12

738 46 4
                                    

Zerrin neden kızının ölümünün suçlusu olarak Seyran'ı görüyordu? Aslında cevap basit... Kin,intikam,bencillik,zeka geriliği ve daha bir sürü şey.. Evet Zerrin Seyran ve Ferit'in İstanbula geldiği haberini almıştı? Hatta planlar yapmaya başlamıştı? Peki ya kimle veya nerden öğrendi döndüklerini?

Z: Saçmalama bu hemen patlar. Büyük birşey lazım

X: Ya sende onu beğenmiyorsun bunu beğenmiyorsun

Z: Öff İfakat yeter sus ben birşey bulunca ararım seni tamam hadi bay

Tabii ya İfakat... Başka kim olabilirdi? 3 yıl geçmişti ama 25 yıllık İfakat hala aynıydı... Değişen hiçbir şey yoktu.

Ama ne Zerrin ne de İfakat bilmiyorlardı ki birinin onların tüm oyunlarını patlatacagini... Peki ya bu kişi kimdi ? Kim patlatabilirdi? Ya da kim onların plan yaptığını nereden biliyordu?

Artık öğlen olmak üzereydi. Ferit yavaş yavaş uyandı. Ve göğsünde uyuyan güzeller güzeli karısına baktı. O kadar masum uyuyordu ki uyandırmaya kıyamadı. Alnına hafif bir öpücük bırakıp mutfağa geçti. Olabildiğince sessiz davranıyordu Seyran uyanmasın diye . Kahvaltıyı hazırladı ve Seyran'a not yazıp evden çıktı. Çünkü akşam için Seyran'a sürprizini ayarlamak istiyordu. Bunun için Abidin den yardım alacaktı. Abidin ile bir Cafe de buluştular.

A: Sonunda dönebilmişsiniz Ferit efendi

F: Şükür kavuşturana be abim

A:Allah Allah Ferit noluyo lan bunlar hiç senin lafların değil. Sen bu 3 yılda değiştin mi yoksa?

F: Karım sağ olsun beni iyilik meleği yaptı bu 3 yılda

A: İyi yapmış baldızım ya

F:Baldız ne lan? Yengen o senin

O sırada Abidin'in parmağındaki yüzüğü gördü.

F:Oğlum yoksa

A: Evet Suna ile nişanlandık. Aslında Kazım ağa ilk başta izin vermedi ama sonra bir gün yumuşamaya başladı. Sonra bizim Suna ile dışarıda buluşmamıza bile izin vermeye başladı. En son işte 4 ay önce nişanlandık.

F: Oo hayırlı olsun Abi'm benim be. Bu arada Kazım papaya bende şaşırdım bayağı değişmiş.

A: Aynen aynen . Ama sen nişanlandığımızı Seyran'a söyleme Suna uygun bir zamanda kendi söylicek.

F: Tamam tamam söylemem.

Ferit ve Abidin biraz daha konuşup. Sürprizi hazırlamak için yola koyuldular.

Seyran yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı. Sağına baktı Ferit yoktu . Sonra komidinin üstündeki notu gördü.

' Sevgilim ,
Benim birkaç saat işim var. Akşam 8 gibi gelirim. Sana bir sürprizim var. Giyinme odasındaki elbiseyi giy , akşam seni kaçırıcam. Beni merak etme öptüm 🤍. '

Seyran gülümsedi. Ferit'in böyle ince davranışları onu gerçekten çok mutlu ediyordu. Giyinme odasına gitti ve elbiseyi gördü.

 Giyinme odasına gitti ve elbiseyi gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise gerçekten çok güzeldi.

Seyran fırsat bu diyerek o da Ferit'e yapacağı sürpriz için yalıya doğru yola çıktı. Yolda giderken Gülgün aramıştı geleceğini haber vererek. Ve yalıya geldi. Kapıda onu direkt Duru karşıladı. Anlaşılan Gülgün geleceğini herkese söylemişti.
D: Seyran Yenge!
Diyerek Seyran'a sarıldı Duru Seyran da tebessüm ederek Duru ya sarıldı.

D: Seyran Yenge!Diyerek Seyran'a sarıldı Duru Seyran da tebessüm ederek Duru ya sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada Duru 'yu merak edenler olmuş. Temsili olarak lavinyayı koydum .
Siz isterseniz kendi hayal gücünüzde kim varsa onunla devam edebilirsiniz. Duru karakterine.

A:Durucum yavaş canım yengenin bogucaksin

O sırada herkes kahkaha atar.

D:Yenge oyun oynayalım mı lütfen

A:Canım bırak da yengen bir soluklansin ha

D: Off Peki tamam

S: Canım bak benim önce Halis Ağa'nın yanına çıkmam gerekli. Ama söz sonra gelip senle oynarım. Tamam mı?

D:Tamam

G:Seyran kızım nasıl yani?

S: Gülgün annecim merak etme. Konuşmak istiyorum sadece.

İ: Ağam size bir daha gelmeyin demedi mi? Sen niye geldin yine

D: İfakat yenge neden Seyran yengemi sevmiyorsun? Onu her geldiğinde azarlıyorsun?

Gülgün Asuman'a kaş göz yapar.

A:Annecim hadi gel biz odana gidelim oyun oynayalım yengende bize sonradan katılır ha?

D:Peki tamam.

S:İfakat Hanım ben sadece konuşmaya geldim. Ayrıca bundan sizene ? Yani yalının tapusu size mi verildi biz gittikten sonra anlamadım? Burası bizim de evimiz sonuçta istediğim zaman gelebilirim?

Ifakat tam konuşacaktı ki Gülgün onu susturdu Seyran da Halis'in odasına çıktı. Önce Latife sordu o da müsait dedi. Seyran kapıyı tıkladı. Halis 'GEL' dedi. Seyran eli titrese de yavaşça elini kapının kuluna götürüp kapıyı açtı.

H: Latif benim gazetem nerede ya bulamı-

Halis Seyran'ı görünce şaşırdı.
__________________________________
Hello ben geldim .
Sizce Halis ne tepki verecek?
Ferit'in sürprizi ne ?
Zerrin ve İfakat'ın planı ne olacak ?
Peki kim patlatacak onları?
SPOILER VERİYORUM İFAKAT VE ZERRİNİ PATLATACAK KISININ ISMI 'S' HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ BİRİ.
Sınır 20 oy 20 yorum

Beginning  and  EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin