Bebekler naber, nasılsınız?
Lütfen yorum yapmayı unutmayalım.
Sınır; 20 vote 10 yorum
_________________________________________Ferit çok çaresizdi , Seyran'ın olabileceği her yeri aradı taradı ama hiçbir yerde bulamadı onu. Tabii bu zaman diliminde herkesin içinden geçmişti. Polise gitti ama 24 saat içinde eğer Seyran bulunmazsa yardımcı olabileceklerini söylediler. Neredeyse akşam olmak üzereydi ve Ferit hiçbir şey yememişti. Şekeri her an düşebilirdi. En son tekrar fırına gitti . Fırının oraları biraz dolaştı belki birşey bulurum diye ama yine bulamadı. Tam arabaya binicekken bir bileklik buldu .
Evet bu o bileklik , ilk deneyimi ... Pelin'e gösterdiğinde beğenmediği için almayan ama Seyran için manevi değeri yüksek olan o bileklik.Ferit bunun Seyran'ın bilekliği olduğunu tabiiki anladı. Ama ne yapacağını bilemedi . Gözünden bir damla yaş süzüldü. Ferit çok kötü hissediyordu. Seyran yoktu... Nerde olduğunu ne halde olduğunu bilmiyordu ... Ferit elindeki bileklikle bu düşüncelere dalmisken bir teyze Ferit'e seslendi .
T(Teyze):Oğlum bir baksana
Ferit kadının yanına gitti.
T:Sen sabahtan beri kimi arıyorsun böyle?
F: Karımı...
T:Ben sabah bir kız gördüm ama ...
F:Evet noldu söyler misiniz lütfen?
T:Ama böyle siyah 2 araba geldi kızın arkasından gelip ederler bayilttilar sonra arabaya bindirip gittiler.
Ferit dona kalmıştı. Duyduğu kelimeler kalbini acıttı.
T: Ama senin karın mı onu bilmiyorum.
F:E-ee ben fotoğrafını gösteriyim tanırsınız değil mi ?
T: evet evet tanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning and End
Fanfiction31. Bölümün devamıdır. Ve bu Hayran Kurgudur. Asla gerçeklik ve Spoiler içermez.