4

1.1K 45 11
                                    

Hayatı boyunca varlığı bile önemsenmemiş bir İnsan ilk defa sevilme duygusuyla tanışmıstı. Hayatı boyunca istekleri önemsenmeyen bir İnsan ilk defa sevilme duygusunu tatmıştı ve bu duygu onlara çok iyi gelmeye başlamıştı. Çünkü artık onları düşünen birileri vardı. Seyran Ferit'e çok güveniyordu artık ve kendinden emindi. Feritte Seyran'a çok inanıyordu artık ve kendinden emindi. Ee artık ikisi de emin olduklarına göre kim ayırabilirdi onları?

Seyran ve Ferit 5 dakika sonunda anca ayrılabildiler birbirlerinden.
Ferit Seyran' ın elini tuttu.

F: Seyran... Yarın buradan gidelim . Lütfen böyle olmicak yoksa.

S: F-ferit olmaz.

F: Neden Seyran ? Beni dinle gidelim. Eğer burada kalırsak boşanıcaz farkında değil misin? Seyran lütfen

Ferit gözleri dolu dolu Seyran'a bakıyordu.

S: Ferit evet biz birbirimizi seviyoruz ama biz yaptığımız hatalarla yüzleşemedik.

F: Tamam Seyran hadi yüzleşelim.

S: Ferit bu öyle birşey değil. Bak yarın akşam babam evde değil. Saffet ağalara mi gidecekmiş ne? İşi de bayağı uzunmuş. Yarın beraber böyle sessiz sakin bir yere gidelim. Konuşalım birbirimizi dinleyelim. Bak emin ol o zaman daha iyi olucak . Yoksa biz yüzleşmezsek sadece bu olanlardan kaçmış olucaz Ferit. Ve bu hatalarımız günün birinde tekrar karşımıza çıkacak. Ve biz mutsuz olucaz.

F:...

S: Ferit beni anladın değil mi?

F: Anladım.

S: O zaman ben gideyim . Yarın görüşürüz.

Seyran giderken Ferit bileğinden zarifce tutmuş.

F: Seyran şimdi gitmesen . Yani biraz kalsan. Çok özledim seni. Arabaya geçşek olur mu ? Lütfen

Ferit 3 yaşında bir çocuk gibi masum masum Seyran'a bakıyordu. Seyran
Ferit'in bu hareketine ve bebek gibi konuşmasına dayanamayıp gülümseyerek...

S: Olur...

Birbirine aşık olan iki insanı kim ayırabilirdi? Onlar artık bir bütün olmuşlardı. Onlar Seyran ve Ferit değillerdi artık onlar SeyFer ' di...

Seyfer arabanın arka koltuklarına geçmişlerdi. Oturdu oturmaz Ferit Seyran'a sımsıkı sarıldı alnından öptü. Biraz öyle kaldılar.

İhsanlı Ailesi Yalı

T: Dede diyorum ki Seyran ile Ferit'in boşanmanın az kaldı. Eee bizde çifte düğün yapıcaz ya yarın Seyran ve Sunayı da alıp alışverişe mi çıksak

S.A.:Hoştt!! Köpekk ! Seyran hala evlidir. Evli bir kadınlar düğün alışverişi mi yapıp beni rezil edeceksin!! Sunayla Saffet gidebilirler. Ama Seyran olmaz

T: Dede a-

S.A.: Ne zamandan beri küçükler büyüklerin lafının üstüne laf söyler olmuş.

S: Dedecim benle Suna da gitmeyelim bence Seyran boşanınca 4ümüz gideriz.

S.A.: Orası sana kalmış .

Tarık dedesine sinir olmuştu. Ama amacından vazgeçmemişti.

Aslında zaten amacı alışveriş değildi Seyran'a yakınlaşmaktı..Tarık çoktan kafasında sinsice planlar kurmaya başlamıştı bile...

Peki Tarık'ın sinsi planları Seyran'a yada Ferit'e zarar verecek miydi ?
Tarık ne planlıyordu?

_________________________________

Kuzularr!! Ben geldimm
Aslında bugün çok yorgunum ama sizi önceki hikayede çok beklettiğim için bu sefer bekletmek istemedim.
Hepinizi seviyorum !
Lütfen oy verip yorum yapar mısınız?
Yorumlara teorilerinizi bekliyorum.
Çok öptüm 😘
Kendinize iyi bakın !🫂
İyi okumalar 🙏🤍

Beginning  and  EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin