Yıllarca şiddet gördüğünüz nefret ettiğiniz bir adamdan 22 yıl sonra baba sevgisi görmek... Geç de olsa güzel bir duygu... Peki 27 yıl sonra baba sevgisini başka birinde bulmak...
Evet Seyran ve Ferit artık büyümüşlerdi... Seyran artık 19 yaşında , Ferit de artık 24 yaşında değildi... Onlar yaşadıkları acıyla, acılarla büyüdüler...
Artık herkese kendini ezdiren bir Seyran yoktu , Artık herkese boyun eğen bir Ferit de yoktu...Seyran ve Ferit biraz daha kaldılar ve artık gidecekleri ev hazır olduğu için kendi evlerine gittiler. İkisi de yorgundu ...
Seyran bir yandan mutluydu babasının bu yaklaşımı için ama dedesinin söylediklerinden de bayağı etkilenmişti . Ferit'in aklına sürekli dedesinin söylediği cümleler geliyordu. Bir yandan da en azından Seyran için mutlu oluyordu.. Ne olacaktı bu iki gencin sonu?
ikisi de düşünceli bir şekilde uyudular. Gece yarısı saat 3 gibi Seyran Ferit'in seslerine uyandı.
F: Dede dede, bırakma!... Çok özledim seni
Seyran'ın gözlerinden yaşlar sürülüyordu... Ferit için ne yapacağını düşündü, aklında bir plan vardı
S: Ferit , Ferit uyan sevgilim
Seyran Ferit'i uyandıramadı en son Ferit bağırarak uyandı.
F:DEDE!
S:Ferit...
Seyran birşey diyemeden Ferit Seyran'a sarıldı ikisi de ağlıyorlardı . Tek bir farkla Ferit sesli, Seyran sessiz....
F: Dizine yatabilir miyim ?
S: Sormana gerek var mı sence ?
Ferit Seyran'ın dizine yattı. O gece o kadar çok ağladı ki Ferit. Sonra yorgunluktan uyuya kaldı. Seyran Ferit'in her hıçkırığında içi gidiyordu...
Seyran sabaha kadar uyuyamadı. Çünkü bütün suç onda hissediyordu. 'Eğer ben Ferit ile kaçmasaydım Ferit şuan mutlu olacaktı.' Diyordu kendi içinden sabaha kadar düşündü.
Hava aydınlandı, sabah oldu. Gün aydı? Peki kimler için gün aymıştı? Ferit? Seyran? Zerrin...
Tabii ki de o gün Seyran'ın üzerine bir araba sürülmesi ve kaçılması tesadüf değildi... O arabayı Zerrin ayarlamıştı... Ve Seyran'ın hamile olduğunu da biliyordu ... Kızının intikamını almak istedi... Ama yanlış kişiden çünkü kızının ölümü ne Seyran'ın suçuydu? Ne Ferit'in? Bizzat kendisinin suçuydu... Ama onda bunu anlayacak ne zeka vardı ne de beyin ?
Sabah olmuştu Seyran hala uyumamıştı. Ama çok yorgundu. Bu gözlerinden anlaşılıyordu. Ferit yavaş yavaş uyanmaya başladı.
S:Günaydın Sevgilim
Dedi yorgun sesiyle. Ferit' in gözleri kıpkırmızı, Seyran'ın ki yorgunluk doluydu.
F: Günaydın da sen uyumadın mı?
Seyran biraz afallayarak cevap verdi .
S: Yoo uyudum.
Ferit Seyran'ın uyumadığını tabii ki anladı.
F: Karıcım kimi kandırıyorsun sen 4 yıllık kocanı mı ? Hadi bakalım saat daha 8 hem sen biraz uyu bende kahvaltı hazırlıyım.
S: Kocacım ben gayette de uyudum . Hem kahvaltıyı ben hazırlıyorum.
F:Noo! Seyro Hanım padişah buna izin vermedi!! Şimdi siz uyuyorsunuz bende kahvaltı hazırlıyorum okeyy!
S: Bir şartla kocam beyin kollarında uyumak istediğimi de padişah beye iletir misiniz ?
F: Tabii iletirim , ilettim ve o da kabul etti . Gel buraya
İkisi de kahkahayla birbirlerine sarıldılar. Ferit kafasını yatak başlığına koydu ve kollarını açtı. Seyran da hemen Ferit' in göğsüne uzanıp onu sarmaladı.
Bu sefer uyumayan taraf Ferit idi. Seyran hemen Kocasının sımsıcak kollarında uykuya dalmıştı bile... Ferit , Seyran' a bu olaylardan sonra aslında güzel bir sürpriz hazırlamak istiyordu... Aslında bir yandan bakarsanız Seyran da Ferit'e...
Seyran ve Ferit birlikte çok zor günler geçirmişlerdi ama hepsini yine birlikte atlattılar. Artık gerçekten tam bir karı-koca ilişkisi içindelerdi....
Hem birbirlerini çok seviyor , Hem çok saygı duyuyorlardı birbirlerine... Ve tabii ki de güven problemlerini de 2 yıl önce yine beraber atlatmışlardı..._____________________
Hellooo bebekler!!
Dram yazmayı seviyorum ve sizi drama
boğduğumu fark ettim.
Bende birazcık işin içine tatlı sahneler eklemek
İstedim.
Hepinizi seviyorum 🤍🫂🙏
Sınır 20 oy 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning and End
Fiksi Penggemar31. Bölümün devamıdır. Ve bu Hayran Kurgudur. Asla gerçeklik ve Spoiler içermez.