3

1.1K 50 2
                                    

Doktor:Açıkçası doğruyu söylemek gerekirse her şeye hazırlıklı olmalısınız. Hatice Hanım 'ın ameliyatta 2 kere kalbi durdu . Çok zor hayata geri döndürdük. 3.sü olursa kaldıramayabilir. Ama şuan iyi. Normal odaya alınır birkaç saate. Ama sizden tek isteğim, onu üzecek ya da strese sokacak şeylerden bir süre uzak tutun. Tekrardan geçmiş olsun.

Kimse ne tepki vereceğini bilemedi. Hattuç' un durumunun şuan iyi olduğu için sevinmeliler miydi? Yoksa artık her an Hattuç 'a birşey olur korkusuyla endişelenmeliler miydi?

Aradan 1 hafta geçmişti. Hattuç artık daha iyiydi. Ve artık evde dinleniyordu. Seyran ve Ferit' in de mahkemesine 1 hafta kalmıştı. Bu süre zarfında Seyran ve Ferit sadece telefondan konuşabildiler. Çünkü ne Halis Ferit' in dışarı çıkmasına izin veriyordu, ne de Kazım...

Peki nolucaktı bu çocukların hali ? Aileleri istiyor diye boşanıp sevmediği kişilerle mi evleniceklerdi? Hayır... Ferit kararını vermişti. Sadece Hattuç halanın biraz daha iyileşmesini bekliyordu. Eee Hattuç artık iyi olduğuna göre?

Ferit yarın sabahın ilk ışıklarıyla bu şehirden karısını da alıp gidecekti.
Ama bundan karısının haberi bile yoktu . O yüzden gece olmasını bekliyordu ona söylemek için.

H: Ferit eğer bir daha o kızla görüşürsen o telefonunu da elinden alır seni bu eve daha çok hapsederim. Duydun mu beni çocuk?

Evet Halis Feritle Seyran'ın telefonla konuşmasına şahit olmuştu...

F: ...

H: DUYDUN mu beni çoocukk!!

F: duydum.

P:Aşkıım ben geldimm.

Ferit peline iğrenen gözlerle bakarken Pelin Ferit'i öpmek için yaklaşır. Ferit hemen geri çekilir. Bu sırada Halis Pelinin yaptığı şeye sinirlenmiştir.

H: İfakat odama gel çabuk

İ: Tamam ağam.

İfakat ve Halis ,Halis'in odasına giderler. Pelin ne olduğunu anlayamaz.
Ferit ise hemen odasına geçer.

Halis ODA

H: İfakat bu ne terbiyesizlik!! Bu kıza anası hiç edep adap öğretmemiş mi? Büyüklerinin yanında nasıl davranacağını bilmiyor mu ? Bu kız mı benim gelinim olacak? Diğeri en azından bundan daha terbiyeliydi!! İfakat bu kız bunları bilmiyorsa nasıl benim gelinim olacak . Eğer terbiyeyi de bu yaşta biz öğreteceksek vayy halimize!,

İ: Haklısın ağam. Ama sen hiç merak etme.Ben gerekeni annesine ileticem.

H: Bu seferlik böyle olsun ama bir daha olursa!

İ: Tamam ağam Tamam ben halledeceğim.

Ve artık akşam olmuştu...

Bu iki aşık kavuşabilecekler miydi? Önlerindeki bütün engelleri kaldırabilecekler miydi? Elbette evet. Çünkü onlar Seyran ve Ferit...
Bugüne kadar neler yaşadılar , neler atlattılar.
Seyran artık gururu ve kalbi arasında kaldığında kalbini seçiyordu.
Ferit artık inadı ve kalbi arasında kaldığında kalbini seçiyordu.
Onlar birbirlerinin bugüne kadar bütün hatalarını kabul edip sevmeye devam ettiler. Ama tek birsey kalmıştı...

Onlar asla yüzleşmemişlerdi. Ve evet artık bunun zamanı geldi de geçiyordu. Çünkü onlar artık birbirleriyle kavga etmek yerine sorunlarını çözerek halletme seviyesine gelmişlerdi. Onlar artık sadece birbirlerini sevmiyorlardı , onlar artık birbirlerini anlayan , birbirlerine güvenen , inanan ve en önemlisi aşık iki insandı...

Artık akşam olmuştu ve Ferit açık otoparkın önünde Seyran'ın gelmesini bekliyordu.Ve Ferit'in Antep fıstığı gelmişti, yeşil gözlüsü, mis kokulusu gelmişti...

F: Seyrann

S:Feritt

İkiside 1 haftadır birbirlerini görmüyorlardı. Ve fazlasıyla birbirlerini özlemişlerdi.
Birbirlerine sarıldılar hemde sımsıkı. Ferit başını Seyran'ın o mis kokulu saçlarına gömüp sürekli saçlarına öpücükler bırakıyordu. Seyran da başını Ferit'in boynuna gömüp aynı şekilde sürekli öpücükler bırakıyordu...

________________________________________________

Canlarım bugün biraz geç geldi kusura bakmayın.
Oy verip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz .
Bir de tam net konuşamıyorum ama yarın belki bölüm gelmeyebilir, haberiniz olsun .

Hepinizi çok seviyorum !!
İyi okumalar 🫂🙏🙏

Beginning  and  EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin