Aslında ani verilen kararlar her zaman daha iyidir. Ferit de bunu yaptı...
S: Ferit şaka mı yapıyorsun hadi senin uyku vaktin gelmiş, iyi geceler..
F: Seyran ben şaka filan yapmıyorum. Gerçekten gidelim.
S: Ferit sen ne dediğinin farkında mısın? Oraya gidersek neler olabileceğini tahmin edebiliyor musun ?
F: Seyran bak biliyorum zor bir karar . Ama bizden sonra kaç kişi ölmüş. Hem sende çok özledin onları. Bak onları affedelim demiyorum. Ama oraya gidelim. Biz herseye rağmen birbirimizi bırakmadık. Her zaman birbirimizin yanındayız. Bunu onlara gösterelim. Hem ben temelli demiyorum zaten en azından 1-2 ay . Eğer hala aynılarsa döneriz. Sana söz bir daha asla açmam bu konuyu.
S: Ferit. Yapma çok pişman olucaz.
F: Seyran lütfen
Seyran ne yapacağını bilemedi . Ama sonradan bunun Ferit için iyi olacağını düşündü. Hem sonuçta temelli gitmiyorlardı. Hem Seyran da çok özlemişti annesini ve ablasını...
S: tamam ama bak eğer kötü birsey olursa anında döneriz
F: Sana söz seviyorum sevgilim ilk uçakla geri döneriz.
S: Peki tamam.
F: Kimin karısı be ! Gel buraya
Seyran ve Ferit o gece her zamanki gibi sarılarak uyudular. 2 gün boyunca Ferit şirketteki işlerin çoğunu bitirmişti. Seyran da galerileri islerini bitirip galerisini kapısını kitledi. Ve evet onlar Almanya'dan İstanbul'a geldiler.
Seyran'ın kombini
Ferit'in kombini
Bu ara da Ferit'in şirketi bayağı uluslararası olduğundan İstanbul da ona araba ayarlanmıştır.
Seyran ve Ferit otele gelmişlerdir. Yol yorgunluğundan ikisi de kendini uykunun kollarına birakmislardır .
Ve evet Seyran ve Ferit o hayata geri döndüler. Tek bir farkla , artık ikisi de özgür bireylerdi... Ne bir dede ne bir baba baskısı yoktu artık. Çünkü onlara muhtaç değillerdi.
Sabah
İlk Seyran uyanır. Biraz Ferit'i izler . Sonra yanağından öper ve banyoya girip duş alıp hazırlanır.
S:Sevgilim hadi uyan.
Seyran Ferit'in yanaklarından öper. Ferit gülümseyerek uyanır.
F: Günaydın dünyanın en güzel karısı
Seyran gülümser.
S: Günaydın kocacım . Ama artık uyanman gerekli . Daha kahvaltı yapıcaz . Sonra da işte
F: Tamam karıcım da ilk nereye gidicez .
S: İstersen önce yalıya gidelim O-orhan babanın vefatından sonra Gülgün annem kötü olmuştur. Onu görelim. Sonra rezidansta gideriz.
F:olur karıcım sen nasıl istersen . Benim güzel karım.
S: Allah Allah bakıyorum da yine formunuzdasınız Fero Bey
Ferit Seyran'a gülümseyerek yataktan kalkar . Banyoya giderken Seyran'a eliyle kalp yapıyodur. Seyran gülümser.
Seyran'ın kombini
Ferit'in kombini
Kahvaltılarını yapıp otelden çıkarlar. Yaliya gelmişlerdir. Kapının önundelerdir. Herkesin Seyran ve Ferit'in geleceğinden haberi vardır.
Kapı açılır ve ....
Ve o gün geldi çattı. Herkesin nefret kusacağı birbirini kıracağı o gün belki de bazılarının hayatının dönüm noktası olacak o gün geldi çattı... Seyran ve Ferit nasıl bir bilinmezliğe adım attılar?
___________________________________________
Helloooo
Bakalım neler olacak
Bu arada beni soranlar için
Bugün daha iyiyim iyi dilekleriniz
İçin teşekkürler. Bugün taburcu oluyorum
Hepinizi öptüm 🫂
Sınır 15 oy 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning and End
Fanfiction31. Bölümün devamıdır. Ve bu Hayran Kurgudur. Asla gerçeklik ve Spoiler içermez.