anne?

582 26 1
                                    

Junkook dan

Lucas elimizden kaçmıştı bu yaptığını ona çok kötü bir şekilde odetecektim.

Şuan hastane koridorundaydik y/n yoğun bakımdaydı. Rm, jin ve suga lucas'ı bulmak için eve gitmişlerdi geri kalanımız ise buradaydik.

Umarım y/n ye birsey olmazdı.
Çünkü bizim daha çok benim için değerli birine sözüm vardı.

Doktor çıkmıştı. Telaşlı gözüküyordu.

D:Arh+ kanı olan var mı acaba? Çok kan kaybetmiş.

Benimkiyle aynı kan grubuna sahipti. Hemen doktora benimkisiyle aynı dedim. Yanıma bir hemşire geldi ve beni başka bir odaya götürdü.

3 torba kan vermiştim başım dönüyordu. Tekrar bizimkilerin yanına gittim. Aradan bir kaç saat geçti ama y/n den bir haber yoktu. Doktorlar da çıkıp bir şey demiyordu.

Sonunda bir doktor çıktı. Hemen ayağa kalktık. Yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.

D: y/n hanımın durumu şuan iyi. Normal odaya alacağız 3-4 saat içinde uyanır sonra kontrollerini yapip taburcu ederiz. Tekrardan geçmiş olsun.

Dedi ve gitti. Ona birsey olmamasına sevinmiştim. Y/N yoğun bakımdan çıktı ve normal odaya götürüldü.

Bizde normal odaya girip koltuklara oturduk ve uyanmasını bekledik. Bu sıra da y/n yi izliyordum. Aslinda güzel kızdı hakkını yememek lazımdı. Uyurken çok masum gözüküyordu.

Ona daha fazla bakarsam intikamı mi unutacaktım. Hızla ayağa kalkıp hastaneden dışarı çıktım. Sigaramı alıp yaktım derin bir şekilde içime çekip dışarı bıraktım.

~~~~

Aradan bir buçuk saat geçmişti. Tae benj arayıp y/n'nin uyandığını söyledi. Şuan odaya doğru gidiyordum. İçeri girdiğim de doktor y/n'yi taburcu ediyordu. O ise hareketsiz bir şekilde yatıyordu.
Doktor bize dönüp

D:y/n hanımın durumu çok iyi taburcu olabilir. Tekrardan geçmiş olsun.

Dedi ve odadan çıktı. Y/n kafasını cama doğru döndürmüştü. Hiçbirimize bakmıyordu. Ona lucas'in onu neden kaçırdığını sormak istiyordum. Bir sebebi olmalıydı.

Jungkook: lucas seni niye kaçırdı.

İlk başta cevap vermedi kafasını bile cevirmeye tenezzül etmemişti. Sabır dileyip kafasını cevirdigi yere doğru gittim ve koltuğa oturdum..

Jungkook: sana bir soru sordum y/n lucas seni niye kaçırdı? Lavaboya gittikten sonra ne oldu?

Gözlerini kapattı biraz bekledi , tekrar açıp bana baktı ve anlatmaya başladı.

Y/N: lavabodan çıktıktan sonra bir odanın önünden geçiyordum. Senin isminin geçtiğini duyduğumda durup dinlemeye başladım.

Jungkook: ne diyorlardı.

Y/N: sen onların önündeki en büyük engelmissin sana 3 gün sonra arkadaslarin londra ve paris'e gidince eve baskın yapıp seni öldüreceklerdi.
Sonra ayak sesleri kapıya doğru geliyordu bende arkamı döndüm sana bunu söylemeye gekecektim fakat beni fark ettiler ve bir bezle bayilttilar.

Som duyduğum ile şok olmuştum y/n yaptığımız onca şeye rağmen bana gelip söyleyecekti kısacası ölmememi sağlayacaktı. Ki aslında o biraz zor ama...

Jungkook: tamam anladım. Şimdi hazırlan eve geri dönüyoruz.

Dedim ve odadan çıktım digerkileri de çıkmıştı.

Mafya JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin