Kadın sonunda Ferit'e bakmıştı. Ferit ilk başta tanımasa da sonradan kadının yüzü tanıdık geldi ama çıkartamadı hala... Kadın durumu anlayıp kendini tanıttı.
P:Ben Pınar, hani Almanya'dan davetlerden . Seyran'ın çocukluk arkadaşı
( Pınar Deniz'i dahil etmek istedim kitaba. Siz isterseniz sevdiğiniz başka birini düşünebilirsiniz. )Ferit, Kadın kendini tanıttıktan sonra kadını hatırladı.
F:Kusura bakma ya bir an hatırlayamadım.
P:Ne kusuru bu durumdayken çok doğal...
Ferit Seyran'ın toprağını sevmeye devam ederken konuştu.
F:Sen Almanya da değilmiydin
P:Ordaydım ama annemleri çok özlemiştim geçen ay geldim bende... Zaten dünde h-haberi a-aldım.
P:Biliyor musun ilk başta inanmadım. 16 yıllık çocukluk arkadaşımın
ö- öldüğüne inanmadım. Sonra Suna ablayı aradım işte o da anlattı.Bunları söylerken ikiside ağlıyordu.
P: Sen nasılsın?
F:....
P:Anladım. Ben gideyim artık. Siz de yalnız kalın.
Elini Ferit'in omzuna koyup sıvazladı omzunu ardından mezarlıktan çıkış yaptı.
Ferit karısıyla yalnız kalmıştı. Babasının ölümünden sonra sevdiği kadın...
Artık çok yalnız hissediyordu .Sonra aklına geçmiş geldi.1 buçuk yıl önce , Almanya
Ferit ile Seyran beraber film izliyorlardı. Yani daha doğrusu Seyran izliyor Ferit te Seyran'ı izliyordu. Seyran Ferit'in dizin uzanmıştı. Ferit de elleriyle Seyran'ın saçlarını okşuyordu.
Film mutsuz bitmişti. Kadın başrol ölmüş ardından dayanamayıp erkek başrol de ölmüştü.
S:Ferit?
F:Efendim sevgilim?
Seyran yavaşça Ferit'in dizinden doğruldu.
S:Bir gün ben ölürsem-
F:Seyran şakası bile hoş değil lütfen
S:Ferit, şaka yapmiycam. Ciddi birsey sorucam sana . Ben ölürsem ne yaparsın?
F:Seyran lütfen ölüm filan konuşma ya
S:Ferit lütfen merak ettim. Hem sonuçta birgün ikimizin de hayatı son bulmayacak mi?
F: Sanırım kafayı yerdim . Ardından gelirdim.
S: Ferit, eğer bir gün bana birşey olursa hayatına bak olur mu?
F:Ne hayatına bakması Seyran saçmalama istersen sen gidince beni benimde hayatım bitiyor .
S:Ferit
İkisininde gözleri dolmuştu.
Ferit daha fazla odada durmayıp bahçeye geçip oturmuştu. Ardından Seyran da battaniye alıp Ferit'in arkasından battaniyeyi sarıp oturduktan sonra kendide battaniyenin içine girmişti.
S:Ferit öyle demek istememiştim.
F:Ne demek istedin peki Seyran?
Ferit biraz kızmıştı Seyran'ın bu söylediklerine çünkü Ferit, Seyran öldükten sonra nasıl yaşiyabileceğini bilmiyordu. Seyransız bir hayat ... Düşüncesi bile kötüydü.
S:Ferit , Sevgilim bak bana . Ben öyle demek istemedim. Ben eğer bana bir şey olursa senin mutlu olman için söyledim bunu .
F:Sence sana birşey olursa ben yaşayabilir miyim ?
S:Tamam peki. Bu konuyu şöyle kapatıyorum . Bana bir şey olursa eğer yıldızlara bakıp beni hatırla olur mu? Benimle öyle dertleşebilirsin.
F:Ya Seyran ya hala bana birsey olursa diyorsun ya
S:Tamam tamam ya sustum ... Küs mü yatıcaz? Feritt
F: Bir daha bu konuyu açmazsan küs yatmayız?
S:Tamam söz bir daha açmıycam bu konuyu.
Ardından Seyran direkt Ferit'e sarıldı. Ferit de Seyran' a...
BUGÜN'E GERİ DÖNELİM
Ferit bu anılarını hatırlayınca yıldızlara baktı.
F:Al işte Seyran . Dediğin gerçek oldu mutlu musun? Şimdi sen yoksun ve ben yıldızlara bakmak zorundayım seni hissetmek için...
Ağladı , ağladı.... hemde saatlerce...
Pınar mezarlıktan çıkınca arabasına bindi ve hemen telefonu alıp birini aradı.
P:Ya bana bunu nasıl yaptırdın çocuğun hali çok kötüydü.
X: Gerçekten o kadar kötü müydü?
P:Kızım çocuk perişan olmuş. Mezarın başında ağlıyor. Sürekli Seyran , karım filan diyor.
X:Offf. Tamam hadi gel. Bir an önce planı yapıp uygulamamız lazım Pınar.
P:Tamam geliyorum yarım saate.
___________________________________
Sınır ; 25 vote 20 yorum
Ben geldim?
X kim?
Pınar ile ne planı yapacaklar?
Pınar iyi biri mi?
Hepinizi öptüm 🤍🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning and End
Fanfiction31. Bölümün devamıdır. Ve bu Hayran Kurgudur. Asla gerçeklik ve Spoiler içermez.