⁵ 𝔂𝓮𝓷𝓲 𝓲ş

436 24 16
                                    


Merhabalarrr ben geldim. Umarım bölümü seversiniz. Bu bölümü çok severek yazdım. Yazarken hep gözümde canlandı birer birer yazdıklarım. Umarım siz de okurken size de öyle olur. 🫶🏻 Çok uzatmadan bölüme geçelim.

🦅🦢

"Tebrikler ederim Beyza hanım işe alındınız. Çocuklar odanızı gösterecek size."

"Teşekkür ederim". Kapıdan çıkınca bir kız yaklaşıp
"Beyza hanım ben sizi odanıza götüreyim" kolidordan ilerleyerek asansöre bindik.

Asansör 2 katta durunca inip düz elerleyerek odamın önüne. Benim odam kolidorun sonunda büyük pencerenin önündeydi. Odaya gelince kız gerekli olan her şeyin dolapta olduğunu söyleyip anahtarı bana verip çıktı.

Odada yanlız kalınca odayı incelemeye başladım koltuğumun hemen arkasında ormana bakan çok büyük bir pencere vardı. Odanın diğer tarafındaysa beyaz bir dolap vardı. Mutluydum bir az da içimde kuşku vardı başaramazsam diye. Topuklu ayakkabıları ayağımdan çıkarıp, siyah spor ayakkabılarımı giydim. Sarı saçlarımı çantamdan aldığım siyah tokayla bağlayıp elimle şekil verdim. Askıda olam ütülü kar beyazı olan önlüğüm alıp giydim. Valizimin içinden annem abim ve benim fotoğrafım olan çerçeveyi çıkarıp masama koydum yeme geçip annemin fotoğrafına bakmaya başladım.

Anne neden böyle yaptın neden güçsüz oldun neden o adam yüzünden bizi bırakıp gitdin neden ama anne biliyormusun ben senin gibi olmayacağım hayata beş elle tutunacağım.

İçimde konuşurken gözümden bir damla yaş aktı. Fotoğrafı evden çıkmadan önce makyaj masamın üstünden alıp çantama atmıştım. Abimi aramak istiyordum onla konuşmak istiyorudum sesini özlemişdim kokusunu özlemişdim ama böyle bu halde olduğumu söylersem beni dinlemeyip yanına alacaktı. Ama abimi arayıp küçücük bir yalan uydurub bir az para atmasını isteye bilirdim. Ama ilk önce kart açtırmam gerekti.

Banka uygulamasını indirip hemen bir kart açtım daha sonra abimi aradım. Telefon birkaç kez çaldıktan sonra açıldı. Abimin otorite sesi kulaklarıma doldu " alo Beyzam? " " alo abi nasılsın" "iyiyim abim sen nasılsın? Bir şey mi oldu?" "İyiyim ben de yok abim bir şey olmadı öylesine aradım seni özledim sesini özledim ondan " "abin ölür sana bak alayım seni yanıma diyorum ama gelmiyorsun ben de seni özledim Beyzam sesini, kokunu,kaprisini,her hareketini Beyzam" "ya abi bak ağlatacaksın ama beni.... Abi senden bir şey isteye bilirmiyim?" "Buyur abim " "şey.... Ben yine babamla kavga etdim kartlarını önüne atdım şimdi egomu kenara koyup babamla konuşamam" "anladım kart bilgilerini at Hall edeyim abim " " iyi ki varsın abi teşekkürler " "sende Beyzam sende ama şimdi kapatmam gerek ararım yine seni ben." "Tamam abi bay bay öptüm "

telefonu kapatıp önlüğümün cebime koyup masanın üzerinde olan steteskopu boynuma asıp kafeteryaya indim. Kendime tost ve kahve alacakdım dünden beri bir şey yemedim sadece sırık beyin ikram etdiyi çayla yetinmişdim.

Odadan çıkçadan önce ilaç dolabına ilerleyip tüm ilaçların olup olmadığına kontrol ettim. ilk acile baktım birinin yardıma ihtiyacı olup olmadığına sadece bir adam vardı hemşirenin pansuman yapmasına izin vermiyordu adamın yanına gidip "ne oluyor burda neden hemşire hanıma işini yapmasına izin vermiyorsunuz?" " Doktor doktor gelsin hemşireler yapmasın bunlar var ya bunlar benim abimin kaşını yanlış diktiler." "Tamam sakin olun ben doktorum ben yaparım pansumanınızı" sözümü bitirdikten sonra önlüğümde asılan yaka kartımı adama uzatdım.

Adam tamam anlamında kafasını salladı "tamam Zeynep hanım bana eldiven verin" eldivenlerimi takıp ilk gazlı bezle yarayı temizledim. "Cımbız pamuk ve batikon lütfen" pamuğu cımbızla alıp batikona batırıp yavaşca yarayı temizledim. Dikişe ihtiyaç olmadığı için büyük yarabandını da üzerine yapıtırdım " tamamdır Allah şifa versin her akşam pansuman yapın. Acıtmadı dimi?"

" Yok teşekkürler doktor hanım." Eldivenlerimi çıkarıp acilden ayrıldım. Kafeteryaya geçip görevli abiden kahve rica ettim. Kahvemi alıp bahçedeki bankların birine oturdum. Ev bulmam gerekiyordu böyle hastane köşelerinde olmazdı. Telefonumu cebimden alıp ev ilanlarına bakmaya başladım.

Uygun fiyatlı bir ev yoktu. Gelen bildirim sesiyle gözün ekrandan kayıb bildirim çubuğuna gitdi bankadan mesaj gelmişti abim bin tl göndermişti bu beni maaş alana kadar idare ederdi öğle yemeği yemek için yerimden kalkıp odama doğru kolidorda ilerlerken bir hemşire " Beyza hanım ben de sizi arıyordum acile gelmeniz gerek bir vaka geldi " ne tür bir vaka olduğunu söylemediği için koşarak acile geldim. Açılan saçlarımı toplayarak hastaya doğru ilerledim. Sedyede bir asker kolunu tutarak oturuyordu başındaysa biri vardı bir az yaklaşınca sırık bey olduğunu fark ettim

Yüzümü kolunu tutan askere tutarak "merhaba ben dr.Beyza" "merhaba Beyza hanım ben de Alpaslan" "memnun oldum Alpaslan neyin var?" askerle konuşurken bir yandan da kolunu kantürol ediyordum.

"Şınav çekerken kolunun üzerine düşmüş kolu kırılmış" gözlerim sesin sahibine döndü sırık gözümün içine bakarak konuşuyordu. Arkada duran hemşireye "Aysel hanım hemen Alpaslan beyin kolunun emarını çekelim ona uygun alçıya alayım" hemşire başıyla onaylayıp yoluna devam etdi. Yüzümü Ayaza dönerek " Ayaz bey bence Alpaslanı eve göndermeniz gerekiyor kolu 40gün alçıda kalacak sonra da 1 aya kadar ağır haraketler yapmaması gerek. Ben iş bitdikden sonra gereken raporu yazacağım "

Ayaz başıyla onaylayınca arkamı dönüp yoluma devam edecekken Gelen ses arkaya dönmeme sebep oldu...


Sınır 5 beğeni 5 yorum
Umarım bölümü beğenmişsinizdir 💜. Ayaz beyimiz çok sorumlu bir yüzbaşıdırrr.
Gelecek bölümlerde görüşenedekk sizi çok seviyorum 💖
Instagram- oykulerinsonu ✅❤️‍🔥

Özel harekat aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin