özür

690 29 15
                                    

Uyandığım da yine o soğuk zeminde yatıyordum. Tekrar ağlamaya başladım. Kurtulmuştum ben.

Odanın kapısı açıldı içeriye hepsi girdi. Yavaşça ayağa kalktım.
Rm gelip bana sert bir tokat attı.
Tekrar yere düştüm.

Rm: sen hangi hakla içimizden birini yaralarsın ha!!

Kısık bir sesle

Y/N: yapmak zorundaydım.

Dedim. Hiçbiri duymadı ama suga hariç.

Gelip saçıma yapıştı ve kafamı kaldırdı.

Suga: neyi yapmak zorundaydın ha!
Neyi!!

Y/N: SARHOŞTU, BANA TECAVÜZ ETMEYE KALKIŞTI.

Dedim suga yüzüme bir tokat attı.

Jungkook: sen galiba hala olayı anlamadın. Sen bizimsin sana istediğimizi yapabiliriz ve buna engel olamazsın.

Sakın bir şekilde söylemişti. Ama ben sakin olmazdım. Tekrar ayağa kalktım ve

Y/N: BU BANA HER SEFERINDE TECAVÜZ EDECEGINIZ ANLAMINA GELMIYOR .

jungkook gelip bana yine tokat atmıştı.tam yerden kalkacaktim ki karnıma tekme attı.

Jungkook: 2 gün önce yaşananları çabuk unuttun ama. Ağlamak dan başka bir şey yapmıyordun.

Dedi. Evet doğruydu güçsüzüm ben. Kendimi bile koruyamıyorum. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı kafamı egdim.

Rm: sende baban gibisin, birilerini öldürmeye yada yaralamaya çok meraklısın?

Y/N: DEGILIM

RM:evet öylesin!!

Ayağa kalktım

Y/N: değilim ben onu gibi değilim!!!

Suga: birini yaraladın, hemde hiç acımadan... baban gibi... masumları yaralamak da onun işiydi.

Y/N: benim yaraldigim kişi çok mu masumdu peki!!!

Bir süre kimse bana cevap vermedi.

Jungkook: bu kadar yeter.

Y/N: ne oldu doğruyu söyleyince sustunuz hepiniz!!!

Jungkook bana gelip sert bir tokat attı. Tekrardan yere düştüm ama bu sefer kalkmadım.

Jin: hemn evden kaçtığın için hem tae'yi yaraladığın için ve bize sesini yükselttiğin için cezan 3 katına çıktı.

Dedi. Bu sözleri beni korkutuyordu.
Başımı kaldirdim ve jimin'in elinde siyah bir kemer olduğunu gördüm.

Anılarım tekrar canlanmıştı.

Yazarın anlatımı ile

Yine yurttaki norm günlerden biriydi .y/n arkadaşları ile oynuyordu. Yavaş yavaş hava kararmaya başlamıştı. Herkes yemek haneye doğru gidiyordu. Y/N de yemeğini yedi ve zil çalınca herkesle birlikte yatakhaneye doğru gitmeye başladı.

Tam uyuyacaktı ki yatakhane bölümü ne yurt'un müdürü girdi.

M: herkes yataklardan çıksın çabuk olun. Ellerinizi havaya kaldırın. Hadi!!!

Y/N bu kadından çok korkardı çünkü çok ciddi bir yüz ifadesi vardı ve çocukları pek sevmezdi.

Kimse ne olduğunu bilmiyordu herkesin yatakları ve yataklarının yanında ki çekmeceler aranmaya başladı.

En son Y/N kalmış dı.

Cekemcesinden zümrüt bir yüzük çıkmış di. Ama bu yüzük y/n njn değil di o halde ne arıyor du burada.

Mafya JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin