Uyandığımda soğuk bir zeminde yatıyordum.yavaşça
Ayağa kalktım ayaklarımda bir ağırlık vardı.Hareket ettirince bunun zincir olduğunu anladım. yere çöküp zincirleri ayağımdan çıkarmaya çalışıyordum. Ama beceremedim.
Birden ışıklar açıldı. Etrafıma baktığımda penceresi bile olmayan, içinde çeşitli kesi aletler olan bir odanın içindeydim. Açıkçası eğer kesici aletleri görmeseydim fazla korkmazdım ama görmüştüm ve şuan kalbim normalinden daha hızlı atıyordu.
Odayı daha fazla incelemeyi bırakıp zinciri ayağımdan çıkarabilecek bir alet arıyordum.
Ben aleti ararken odanın kapısı açıldı hemen kapının olduğu yere doğru döndüm.
İçeri baştan aşağı siyah giyimli 7 tane -büyük ihtimalle benden yaşça büyükler- adam girdi.
Saçları hafif lacivert te kaçan adam konuştu.
V: düşündüğümüzden daha erken uyanmışsın, bu güzel.
Her ne kadar konuşmak istemesem de kendimi tutamadım.
Y/N: ne istiyorsunuz benden?
Jin:seni.
Suga:senin ailenin bize yaptıklarının intikamını almak istiyoruz.
Y/N: ne demek istiyorsunuz?
12 yıl önce
Yazardan~
Y/N nin babası ünlü ve aynı zamanda güçlü bir mafyaya dı. Her yıl olduğu gibi bu yılda tüm tanınmış mafyalarin sadece eğlenmek için tüm ailesi ile geceyi geçireceği bir parti düzenleniyor du.
Y/N: anne nasıl olmuşum
Anya: benim kızım prensesler gibi olmuş
Y/N: sende çok güzel olmuşsun
Y/N' nin annesi kızın yanaklarını sıkıp ona sarıldı.
Anya:hadi gel aşağı inip babanı bekleyelim
İkisinde aşağı indiler anya'nin içinde huzursuzluk kol geziyordu çünkü bu akşam kocası ile yapacakları planın doğruluğunu sorguluyor du.
Caner merdivenlerden aşağıya iniyordu.Y/N hemen babasının yanına gidip
Y/N: baba nasıl olmuşum
Caner: benim kızım her zamanki gibi prensesler gibi olmuş
Anya:biz neyiz burada acaba.
Caner karısının yanağını gülerek öptü
Caner: senin için artık söyleyecek güzel bir kelime bile bulamıyorum.
Anya sadece gülerek karşılık verdi.
Caner: y/n bu akşam ne yapman gerektiğini biliyorsun dimi.
Y/N: evet baba junkook'un babasının kıpkırmızı bir anahtarı var onu gizlice sana getiricem.
Ama baba bunu neden yapacağımı hala anlamadım.Caner: çünkü kızım senin arkadaşın junkook'un babası bana bir şaka yapmıştı geçen sene benim o ei bir anahtarımı aldı bende aynısını ona yapacağım.
Y/N : o zaman bu akşam cookk komik olacak galiba.
Caner: ama bunu kimseye demek yok. Aramızda kalsın ki daha da komik olsun tamam mı
Y/N kafasını salladı ve koşarak bahçeye çıktı
Anya: tatlım dikkat et!
Anya: onu niye bu işe bulastiriyorsun. İçimde bir huzursuzluk var sence bu yaptığımız doğru mu onlar bizim kaç yıllık arkadaşlarımız
Caner: Anya, o kırmızı anahtarı alıp sahibine vermek zorundayız.
Anya: ama bu hepsinin ölümüyle sonuçlanacak!
Caner: yapacak bir şey yok anya o adam beni sizinle tehdit ediyor. (Caner kızına baktı ve iç geçirdi)
Sizi sonucu her ne olursa olsun koruyacağım sen aynısını kızın için yapmazmısin.Anya: offff... tm ne yapacağız peki planın tekrar bir üstünden geçelim.
Caner: bak şimdi Y/N junkook'un yanına gidecek onunla takılacak.junkook'un babası'nı iyi tanıyorum ne zaman lavaboya gitse anahtarlarını orada bırakıyor.Y/N gizlice o anahtarı alıp bana getirecek sende o sırada kızlarla fln takıl ve mümkünse anahtar alınacağı zaman lavaboya gitmelerine izin verme bende erkekleri oyalayacağım.
Anya: peki ya junkook o küçük bir çocuk olabilir ama gerizekalı da değil. İllaki görecek Y/N nin anahtarı aldığını.
Caner: onu da hallettim tüm çocuklar dışarıda olacak bir oyun parkı yaptırdım orada onlar orada eğlenirken y/N de alacak anahtarı.
Anya: peki sonra.
Caner: eğlenceli partinin ikinci turu. herkes yata binecek saat gece tam 01.00 da yatta bir yangın çıkacak sen ve ben yatın en alt katından çıkacaz geri kalanlar ise yatta...
Caner devam edemedi boğazı düğümleniyordu. Oda bunu istemiyordu ama mecburdj o partide olanlar arsında sevmediği çok insan vardı ama sevdiği insan da vardı.
Anya: hepsi ölecek...
Caner: maalesef ama iyi yanından bak geriye kimse kalmayacak ortak şirketin tüm hisseleri bizim olacak arkamizda bir düşman olmayacak.
Anya: her neyse şu işi bitirelim.
Hersey planda ki gibi gitti y/n anahtarı aldı. Herkse gece yarisinda yat'a bindi. Yat iyice denizin ortasına gitmişti. Çocukların hepsi evlere gönderilmişti geç olduğu için herkes olacaklardan habersiz eğleniyorlar dı. Ve yangın çıktı herkes kaçmaya çalıştı çığlıklar boşa ses çıkarıyor du sahil güvenlik yata geldi ama yat' da kimse yoktu.( bts nin tüm üyelerinin aileleri de o yattaydi)
Aradan yıllar geçti y/n 13 yaşına geldi ailesi şirketten eve dönerken bir kaza geçirdi ve öldüler y/n 'nin akrabası olmadığı için yurt 'a verildi.
Y/N bir kaç yıl ağır depresyona girdi.
( bu sırada yn junkook'un yüzünü fln unuttu ama o olayı unutmadı)
Ama yinede hayatına bir şekilde devam etmeye başladı.Günümüz~
Y/N: ne saçmalıyorsunuz o gün olanlar sadece bir kazandı bunun ailemle bi alakası yok
Junkook: öylemi! İzle o zaman o çok sevdiğin ailen suçlu mu değil mi.
Birden bir ses kaydı açıldı annem ile babam o gece yapacaklarını konuşuyorlardı istemsizce gözümden yaş düştü. Etrafımda ki sesleri durmuyordum. Bana oyun oynayacağız demişlerdi. Yalanmış di hepsi.
Şimdi fark ettimde hepsinin giydiği gömleklerini üstünde isimleri yazıyordu.
Suga: senin o çok masum ailen bizim hayatlarımızı tek gecede mahvetti.
Y/N: hepinizin ailesi o gecemi öldü
Jimin: evet. Ve bunun suclularindqn biri de sensin.
Y/N: Ne? Ama ben o zaman çok küçüktüm bir oyun sanmıştım.
J hope: oyun aynen bir oyun...
Y/N: bakın, lütfen bırakın beni . Benim okulum var, hayallerin var. Bırakın beni hiçbir şey olmamış gibi hayatımıza devam edelim.
RM:hiç bir şey olmamış gibi mi?
Junkook: okulunu unutuyorsun aynı zaman da hayallerini de. Yaşı küçük olduğu için seni elimizde tutmak zor olabilir işimi sağlama almalıyım.yarin benimle evleniyorsun.
Bunu duyunca gözlerimden istemsizce yaşlar düştü
Y/N: ne dediğini sanıyorsun sen! Seninle asla evlenmeyecegim. Madem siz beni bırakmıyorsunuz bende kaçarım buradan!!
Junkook gelip bana sert bir tokat atmıştı. Tokadın etkisiyle yer düştüm. Elimde olmadan ağlıyordum.
Junkook: sadece yarını bekle ondan sonraki günlerin hep cehennem olacak.
Dedi ve hepsi teker teker odadan çıktılar tekrar soğuk betona yatıp ağlamaya başladım. Onunla evlenmeyecektim. Sonuçta beni tehdidi edebileceği kimse yok, Hayır diyecektim ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook
Teen FictionBilindik bir intikam hikayesi ama herseyin sonu aynı olmaz dimi