söz vermiştin

589 24 7
                                    

Güneşin yüzüme vurması ile uyandım. Kasıklarım da çok büyük bir ağrı vardı. Yan tarafıma baktığımda Jungkook yoktu. Olmamasına sevinmiştim.

Yavaşça yataktan kalkıp banyoya gittim. Sıcak bir duş aldım, bu iyi gelmişti. Odadadan çıkıp dolaba yöneldim açtığım da uzun bir şey yoktu mecburi bir şekilde dizlerimin biraz üstünde olan su yeşili eteği giydim. Üstüne de siyah kazak giydim.

Acaba aşağı insemiydim, Jungkook kızarmıydı. Umarım kızmazdı. Yavaş adımlarla aşağıya indim. Kimse yoktu bende mutfağa gittim, bir şeyler atistirmaya başladım.

Tam çıkacağım zaman içeri jimin girdi.

Jimin: bana su doldursana.

Dedi bende sesimi çıkarmadan sürahiyi alıp bardağa suyu koydum ve ona uzattım.

Tam o sırada içeri jungkook girdi. Girer girmez gözleri bacaklarıma kaydı. Bende rahatsız olduğum için bir kaç adım geri gittim.

Gözlerini benden çekip jimin'e döndü.

Jungkook: jimin sen şirkete gidecek misin?

Jimin: evet şimdi çıkacağım sende gelecek misin?

Jungkook: ben işleri hallettim bugün evde kalacam

Jimin elini jungkook'un omzuna koydu ve mutfaktan çıktı.

Hiçbir şey demeden beni bileğinden tuttu ve odaya çıkardı. Resmen beni yere fırlattı.

Jungkook: bu halin ne lan!

Eteğimi kastettiği her halinden belliydi.

Y/N: sanane seni ne ilgilendirir istediğimi giyerim.

Jungkook gelip bana tokat attı.

Jungkook: sen benim eşimsin lan! Ne bu kısa giyinmeler!!

Ayağa kalktım

Y/N: dolapta uzun şey yoktu napim!

Jungkook: yoksa niye dışarı çıkıyorsun!

Y/N: burada mı durayım akşama kadar.

Jungkook: evet gerekirse hiç çıkmayacaksın!!

Y/N: ne bu tavırların senin, kısa giyindiğim için mi? Simdi mi benj korumaya başladın? Ama daha dün arkadaşlarınla beni nasıl becerdiğini konuşuyordum şimdi ne değişti!!!

Gelip bana tokat attı tekrar ayağa kalktım.

Y/N: senin bana karışmaya hakkın yok!!

Jungkook: kocanim lan ben senin ister kızarım ister sevip döverim.

Y/N: biliyormusun sen bu hayat da yaşadığın tüm acıları iyiki de yaşamıssın. Sen sevgilisini öldürmüş birisin!!

Gelip bana tokat attı yere düştüm karnıma tekmeler atmaya başladı. Bense ağlıyordum sonra durdu.

Jungkook: nereden öğrendin bunu?

Y/N: lucas söyledi

Jungkook: bana ihanet etti o y/n ve bilki ben çok sevdiğim biri olsa bile ihaneti asla kabul etmem.

Durdu gözlerini bana dogrulttu, ben mi yanlış görüyordum yoksa Jungkook'un gözleri gercektende dolmusmuydu.

Jungkook: ve emin ol ki senin yaşadığın acılar benimkilerin yanın da hiç bir şey.

Dedi ve çıktı normal de beni öldüresiye dövmesi gerekmezmiydi.

Yazardan

Jungkook y/n'nin bu lafına nedensizce üzülmüştü. Odasına gitti içki şişesini aldı ve kafasına dikti.

Masasının üstündeki aile fotoğrafını eline aldı ve yataga oturup ağlamaya başladı. Onun da bu dünyada yaşadığı çok fazla acı vardı.

Y/N'nin suçsuz olduğunu biliyordu hatta ona aşık olduğunu da ama ailesine ihanet edemezdi arkadaşları onunla aynı fikirde olsa bile bunu ailesine yapamazdı.

Odaya suga girmişti.

Jungkook: hyung çıkarmısın.

Suga onu dinlemedi kapıyı kaptti ve yatağa oturdu jungkook'un başını alıp göğsüne bastırdı. Jungkook ağlamaya başladı.

Jungkook: ne yapacağımı bilmiyorum hyung. Y/N suçsuz onu daha ne kadar elimde tutacağım bilmiyorum. Bıraksam aileme ihanet etmiş olacağım, öldürsem...

Jungkook devamını getiremedi.

Suga: ona aşıksın ve öldürmek istemiyorsun değil mi?

Suga: jungkook biz senin y/n ye olan bakışlarını gördük ki zaten hepimiz artık y/n'nin suçsuz olduğunu biliyoruz ona bir şey yapmayız send sende ona karışma belki oda sana aşık olur.

Jungkook: annesi ölecek ben ona söz verdim. Hayatım da ilk defa sözümü tutamayacağım hyung.

Suga: seni anlayacaktır.

J-hope kapı çalmadan odaya girdi telaşlı gözlerle jungkook'a bakıyordu jungkook ve suga yataktan kalktı.

Jungkook: öldümü

J'hope kafasını olumlu anlamda salladı.

Jungkook o kadının ölmesine üzülmüştü. Çünkü  o kadın o gece çocukların hepsini yat'a girip yanarak olmelerinden kurtarmıştı.

Hepsi kadının bir planıydı. Arkadaşlarını kurtaramamistj ama çocukları eve göndererek onları ölmekten kurtarmıştı bu yüzden jungkook ve diğerleri ona saygı duyuyorlar dı.

Jungkook bunu y/n ye nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.
Onu kaybetmek istemiyordu.
Ona söylemeyecekti.

Mafya JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin