Merhabalarrr geçen uzun 2 günün sonunda görüştük sizinle. Ben kurguyu yazarken baya keyif alıyorum eğleniyorum. Umut ediyorum siz de okurken keyif alırsınız ve sıkılmazsınız. Medya gecee Ayazımın biricik kızı. Hikayenin sonunda yorum kısmına fikirlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum. Ha bir de oy vermeyi unutmayın 💖
Keyifli okumalar 💖🦅🦢
Baya uzun esmer ve kaslı bir erkekti. Kıyafetlerinin sade olmasına rağmen siyah kalın boğazlı bluzu ve asker yeşili pantalonu çok güzel taşıyordu.
Yanındaysa çok güzel siyah Doberman vardı. Adam çok soğuk kızgın ve otorite bir sesle
- bir az dikkatli olsanıza hanfendiDediğinde yanındaki köpek hırlamaya başladı. Bir iki adım geri gidip
- çok özür dilerim efendim sizi göremedim Düşünceliydim.Köpek havlama ya başlayınca adam "tamam gece tamam kızım sakin bir şey yok" dedi ve köpeğin kafasını okşadı.
adamdan özür dileyerek ordan ayrıldım."Ne kaba bir adam yani alt tarafı bilmeyerek çarptık"
" Kızım adam ne yapacaktı çarpıştık hadi evlenelim helalim mi ol diyecekti doğru olanı yaptı seni geceye yem etmediğine şükür et "
"İlkuş sen neden hiç benim tarafımı tutmuyorsun ya hep başkalarının tarafını tutuyorsun küstüm sana be"
" He kü he ben hakkın tarafını tutup doğruları söylüyorum"
"Hah şimdi de kafamıza avukat kesildi iyi mi"Taksiye binip beni bir otele bırakmasını söyledim. Kulaklığımı takip yolu izledim bir az zaman geçti araba durunca vardığımızı anladım adama ücretini ödeyip arabadan indim.
Yürüyerek otelin kapısındn içeri girdim burası çok güzel lüks bir mekandı ama burda kala bileceğimi sanımıyordum.
Resepsiyonda ince uzun siyah saçlı bir kadın vardı. Yakınlaşıp sadece bir gecelik oda kiraladım ücreti önceden alıyormuşlar öyle söylediler.
Ücreti ödeyerek odama çıktım duşa almak istiyordum dünden beri sanki o iğrenç kulübün kokusu üzerime yapışıp kalmıştı. Sıcak bir duş iyi gelecekdi. Hakkaten ben aldatılmıştım ya bu kadar çabuk unutmamın nedeni hiç sevmemiş olma mıydı yoksa yaşadığım olayları mı.
Aslında çok alkol tüketen biri değildim ama o gece Alkollü kokteylin üzerine tekila içince olanlar olmuş.
Duştan çıkınca ilk isim kızları aramak olacaktı ne olup bittiğini birinin anlatması gerek. En sevdiğim vişneli Duş jelimle vücudumu köpürtdükten sonra durulanmıp çıktım. Üzerime gözlerim gibi mavi üzeri beyaz bulutlar olan kazak altınaysa beyaz kumaş pantalon giydim. Evet hayatım kaymış ola bilir ama bakımımdan da geri kalmam. Üstümü giyinip saçımı kuruduktan sonra yumuşak yatağıma geçip kızları aradım. Bilemem kaç saat kızlarla konuştuktan sonra telefonu kapattım. Kızlar her şeyi anlatmıştı mekandan bir adamla çıkmışım sonra ben sarhoşluk haliyle zir-zir ağlamaya başlamışım adam beni susturamamış kızlar arayınca da açmışKız sende de ne cevherler varmış haa adamı hayattan bıktırdın artık her hangi bir kızla eğlenmek isteyeceğini sanmıyorum
Ama iyi ki de bıktırmışım ha İlkuş yoksa babam bana neler yapardı neler.
Adam kızlara mekanın arka bahçesinde olduğumuzu gelip beni almalarını söylemiş.
Siz arka bahçede ne yapıyordunuz kız
Bir şey yapmıyorduk araba ordaymış her halde
Yani artık adamı ne duruma soktuysam adam gelin alın bunu demiş
He ya huo sahne gözümsn önüne gelince büyük bir kah-kaha patladım. Daha sonrasında kızlar gelip beni bırakıp gitmişler sabahında da olanlar oldu. Zaten bu adamdan ne zaman hayır geldi ki şimdi de gelsin bokmu var dı da o kadar içtim. Sıkıldığım için telefonumdan film açıp izlemeye başladım filmin yarısında da uyumuşum. Sabah uyandığımda saat 12 geliyordu artık gitmen gerekiyordu burda bir gece bile kalacak param yoktu burada lüks hayat ile vedalaşıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel harekat aşkı
ChickLitTesadüfen aşkı bulursanız ne yaparsınız? Ondan kaçarmısınız? Yoksa alıp sım sıkı sarıp sarmalarmısınız?