Sabah uyandığımda da jungkook'un kolları hala belimdeydi. Ellerini tutup yavaşça kaldirdim. Elini alıp tam kendi kucağına birkacaktim ki
Bileğimi sert bir şekil de tuttu.Jungkook: ne yapıyorsun?
Y/N: lavaboya gidecektim.
Dedim. Ellerini belimden çekti bende
Kalkıp lavaboya gittim. Odaya geri
girdiğim de jungkook ayakta telefonla konuşuyordu. Sinirli olduğu her halinden belliydi.Jungkook: kim koydu bu kuralı!
Jungkook: ben onun koyduğu kurulan am-
Birden bana baktı ve sırıttı. Bu siritmalari beni hep korkutuyordu sonra telefona baktı ve
Jungkook: tamam buldum ben birini. Sonra yine konuşuruz.
Umarım o bulduğu kişi ben değilimdir.Jungkook: aşağı in kahvaltıyı hazırla bugün evde hizmetliler yok.
Y/N: tamam.
Oda banyoya girdi ben dolabı açtım koyu yeşil geniş bir pantolon üstünde beyaz bir crop giydim fakat havalar gid gide soğuyordu. Üstüme siyah bir hırka alıp önümü kapattım.
Aşağı indiğimde koltukta benimde bir zamanlar okuduğum ve çok sevdiğim bir kitabı okuyan rm'i gördüm.
Aslinda izin verseydi onunla bu kitap hakkında tüm gün boyunca konuşabilirdim.
Rm: neye bakıyorsun?
Rm'in bu sorusu ile kendime geldim.
Y/N: şey özür dilerim ben sadece okuduğun kitaba bakıyordum.
Rm: okudun mu?
Y/N:evet.
Rm: güzel kitap.
Y/N: evet.
Rm: sen ne için geldin?
Y/N:ben kahvaltıyı hazırlayacaktım.
Rm: tam sen işine koyul birazdan uyanır hepsi.
Dedi bende kafamı sallayıp mutfağa gittim. Sanırım bu evde ki tek düzgün diyaloğum buydu.
Masayı hazırlamıştım ben ise murfakta kendime atıştırdım.
Hepsi masaya oturmuş du.
Bende mutfakta kendi kendime düşüncelere dalmıştımJin: Y/N!!
Jin'in beni cagirmasiyla içeri gittim.
Jin: lafı uzatmayacağım bu akşam tüm güçlü mafyalarin olduğu bir toplantı var ve toplantıya mafyalar sevgilileri yada eşleriyle katılmak zorunda.
İçimden lütfen o ben olmayayım diye dua ediyordum. Bilerek kendimi salaklığa vurdum ve
Y/N: yani? tüm gün odada mı kalım.
Jin hafif gülümsemişti ama hemen eski haline geri döndü.
Jin: sen jungkook'un eşi olarak o toplantıya gideceksin.
Y/N: ne! Neden ben? Belki ben istemiyorum.
Suga: birincisi sesini yükseltme. İkincisi bu saatten sonra kız bulmamız zor olur çünkü jungkook'un çok fazla düşmanı var ve o düşmanların hepsi o toplantı da olacak. Kimse kendini ölüme itmez öyle değil mi? Ve son olarak üç burda senin düşüncelerinin bir önemi yok.
Ben mala bakar gibi hepsine bakıyordum.
Jungkook: şimdi odaya git birazdan seni hazırlamaya gelecekler.
Bende kafamı salladım ve odaya gittim. Resmen beni ölüme itmişlerdi. Aslinda ölsem isime gelirdi. Bir yaşama sebebim yoktu.
Bir süre sonra içeri ikitane kız girdi ellerinde güzel bir elbise vardı. Beni makyaj masasına oturttular ve saçımı filan yapmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook
Teen FictionBilindik bir intikam hikayesi ama herseyin sonu aynı olmaz dimi