Kaybetme korkusu ... Çoğu insanın travmaları yüzünden ortaya çıkar. Çünkü bugüne dek hiç sevilmemiş biri ilk defa sevildiğinde çok içten bağlanır. Ve sürekli onu kaybetme korkusuyla yaşar. Ama bu duyguyu yaşarken karşısındakini nasıl sıktığının farkında bile olmaz. Bu yüzden ailelere büyük sorumluluk düşüyor. Çocuğa sevilme duygusunu doğduğundan itibaren tattırmaları ve en önemlisi hissettirmeleri gerekiyor. Lütfen ebevynler bu konuda bilinçli olalım. ♡
[ Bu paragrafı , uzun süredir etrafımda böyle insanların olması, giderek çoğalması ve çevremizde de böyle insanların var olması ve hep varolucakları için yazmak istedim . Lütfen hem sevin hem de sevilin 🙏🤍
( Bölümü düzenlemeden atıyorum yazım yanlışları için şimdiden kusura bakmayın)
___________________________________Evet , tabii ki bununla sınırlı kalmadı maalesef... Bu sefer Pelin eline kızmış bıçağı aldı ve Seyran'ın kollarına değdirdi. Seyran daha fazla bu acıya dayanamadı ve en sonunda bayıldı.
Hadi gelin biraz da Ferit'e bakalım o ne durumda?
Ferit yalıya gelmişti. İçeri girdi ve herkes salondaydı, Halis bile... ( İfakat dışında) Tabii ki Ferit'in bu halini gören Gülgün oğluna koştu ne olduğunu sordu ama cevap alamadı. Ferit yavaş yavaş dedesinin oturduğu koltuğun önüne geldi ve dizlerinin üstüne çöktü.
F:Dede...dede
Biraz bekledi nefes aldı gözlerinden yaşlar süzülmeye devam ederken konuşmaya çalıştı ama yapamadı.
H:Ferit noldu? Oğlum birşey söylesene
F:Dede.... Seyran ...Seyran'ı...
G:Oğlum korkutma bizi söylesene noldu Seyran'a
A:Ferit Seyran iyi mi birşey söylesene
F:Seyran'ı... kaçırdılar
Ve sonunda söyleyebildi... Bu sefer hıçkırarak ağlamaya başladı ...
G:Ne ! Ferit kim kaçırdı nasıl oldu anlatsana
H: Latif !! adamları ayarla kim benim kızımı kaçırdıysa bulun şu pisliği
L:Peki ağam
D:Baba, yengem
Duru ağlamaya başladı. O da yengesini yeni bulmuşken kaçırıldığını duymasına gözyaşlarını tutamadı... Duru yavaş yavaş yere çökmüş Ferit'in yanına gitti. Direkt ona sarıldı hem de sımsıkı...
D:Yengem bulunacak amca merak etme dedem onu bulur .
Ve ikisi birlikte daha çok ağlamaya başladılar. Resmen bütün herkes seferber olmuştu. Aradan yarım saat geçti ve Ferit'e gizli bir numaradan bir video geldi. Ferit videoyu izleyince perişan oldu.
Fu:Oğlum noldu bir haber mi var? Ferit sana diyorum?
Fuat Ferit'in telefonunu aldı ve videoyu izledi .... İşte o video Seyran'ın iki yanağının çizildiği video ama Pelin arkadan çektiği için videoyu kimsenin yüzü görünmüyordu. Seyran dan başka... Bütün aile videoyu izleyince mahvoldular. Latif videoyu aldı ve adamlara verdi belki bulunduğu yeri bulabilirler diye...
Ferit'e bulunduğu ortam dar geldiği için terasa çıktı ama hala nefes almakta güçlük çekiyordu. Sonra birden Suna geldi . Tabii ki haber şanlı ailesine de gitmişti. Suna gelir gelmez ağlayarak Ferit'e sarıldı.
Sonra terasın mermerine oturdular .S: Biliyor musun Ferit, Seyran her doğum gününde uyanır uyanmaz böyle pencereye çıkar manzarayı izlerdi. Ama onun için manzara, görkemli deniz onun ardından gelen ağaçlar filan asla değildi. Onun için manzara dışarıda top oynayan çocuklar bile olabilirdi... Ne en çok dikkatini çekerse onu izlerdi hemde saatlerce...
Ferit gözyaşlarını silerek küçük bir tebessüm oluşturdu yüzünde.
F:Evet,biliyorum. Çok sever. Çünkü insanları ya da doğayı izleyince kendinde huzur buluyor ve onun için doğum günü çok daha anlamlı oluyor . S-suna ya Seyran'ı bulamazsak ya o-ona birşey olursa...
Ferit bu cümleleri titreyerek , canı yanarak söylüyordu . Suna daha fazla
dayanamadı ve Ferit'e tekrar sarıldı.S:Saçmalama Ferit. Seyran'a birşey olmadan bulucaz merak etme. Hem sen bilmiyor musun ? Benim kardeşim güçlüdür.
Tam bu sırada Latif yanlarına geldi. Ve yüzünden de anlaşıldığı gibi iyi bir haberdi.
L:Ferit beyim. Videodan Seyran Hanımın nerede olduğunu bulduk .
F:G-gercekten mi ?
Suna yüzünde tebessüm oluşturdu.
S:Hadi Ferit ! Kalk da kardeşimi alıp gel hadi
Ferit tekrar Suna ya sarıldı ama bu sefer içinde çok büyük bir umut ,bir ışık doğmuştu. Seyran'ı yerinin bulunması bile onu ne kadar çok mutlu etmişti.
Halis ağa dahil Ferit ile birlikte tam 30 koruma arabaya binip Seyran'ı almaya gittiler .
Gittiler ama gördükleri içlerini o kadar yakmıştı ki ?
_______________________________Hello ben geldim.
Seyran'a ne oldu?
Herkesin neden içi yandı?
Seyran ve Ferit bu olayı atlatabilecekler miydi ?
Hadi hepinizi çok öptüm.
İyi okumalar 🙏🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning and End
Fanfiction31. Bölümün devamıdır. Ve bu Hayran Kurgudur. Asla gerçeklik ve Spoiler içermez.