8

851 49 7
                                    

O gün geldi işte... Her ne kadar sorunlarımızın kaçsak da işin sonunda onunla yüzleşmek zorunda kalırız. İşte Ferit ve Seyran da bunu yaşayacaklar birazdan yüzleşicekler... Kaçmanın çözüm olmadığını ,sadece zaman geçirmeye çalışmak olduğunu, sorunlarından kaçtıklarında sorunlarının bir köşede yine onları beklediklerini öğrenecekler.....

Seyran ve Ferit yalıya adım attılar içeri girdiler ve bütün ailenin salonda onları beklediğini artı bir de bir kız çocuğunun da onları sevinçle beklediğini gördüler...

G:Oğlum..

Gülgün o kadar çok bekledi ki oğlunun gelmesini . Onu çok özlemişti. Ona o kadar sıkı sarıldı ki sanki bir daha sarılamayacakmış gibi...

H: Ferit, Ferit... Ne yaptın ettin yine istediğini oldurdun ha...

F: Dede...

H: Kes dedeymiş , deden olduğu şimdi mi aklına geldi. Baban öldü Ferit baban... Senin yüzünden... şu uğruna aileni karşına aldığın kız yüzünden...

F: Dede!

Ferit'in gözleri dolmuştu. Seyran'ın da ama Seyran Ferit için ağlamaması gerektiğini biliyordu. Çünkü Feriti güçlü tutmalıydı .Seyran Ferit'in elini tuttu. Ona destek olduğunu göstermek için.

H: Noldu Ferit gerçekler ağır mı geldi? Hem niye döndün 3 yıldır en azından huzurluyduk niye geldin yine ha niye? Anneni görmüyor musun ? Sen gittikten sonra odasından çıkmaz oldu . Her gece ağladı. Her gece... Abin çöktü ama her zamanki gibi kimseye belli etmedi sadece karısının yanında ağladı. Baban ölmeden önce her gün odamın kapısında ağlıyordu. Oğlum diye... Ama sen mutluydun tabii istediğin olmuştu. Ee çocuğun nerde Onu getirmedin mi ? Ee sen şimdi istediğin olunca çocuk da yapmışsındır?

Halis nefes almak için biraz durdu...

Daha fazla görmek istemiyorum yüzünü bir an önce çek git !!! Latif beni odama götür!,

Halis her zamanki gibi kinini kusup odasına çekilmişti zaten ondan ne beklenebilirdiki... Sevgi,özlem.... hiçbiri...

Ferit ağlıyordu öylece ... Ama sessizce sadece gözlerinden yaşlar akıyordu...
Seyran da donup kalmıştı gözlerini etrafta gezdiriyordu... gözüne küçük kız çocuğu ilişti... küçük kız ona tebessümle bakıyordu. Adeta Seyran'ın gözlerinin içine gülüyordu. Peki bu kız kimdi ?

Fu: Ferit hadi gel. Hava alalım abicim.

Fuat Feriti bahçeye çıkardı.

Küçük kız Seyran'ın yanına geldi.

D:Yengeciim

Küçük kız Seyrana yengecim diye sarılmıştı. Seyran şok geçirdi.

D: Ben Duru. Biliyor musun annemle babaannem senden çok bahsetti?

A: Seyran Duru benle Fuat'in kızı. Siz gittikten sonra evin neşesi o oldu...

Seyran şaşırmıştı. Aradan sadece 3 yıl geçmişti ama karşısındaki kız 8-9 yaşlarında görünüyordu. Sonradan anladı Asumanla Fuat'in evlat edinme
kararları vardı. Demek edinmişlerdi.

S: Merhaba bende Seyran . Memnun oldum.

G: Seyran kızım

Gülgün Seyran'a bunca yaşanan olaydan sonra ona kızım deyince Seyran şaşırmıştı. Gülgün o kadar içten sarılıyordu ki..

G: İkinizi de çok özledim. Iyiki döndünüz. Babamı takmayın oda çok özledi birkaç güne öfkesi geçer.

Seyran sadece tebessüm edebildi.

D: Seyran Yenge

Seyran yere eğildi duruyla aynı boya gelebilmek için

S: Efendim fıstık

D: Benimle odama gelir misin sana odamı gezdirmek istiyorum lutfen

A: Durucum Yengen yeni geldi. Yol yorgunu bırakalım biraz dinlensin ha

S: Yok hiç sorun değil hadi gel fıstık gidelim bakalım odana çok merak ettim şimdi

İ: Allah'm hiç utanmıyor da

S: Duyamadım bir şey mi söylediniz?

İ: Diyorum ki hiç mi utanmıyorsun bu kadar olay niye oldu sence senin yüzünden

G: İfakat yeter çocuğun yanında Seyrancim hadi siz çıkın odaya

Seyran ve Duru odaya çıktılar.

İ: Ne var ,utanmadan gelmiş bir de yüzsüz!!

O sırada Ferit ile Fuat gelir

F: Sen kime yüzsüz dedin?

_____________________________

Sonda biraz saçmaladım gibi ama
saçmalamam lazımdı.
Bölüm nasıl gidiyor ?
Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz .
Hepinizi seviyorum canlarım 🤍
Kendinize iyi bakın
Sınır 15 oy 20 yorum

Beginning  and  EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin