Merhaba arkadaşlar nasılsınız siz çok özledik ve sizden çok özür dileriz ben ve ilayda ikimiz hasta oldumuz için bölüm yazmaya baya zorlandık ikimiz de baya zor bi süreçte geçiyoruz lütfen dualarınız eksik etmeyin sizi seviyorum yeni bölüm yakında .....
Kani mutfakta Nalin için bir şeyler hazırlamaya başlamıştı. Abisinin neden böyle davrandığını anlamamıştı. Leyla mutfakta içeri girdi.
"Oooo, kız görümce, ne yapıyorsun?" diye sordu. Kani, "Yemek hazırlıyorum. Leyla, bir sorun mu vardı?" diye sordu.
Leyla gülerek cevap verdi, "Ay yok canım, ne sorunu? Tam tersi, bugün çok güzel bir gün!"
Kani gözlerini devirip kendi işine devam etti.
"Kani, sen şu Baran Başveye çok güvenme bence," dedi Leyla. Bu kadın artık haddini iyice aşıyordu. "Ne demek istiyorsun Leyla?" diye sordu Kani. "Diyorum ki, adam seni kullanıp kenara atacak. Yengem demişti dersin," dedi Leyla.
"Birincisi, sen benim yengem değilsin. İkincisi, öyle bir şey yaparsa anında ölür. Sen hiç merak etme. Hadi, kocanın yanına git, para alman gereken konular vardır," dedi. Leyla sinirle mutfaktan çıktı. Kani yemekleri hazırlamaya devam ediyordu ve düşünüyordu.
Neden öyle bir şey demişti Leyla? Saçmalamıştı, değil mi? Evet, evet, kesinlikle öyleydi. Başka bir açıklaması olamazdı.
Viyan Hanım ve Awaz mutfağa gelmişti. "Bugün herkes buraya geliyor, iyi misiniz?" diye sordu Kani gülerek. "Kim gelmiş başka kızım?" diye sordu Viyan Hanım. "Önemli değil anne" dedi ardından. "Bu güzel hanımefendi de kim?" diye sordu. "Yeni yardımcımız kızım, artık bizimle beraber. Awaz, bu da benim kızım Kani," dedi Viyan Hanım.
Kani Awaz'la tokalaştı. Güzel bir kızdı, Awaz. Orta boylu, kara gözlü, uzun siyah saçlara sahipti. "Memnun oldum, hoş geldin," dedi Kani. "Hoşbuldum Hanım ağam," dedi Awaz. "Awazcım, bizde Hanım ağalık yok. Anneme dersen o başka, ama bana ismimle hitap et." dedi ve güldü. Awaz başıyla onayladı.
Viyan hanım mutfaktan çıktı. Awaz ise kaninin yaptığı yemeğe bakıyordu nasıl yaptığını öğrenmek için. " Yardım edeyim hanımım" dedi Awaz Kani olumlu şekilde başını salladı. " Ee kimlerdensin? nereden geldin? kaç yaşındasın?" Awaz ellerini yıkayıp mutfak önlüğünü taktı, yazmasınıda başına bağlayıp yardım etmeye başladı.
"Şey hanımım.." kaninin öksürüğü ile lafını düzeltti."Kani " diyip başını eğdi. " Ben Bozbeylerdenim babam yoktur benim aileme kardeşlerime kendim çalışır kendim bakarım " dedi Awaz.
"Allah yardımcın olsun! Güzelim, merak etme, biz sana destek oluruz," dedi Kani. İçi ezilmişti gözünde canlandı sanki kardeşleri annesi Awazı tanımasa da yaşadığı zorluklara içi el vermemişti. Gözlerinin yandığını hisetiğinde kendini başka şeylere yöneltti Nalin için bişiler hazırlamaya başladı. Yengesi için hazırladığı tepsiyi alıp yukarı gitti. Odanın kapısını açtığında "NALİNNNN" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM (Düzenlenecek)
Misterio / SuspensoBir kız çocuğu daha ne kadar ölebilirdi nasıl sevilmezdi nerden çıkmıştı bu adalet terazisi nedendi erkek çocuğu bu denli kıymetli kız çocuğu değersiz... Ben nalin yeni 18 yaşına girmiştim güzel bir hayatım varken berdel kararıyla kurban edildim h...