok kararsız biriydi. Kani ve Vina'nın verdiği bi kaç tarife baktı. Baklava, killice ve harire yapmaya karar verdi.
Baklava hamurunu hazırlayıp üstünü örtüp çöreği yapmaya başladı hamurunu yapıp fırın tepsisine dizdi üzerine yumurta sarısı sürüp fırına verdi. Baklava hamurunu alıp nişasta ile açtı 20 kat güzel bir şekilde tepsiye ayarladı bol şekilde fıstık atıp tekrar bir 20 kat daha açtı ve onuda üzerine koydu. Baklava hamurunu dilimleyip tereyağı eritti ve üçgen şekilde kestiği dilimlerin üzerine sürüp fırına verdi.
Harireyi yapmaya başladı pekmez, şeker, su ve unu alıp ocağa koymadan çırptı unun iyice dağıldığından emin olunca ocağa koyup karıştırmaya devam etti. Koyulaşmaya başlayan kıvamı ile tarçını atıp altını kıstı bir kaç dakika daha karıştırıp kaselere doldurdu ve üzerini fıstık ile süsleyip dolaba koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)
Mystery / ThrillerBir kız çocuğu daha ne kadar ölebilirdi nasıl sevilmezdi nerden çıkmıştı bu adalet terazisi nedendi erkek çocuğu bu denli kıymetli kız çocuğu değersiz... Ben nalin yeni 18 yaşına girmiştim güzel bir hayatım varken berdel kararıyla kurban edildim h...