Κεφάλαιο 1ο

129 7 0
                                    

Γεια σας είμαι η Δώρα και είμαι 19 χρονών. Ζω σε μια πλούσια οικογένεια και η ζωή μου δεν μπορώ να πω ότι είναι απόλυτα φυσιολογική. Ο πατερας μου, γεννημένος στην Νέα Υόρκη και μπλεγμένος με την μαφια, μετακόμισε στην Ελλάδα, όταν γνώρισε την μητέρα μου, για να αναλάβει την ηγεσία των επιχειρήσεων που του είχαν αναθέσει σε αυτη. Η μητέρα μου από την άλλη ήταν μια απλή γυναίκα την οποία την γνώρισε στον δρόμο. Την έσωσε βασικά. Πήγαν να την βιάσουν και αυτός εμφανίστηκε την σωστή στιγμή και την έσωσε. Αυτή αποφασισε από τότε να του αφοσιωθεί και να τον αφήσει να την κάνει δικη του. Τον ερωτευτηκε, όπως και ο πατερας μου την ίδια.... Ας πουμε οτι αυτή είναι η ιστορία των γονιών μου. Αρκετα όμως για τους γονείς μου.... Ήρθε η ώρα να σας πω για την δική μου ζωή. Όλη μου η ζωή είναι βασισμένη σε έναν και μοναδικό άνθρωπο..... Τον Άλεξ. Δουλευει χρόνια για τον πατερα μου, ενώ ταυτόχρονα είναι και κολλητός του φίλος. Με μεγάλωσε και συνεχίζει να το κάνει. Με προστατευει και με έχει σαν κόρη του.... Κάθε μέρα με προπονεί για να γίνω μια ανεξάρτητη γυναίκα και είναι στο πλάι μου. Θα μπορουσα να πω άνετα ότι είναι σαν δευτερος πατερας μου. Ο Αλεξ ειναι 27 χρονών και δεν μπορώ να πω ότι περναει απαρατήρητος από τις γυναίκες.... Είναι ένας έξυπνος άντρας, αλλά και πολυ γοητευτικός..... Ας ξεκινήσουμε όμως και θα δείτε πως περνάει η ημέρα μου, μέσα σε αυτό το σπίτι..... Που εδώ που τα λέμε, απλό σπίτι δεν το λες.... Σε μια έπαυλη ζουμε. Αλλά άλλο αυτό.....

Δωρ: καλημέρα μπαμπάκα μου
Παρης: καλημέρα κορίτσι μου
Με φίλησε στο μέτωπο και με αγκάλιασε.
Δωρ: που είναι η μαμά;
Παρ: είναι στο σαλόνι κοριτσάκι μου και κάθεται
Δωρ: εντάξει μπαμπά. Πάω να την βρω
Κατεβηκα τις σκάλες και πλησιασα το σαλόνι. Είδα την μητέρα μου να καθεται στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση
Δωρ: καλημερα μαμά
Μόνικα: καλημερα κορίτσι μου
Έκατσα λίγο δίπλα της και την αγκάλιασα
Μον: πως είσαι;
Δωρ: καλά είμαι μαμά. Πάω να παρω πρωινο γιατί όπου να'ναι θα ρθει ο Αλεξ και θα με πιασει με την γκρίνια του που σηκώθηκα τόσο αργά
Μον: χαχαχα εντάξει αγάπη μου πήγαινε

Πήγα στην κουζίνα και έβαλα γάλα να πιω και έφτιαξα ένα τόστ. Αν ήταν εδώ ο Αλεξ θα μου έλεγε " Τι πρωινό είναι αυτό; Έτσι εσυ θα παρεις δυνάμεις για την προπονηση;" Αλλά δεν είναι, όποτε ελευθερία... Μπορεί να φάω και λίγη σοκολάτα. Άνοιξα το ντουλάπι και έβγαλα την αγαπημένη μου σοκολάτα με φράουλα και μόλις έκοψα ένα κομμάτι και ετοιμαζόμουν να το βαλω στο στόμα μου με διέκοψε η φωνή του Άλεξ.
Αλεξ: Θεοδώρα Mancini, ασε κατω την σοκολάτα
Δωρ: πρωτον σου εχω πει ποσες φορες να μην με λες με το κανονικό μου όνομα. Δευτερον ελα ρε Αλεεεξ. Μια φορά
Αλεξ: ΟΧΙ
Δωρ: γιατιιιι;
Αλεξ: έχουμε πει γιατί. Πάρε τον κωλο σου και πήγαινε να αλλάξεις. Εχουμε προπόνηση
Δωρ: ελα ρε Άλεξ... Μια μέρα ας μην κάνουμε με έχεις πεθανει
Αλεξ: εγώ δεν μεγαλώνω μια γυναίκα που βαριέται και κουράζεται.... Πρέπει να εξασκηθείς... Μπρος τρέχα. Σε περιμενω στο γυμναστήριο
Δωρ: σε μισωωω
Αλεξ: σουτ

My BodyguardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin